Jump to content

voertuigen kopen


bossofzeeland

Recommended Posts

Hallo mensen van het forum.

Je kon toch voertuigen kopen in gta5?

Zo ja:

Waar kan dat? Moet je eerst een bepaalde missie hebben gespeeld?

Ja dat kan ook!

Ik weet niet of het na een bepaalde missie pas kan.. maar ik kan via me mobiel naar internet,

en dan de travel & transportation link naar de online dealer, daar kan je een auto kopen en die komt in je Garage.

Het zou kunnen dat je dat pas kan doen na de eerste heist, pas dan heb je ook het geld om zo'n dure auto te kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit kan via het internet. Als je de startpagina hebt staat er in de bovenste kolom die horizontaal ligt ''Travel & Transportation''. Wanneer je die hebt aangeklikt verschijnen er een stuk of 5, 6 online websites waar je voertuigen kunt kopen.

Ik hoop dat ik je hiermee voldoende geholpen heb. :)

Te laaaaat :7

Bewerkt: door MostWantedKid
Link to comment
Delen op andere websites

Wanneer ik met Michael een auto koop, staat deze auto vanaf dat moment dan op mijn oprit of moet ik deze iedere keer uit die grote garage halen?

Hij staat bij mij altijd aan de zijkant van de weg, naast de villa van Michael.

Als hij hier niet staat, is hij tijdens een missie misschien "weggesleept" en kan je hem terughalen bij de repo van de politie. ($250).

Link to comment
Delen op andere websites

Wanneer ik met Michael een auto koop, staat deze auto vanaf dat moment dan op mijn oprit of moet ik deze iedere keer uit die grote garage halen?

Hij staat bij mij altijd aan de zijkant van de weg, naast de villa van Michael.

Als hij hier niet staat, is hij tijdens een missie misschien "weggesleept" en kan je hem terughalen bij de repo van de politie. ($250).

Laat ik het anders formuleren. Als ik met Franklin een nieuwe auto koop, vervangt hij dan die witte Buffalo (?) of wat het ook is voor type?

Link to comment
Delen op andere websites

Wanneer ik met Michael een auto koop, staat deze auto vanaf dat moment dan op mijn oprit of moet ik deze iedere keer uit die grote garage halen?

Hij staat bij mij altijd aan de zijkant van de weg, naast de villa van Michael.

Als hij hier niet staat, is hij tijdens een missie misschien "weggesleept" en kan je hem terughalen bij de repo van de politie. ($250).

Laat ik het anders formuleren. Als ik met Franklin een nieuwe auto koop, vervangt hij dan die witte Buffalo (?) of wat het ook is voor type?

Dat weet ik niet, ik vond het tijd om te gaan slapen.. haha.. go and find out!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...