Phoenyxar Geplaatst: 19 mei 2014 Rapport Geplaatst: 19 mei 2014 Dat er aan de wijngaarden een klein totempaaltje staat, altijd voorbijgereden zonder het op te merken. Reageren
JJ-B Geplaatst: 19 mei 2014 Rapport Geplaatst: 19 mei 2014 Dat wilde dieren ook in de stad kunnen lopen en leuke reacties kunnen veroorzaken. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 21 mei 2014 Rapport Geplaatst: 21 mei 2014 Dat als je unarmed in de auto zit en op de schietknop voor in de auto klikt je zelf je middelvinger opsteek. En dat je, hoe meer je het speelt, steeds vaker elementen van films in missies terugziet. De manier waarop je sommige heists doet kun je linken aan films. Als je je middelvinger opsteekt en naar buiten steekt, dan gaat je raampje open ipv. dat je het inslaat zoals met een wapen. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 23 mei 2014 Rapport Geplaatst: 23 mei 2014 Ik heb ontdekt dat jij bij het vliegveld bij het minste of het gerinste dood gaat. Is het niet door vijandelijke burgers/politie dan is het wel door een ongeluk. Reageren
Michael Geplaatst: 27 mei 2014 Rapport Geplaatst: 27 mei 2014 Dat er aan de wijngaarden een klein totempaaltje staat, altijd voorbijgereden zonder het op te merken. Die heb ik ook vandaag gevonden! Ik heb hem wel vaker gezien op een foto van het forum, maar ik heb hem nooit echt gezien of opgemerkt. Ik vind de waterval eigenlijk best wel leuk. De wijngaarden is sowieso een plaats waar ik vaak kom in Los Santos, dus ik keek wel even vreemd dat ik altijd er gewoon voorbij ben gereden. Reageren
stefie10 Geplaatst: 4 juni 2014 Rapport Geplaatst: 4 juni 2014 Als je uit een vliegtuig springt in de lucht en op je hoofd terecht komt dat je dan blijft leven . Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 4 juni 2014 Rapport Geplaatst: 4 juni 2014 Dat koeien (in Grapeseed uiteraard) soms random de weg oversteken... Dat gaat nog overdag, maar 's nachts is dat toch even schrikken. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 (bewerkt) Dat de paparazzi ook daadwerkelijk bij bekende mensen voor het hek staan, voornamelijk om foto's te maken. Als je dichtbij komt lopen ze onopvallend weg, leuk detail. Bewerkt: 18 juni 2014 door GrandTheftTwano Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 6 juli 2014 Rapport Geplaatst: 6 juli 2014 Dat... -The Liberator geen koplampen heeft. -The Liberator's banden niet kapot kunnen. -Doelen kapot kunnen (voorheen nooit geweten). Reageren
WesleyGTAIV Geplaatst: 6 juli 2014 Rapport Geplaatst: 6 juli 2014 dat GTA een **** **** spel is >>> Door Jesperkaj: En dit valt onder ongewenst gedrag. Lees a.u.b. de forumregels door. Gelieve dit soort taalgebruik niet meer te gebruiken.<<< Reageren
v.c. gangster Geplaatst: 6 juli 2014 Rapport Geplaatst: 6 juli 2014 (bewerkt) dat GTA een **** **** spel is Ik weet zo niet welke regels er zijn tot betrekking met het taalgebruik, maar misschien kon je dit beter op een andere manier zeggen. Eventueel kun je er nog een reden of argument bij zetten, maar momenteel hebben we weinig aan deze reactie lijkt mij. Bewerkt: 7 juli 2014 door Jesperkaj Scheldwoorden uit citaat verwijderd. Reageren
quietshorty666 Geplaatst: 7 juli 2014 Rapport Geplaatst: 7 juli 2014 het lijkt wel met iedere DLC wat uitkomt alsof de stad langzaam af aan het geraken en/of groter wordt. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 Dat bij elke update, de gebouwen die nog in productie zijn heel minimaal veranderen. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 Dat bij elke update, de gebouwen die nog in productie zijn heel minimaal veranderen. Heb je daar toevallig ook screens van? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.