Jump to content

Wat heb jij vandaag in GTA V ontdekt?


End Of The Riot

Recommended Posts

  • Reacties 566
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    48

  • Tommie59

    30

  • Michael

    17

  • FcUtreg4Life

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik was in gta v online een race aan het doen oke gehaald kom je bij die gevangenis auto gepakt voor de poort staan mocht er door bij die andere 2 stalen hoge hekken okay je mag er door ben binnen 4 sterren WTF je hebt me zelf binnengelaten

Link to comment
Delen op andere websites

Net iets meegemaakt wat ik nog nooit eerder heb gezien. Er viel een een levensgrootte meteoriet op mijn auto! Op 1 of andere manier eronder uit gekomen en toen liep ik verder en was mijn eerste reactie.. WTF !

( Foto volgt straks, lukt op 1 of andere manier niet via mijn mobiel ?! )

Bewerkt: door Mystik4L_NL
Link to comment
Delen op andere websites

Modded lobby naar alle waarschijnlijkheid, er gebeuren wel meer van zulke dingen (de laatste tijd). Ik neem aan dat dit in online voorkwam?

Bewerkt: door JustHano
Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt met je auto niet de ammu nation in rijden, de deuren gaan niet open. En als je een deur open zet, en dan de ander, gaat de een weer dicht waardoor er niet genoeg ruimte is om je auto er doorheen te kunnen rijden. Of het met een motor wel kan weet ik niet. :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

1. Dat je in online je ''Crew Emblem'' enkel op 1 zijkant van je auto kan plakken. Erg jammer.

2. En wat me al vanaf het begin is opgevallen, en ik eigenlijk persoonlijk het mooiste vind aan GTA V..

'' De wereld leeft ''

Er is op elk hoekje wel weer iets anders te vinden, de mensen die rondlopen praten ook echt tegen je en tegen andere mensen. Ik vind het knap dat ze dit hebben kunnen maken om zoveel leven in de wereld te stoppen. Ook elk deel van de stad is weer anders.. Soms vraag ik me af wat ik nu weer aantref in een ander deel van de stad.

3. Vandaag tot besef gekomen dat ik elke map van GTA uit mijn hoofd ken, Ja. ook die van GTA V... ( Vraag me nu toch af of ik niet wat verslaafd over kom :D )

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi detail: aan het huis dat bij de vuurtoren staat, hangen elektrische vliegenvangers. Toen ik daar een gang attack (was dus in Online) had gedaan, en het geld verzamelde, hoorde ik steeds wat knetteren. Wat bleek: de vliegenvangers 'vangen' dus ook echt vliegen. :*D

Link to comment
Delen op andere websites

1. Dat je in online je ''Crew Emblem'' enkel op 1 zijkant van je auto kan plakken. Erg jammer.
Dat ligt aan je type auto, er zijn voertuigen waar je je embleem op de motorkap kan plastsen. Zoals de Adder.

Klopt, ik heb nu daarop ook mijn crew emblem. Maar alsnog vind ik het appart dat je bijvoorbeeld op de Zentorno hem maar aan 1 kant kan doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat rond een uur of 6 's ochtends, Vespucci Beach door tractoren met grote harken erachter wordt geveegd om al het zand weer op een even niveau te krijgen. Dit zie je ook vaak bij echte stranden. Mooie is dat je daadwerkelijk het verschil ziet in waar ze hebben geveegd en waar niet. :)

Link to comment
Delen op andere websites

1. Dat je in online je ''Crew Emblem'' enkel op 1 zijkant van je auto kan plakken. Erg jammer.
Dat ligt aan je type auto, er zijn voertuigen waar je je embleem op de motorkap kan plastsen. Zoals de Adder.

Klopt, ik heb nu daarop ook mijn crew emblem. Maar alsnog vind ik het appart dat je bijvoorbeeld op de Zentorno hem maar aan 1 kant kan doen.

ik heb ook een.monster van een truck als crew voertuig met een redelijk grote moterkap maar toch kan het logo alleen op de zeikant :( :( :( :( :( :( :(
Link to comment
Delen op andere websites

Wanneer je de automatische pistool op de midden van je velgen schiet, dat je auto steeds lager kan totdat het bijna de grond raakt. Alleen moet je wel uitkijken in de singleplayer dat je niet teveel schiet, anders schiet je namelijk perongeluk in de benzinetank en zal je auto uiteindelijk niet meer werken.

Link to comment
Delen op andere websites

Wanneer je de automatische pistool op de midden van je velgen schiet, dat je auto steeds lager kan totdat het bijna de grond raakt. Alleen moet je wel uitkijken in de singleplayer dat je niet teveel schiet, anders schiet je namelijk perongeluk in de benzinetank en zal je auto uiteindelijk niet meer werken.

Hoe bedoel je

Link to comment
Delen op andere websites

Wanneer je de automatische pistool op de midden van je velgen schiet, dat je auto steeds lager kan totdat het bijna de grond raakt. Alleen moet je wel uitkijken in de singleplayer dat je niet teveel schiet, anders schiet je namelijk perongeluk in de benzinetank en zal je auto uiteindelijk niet meer werken.

Hoe bedoel je

Hoe ik het zeg in mijn bericht. :7 Wanneer je met een automatische pistool op de midden van je velgen schiet, zal je voertuig steeds lager zijn zoals met de suspension. Zo kan hij bijna de grond aanraken, alhoewel je wel moet oppassen dat je niet teveel schiet. Anders zal er brandstof uit je voertuig komen en kan deze niet meer worden gebruikt.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat rond een uur of 6 's ochtends, Vespucci Beach door tractoren met grote harken erachter wordt geveegd om al het zand weer op een even niveau te krijgen. Dit zie je ook vaak bij echte stranden. Mooie is dat je daadwerkelijk het verschil ziet in waar ze hebben geveegd en waar niet. :)

Zie je dat in online of singe-player? Woensdagochtend in Online gebeurt er niets. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...