abruzzese63 Geplaatst: 19 april 2014 Rapport Geplaatst: 19 april 2014 Waar ik achter ben gekomen tijdens het spelen zijn de volgende punten . De potlitie maakt het onmogelijk om een leuke schietpartij te maken omdat zij zo agressief zijn te snel sterren bijkomen , echt heel erg irritant . Het politie systeem is heel slecht uitgewerkt en de auto's reageren zo agressief zodat een achtervolging storend is in plaats van een leuke achtervolging . Dus het hele politie systeem verpest zeker de gameplay . Je healt word veels te snel afgenomen en ook al heb je de zwaarste armor , heel erg jammer dat Rockstar North daar iederskeer in de fout gaat . Ik was al bang dat GTA 5 deze minpunten zou bevatten , heel erg jammer omdat het de rest heel goed is uitgewerkt . Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 21 april 2014 Rapport Geplaatst: 21 april 2014 Dat je in Vinewood een rondrit kan doen, lekker de toerist uithangen. Je krijgt een hoop nutteloze info die je anders nooit had geweten. Reageren
Joriz Geplaatst: 22 april 2014 Rapport Geplaatst: 22 april 2014 Dat de laadmuziek gewoon een bestaand nummer is van Tangerine Dream (Mona da Vinci) en dus blijkbaar niet een speciaal gecomponeerd nummer van Tangerine Dream voor GTA5. Mijn theorie is dat het nummer een placeholder was (tijdelijk muziek wordt namelijk tijdens de ontwikkeling gebruikt om de makers en media al een idee te geven) en daarna nooit is vervangen door een 'uiteindelijk' nummer. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 22 april 2014 Rapport Geplaatst: 22 april 2014 Dat je in een cabrio kan staan waarvan het dak dicht gaat, en door je benen gaat. Totdat het dak volledig dicht is en je opeens op het dak staat Reageren
ERRWINS Geplaatst: 30 april 2014 Rapport Geplaatst: 30 april 2014 Dat de SnapMatic app knippert als je net uit het water komt en dus geen foto kunt maken Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 30 april 2014 Rapport Geplaatst: 30 april 2014 Dat mensen (vooral vrouwen) de politie bellen als je een lange tijd dicht bij ze staat. Reageren
pannekoek28 Geplaatst: 5 mei 2014 Rapport Geplaatst: 5 mei 2014 Weet niet of deze al gemeld is. Als je met Trevor of Franklin raketten op het huis van Michael schiet, belt hij je op. "STOP FIRING ROCKETS AT MY HOUSE." Reageren
JJ-B Geplaatst: 6 mei 2014 Rapport Geplaatst: 6 mei 2014 Elke keer als ik hier kijk zie ik weer nieuwe dingen die ik kan uitproberen. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 14 mei 2014 Rapport Geplaatst: 14 mei 2014 Dat een paar films die draaien in de bioscopen in Los Santos zijn gefilmd in Liberty City. Reageren
madviper Geplaatst: 17 mei 2014 Rapport Geplaatst: 17 mei 2014 Dat als je unarmed in de auto zit en op de schietknop voor in de auto klikt je zelf je middelvinger opsteek. En dat je, hoe meer je het speelt, steeds vaker elementen van films in missies terugziet. De manier waarop je sommige heists doet kun je linken aan films. Reageren
UnspokenOuch Geplaatst: 17 mei 2014 Rapport Geplaatst: 17 mei 2014 Dat je computergestuurde vliegtuigen erg kwaad kan maken! xD Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 17 mei 2014 Rapport Geplaatst: 17 mei 2014 (bewerkt) Dat je een stereoinstallatie kan plaatsen in de Cavalade. Bewerkt: 17 mei 2014 door TheDutchWesley Reageren
ERRWINS Geplaatst: 18 mei 2014 Rapport Geplaatst: 18 mei 2014 Dat voetgangers foto's maken van je auto als je in een dure auto rijdt. Na de foto gooien ze er vaak een complimentje achteraan. Nice! Reageren
Niked Geplaatst: 19 mei 2014 Rapport Geplaatst: 19 mei 2014 dat als je met welke auto dan ook (ook brommer) tegen een vliegtuig knalt die wil opstijgen het vliegtuig ontploft Reageren
X-Generalissimus-X Geplaatst: 19 mei 2014 Rapport Geplaatst: 19 mei 2014 Vandaag geen GTA gespeeld, maar gister ben ik doodgebeten door een haai...... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.