Niked Geplaatst: 10 februari 2014 Rapport Geplaatst: 10 februari 2014 Dat als de politie tegen jou aan rijd je ook politie krijgt bij mij wel in elk geval. bij mij ook heel irritant Reageren
TekaLoca Geplaatst: 15 februari 2014 Rapport Geplaatst: 15 februari 2014 Dat dit beessie ook aanwezig is in GTA V. Gisteren was echt de eerste keer dat ik er een zag.. Reageren
thebig Geplaatst: 15 februari 2014 Rapport Geplaatst: 15 februari 2014 Dat als je de bestuurder van een boot neerschiet in zijn stoel en je vervolgens met die boot wilt varen, je niet alleen de bestuurder uit zijn stoel trekt, zoals in GTA SA het geval was, maar ook nog even de tijd neemt om hem rustig het water in te laten rollen. Kan zijn dat dit enkel bij kleine bootjes is, maar ik vond het echte een leuk detail. Reageren
GTA5VehicleFreak Geplaatst: 16 februari 2014 Rapport Geplaatst: 16 februari 2014 Dat er vlak bij de Eclipsen Towers een soort spookhuis café is waar altijd een muziekje draait als je op het dak staat. Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 19 februari 2014 Rapport Geplaatst: 19 februari 2014 als je een bus jat, een eind ermee gaat rijden, en hem dan inwisselt voor een andere auto, dan komt de buschauffeur zijn bus ophalen en rijdt ie er doodkalm mee weg Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 19 februari 2014 Rapport Geplaatst: 19 februari 2014 Dat je sneller fietst met de Whippet als je RB inhoudt... Wow, dat heb ik dus nu pas door. En dat je onderbroeken kunt kopen. Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 19 februari 2014 Rapport Geplaatst: 19 februari 2014 Dat als je 'n foto wilt nemen van 'n gewapend iemand en dat niet snel genoeg doet, deze op je begint te schieten. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 21 februari 2014 Rapport Geplaatst: 21 februari 2014 Dat peds dus daadwerkelijk soms je voertuigen durven te stelen, zij het niet frequent. Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 21 februari 2014 Rapport Geplaatst: 21 februari 2014 Dat als je opzoek bent naar de Space parts, leuke dingen ontdekt van de map. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 25 februari 2014 Rapport Geplaatst: 25 februari 2014 Dat Trevor er in z'n foute witte onderbroek uitziet alsof ie zo van de set van Jackass is weggelopen. Reageren
JJ-B Geplaatst: 26 februari 2014 Rapport Geplaatst: 26 februari 2014 Dat peds dus daadwerkelijk soms je voertuigen durven te stelen, zij het niet frequent. Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Behalve als ik hun auto steel. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 26 februari 2014 Rapport Geplaatst: 26 februari 2014 Het gebeurt ook enkel als je even je voertuig onopgemerkt achterlaat. Ik heb het niet over despawnen, maar echt over een ped die hem dan steelt. Maar het is zeldzaam. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 26 februari 2014 Rapport Geplaatst: 26 februari 2014 Dat je in GTA: Online via een glitch ook in een aantal gebouwen kan komen. Reageren
Michael Geplaatst: 26 februari 2014 Rapport Geplaatst: 26 februari 2014 Door mijn broertje heb ik ontdekt dat er een is in GTA: Online dat je onder een parkeergarage kan komen en daaronder rijden. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 26 februari 2014 Rapport Geplaatst: 26 februari 2014 Dat je al wandelend in Lago Zancudo enkele centimeters wegzakt in de grond en bijgevolg het onderste deel van je broek vuil wordt, mooi detail. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.