Dyaroon Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 Ik heb na mijn eerste heist met Michael een nieuwe auto gekocht online, de: Cognoscenti Cabrio Manufacturer: Enus Influences: Bentley Continental GT Daarna naar de Tune shop gereden en voor 80.000 aan spul eronder gegooid, toch wel een erg leuke + in het spel en de auto staat altijd voor de deur als ik hem nodig heb. Maar wat is jou Favoriete Auto in het spel (tot nu toe)? (misschien screenshot?) Reageren
fcdenhaag Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 Ja de porsche 911 vind ik wel een lekker auto om mee te rijden Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 Ik rijd ook steeds met een auto, geen idee wat de naam is, ben ik alweer vergeten. Zit vaak een spoiler op, is een nieuwe auto. Valt onder categorie 'Super'. Als ik de naam weer weet, update ik m'n post wel even Reageren
TryX Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 Wat ik me afvraag is of de auto nog steeds beschikbaar is na gebruik.. ik bedoel, wanneer ik dan de auto pak en deze gebruik tijdens een missie, en dus ergens achterlaat of dat de auto kapot gaat.. staat deze dan na de missie gewoon weer 100% nieuw voor de deur? Reageren
Dyaroon Geplaatst: 18 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2013 In mijn geval heb ik een dure auto met Michael gekocht, en staat hij bijna altijd voor de deur van de villa, als ik heb gesaved. Als hij hier niet staat, kan ik naar de ophaal service van de politie en kan ik hem uit de garage halen voor $250. En alles wat ik heb gekocht bij de tunes shop en veel geld heeft gekost blijft erop zitten. Reageren
W3sl3y Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 Ik kijk er naar uit om de auto van Franklin volledig te tunen want dat vind ik een enorm brute bak en rijdt ook nog eens lekker. Goede allrounder laat maar zeggen. Tevens was ik ook aardig onder de indruk van de details en kwaliteit van de politieauto's. Gelukkig heb ik nog maar 40% ofzo van het aanbod gezien dus ga ik hier waarschijnlijk nog op terugkomen. Reageren
dionkoffie Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 Ik vond die autos met een trailer wel geil. als je die boot in het water laat kan je er ook nog mee varen ook (duh). Ik heb nog niet veel sportwagens gezien maar ik zie telkens weer nieuwe voertuigen voorbij rijden Reageren
GTA5VehicleFreak Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 Mijn favo auto's worden denk ik de Truffade Adder (Bugatti Veyron) en de Grotti Carbonizzare Reageren
Stockbroker Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 De Super Drop Diamond cabrio, no doubt! Reageren
Redwhite Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 ik heb een zilverkleurige grotti carbonizzare denk ik (niet zelf gekocht). Is in ieder geval een auto die er verrekte veel op lijkt alleen kan niet kijken. Ik ben bijna bij de 1e heist denk ik, daarna ga ik hem eens flink tunen. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 Ik vind de (Invetero) Coquette wel iets hebben. Zijn best wel veel auto's die ik vet zou kunnen noemen, maar de Coquette ben ik nog niet veel tegengekomen en komt mij vooral heel stoer over. Reageren
FoodForThought Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Geplaatst: 19 september 2013 Ik dacht dat mijn favoriet ook meteen sportwagen zou zijn, maar de leukste om wat mee rond te rijden vind ik toch de Audi A4-like auto van Michael. Reageren
Svenie Geplaatst: 24 september 2013 Rapport Geplaatst: 24 september 2013 Tijdens het spelen van de missies van Devon Weston is mijn interesse in de GTA V voertuigen pas echt ontstaan. De auto's die op mijn verlanglijstje staan om te kopen zijn de volgende: Truffade Z-Type Zijn er blijkbaar maar tien van op de wereld, tevens een echte klasse bak. Dewbauchee JB 700 Pegassi Monroe Benefactor Feltzer Pegassi Vacca Reageren
Jochems Geplaatst: 24 september 2013 Rapport Geplaatst: 24 september 2013 Laatst reed ik in een auto (ben even de naam kwijt) die was ongelofelijk snel, en maakte amper lawaai. Net een elektrische auto.. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 24 september 2013 Rapport Geplaatst: 24 september 2013 De Voltic? Want die maakt inderdaad geen geluid (op banden na dan) De Feltzer staat bij mij ook best hoog genoteerd. Was mijn all-round favoriete auto in IV en misschien wordt hij het wel weer in V. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.