Jimmiefitz Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 Fantastisch dat er zoveel te vinden is uit de vorige GTA's zoals de poster van Madd Dogg in Franklin z'n kamer. Reageren
PatrickW Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 Ik reed ergens in de begroeide wildernis met een buggy (offroad) toen ik een hert aanreed. Ik stapte even uit om het beest te bekijken, toen ik erbij stond was ik plots wasted en ik dacht in een flits iets van een roofdier te zien. Helaas was het akelig donker. Iemand anders dit al meegemaakt? Reageren
TheGtaSecret Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 Roofdieren genoeg. Je moet maar is met je Jetski wat dieper in de zee gaan. Even zwemmen en de haaien hebben ook gegeten.. Wasted Reageren
Redwhite Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 dat er bij Michael een kamasutra op het nachtkastje ligt Reageren
Xrinkos Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 Dat honden niet uitkijken als ze oversteken Resultaat: Dode hond Reageren
Silverbyte Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 Dat storyline characters hun verhaal kort onderbreken op het moment dat je ergens hard tegenaan rijdt, precies zoals mensen dat in het echt ook doen als hun aandacht plotseling ergens anders door wordt getrokken. Reageren
GTA5VehicleFreak Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 Dat er 4 vliegvelden zijn, en 2 military bases Ook kan je volgens mij alleen niet in de Boeing 737, maar wel in alle andere. Dat mijn auto's heel maf doen bij franklins huis. De ene keer staat er de Buffalo, de andere keer een motor, den andere keer niks. And so much more! Even een vraagje: hoe steek je je middelvinger op? Reageren
Dexist Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 Even een vraagje: hoe steek je je middelvinger op? zorg dat je je auto zit en geen wapen selecteerd (door op vierkantje(ps3) te drukken) en unarmed selecteert. en dan gewoon de vuur-knop drukken en je steekt je midddle finger op Reageren
Jochems Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 Ik moet zeggen dat die "emergency medewerkers" wel erg agressief zijn.. Loop iets te dicht langs hem heen en krijg meteen een paar tikken. Reageren
maikel jonson Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 Dat je motor een tikkend geluid maakt als je na een tijdje rijden ergens parkeert. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 Ik heb vandaag ontdekt in GTA5 dat je soms een soort van "submissie" krijgt waarbij je een tasjesroof moet oplossen, ik dus netjes dat tasje teruggeven met geld erin. Krijg ik geneens een beloning. -350$, dus als ik dat tasje voor mezelf zou hebben gehouden zou ik gewoon 350$ winst hebben gemaakt. Reageren
TryX Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 De stripclub en blote tetten! En bij de heist verwijst hij nog naar nico uit gta4 Reageren
.Levi. Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 Ik heb vandaag ontdekt in GTA5 dat je soms een soort van "submissie" krijgt waarbij je een tasjesroof moet oplossen, ik dus netjes dat tasje teruggeven met geld erin. Krijg ik geneens een beloning. -350$, dus als ik dat tasje voor mezelf zou hebben gehouden zou ik gewoon 350$ winst hebben gemaakt. Volgens mij heb je $400,- gekregen (kan ook meer zijn), waarbij je beloond wordt door slechts -$350,- terug te geven. Je maakt dus gewoon winst als het goed is. Reageren
FoodForThought Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Geplaatst: 19 september 2013 Ik heb nog geen enkele pick-up gevonden (wapens of armor).. Ik ook niet behalve ééntje! Er is een armor te vinden als je de oprit van de (West) Vinewood PD oprijdt. Reageren
Faenty. Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Geplaatst: 19 september 2013 Ik heb vandaag ontdekt in GTA5 dat je soms een soort van "submissie" krijgt waarbij je een tasjesroof moet oplossen, ik dus netjes dat tasje teruggeven met geld erin. Krijg ik geneens een beloning. -350$, dus als ik dat tasje voor mezelf zou hebben gehouden zou ik gewoon 350$ winst hebben gemaakt. Ook kan eerlijkheid soms op verassende manieren belonen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.