Entiendo Posted September 26, 2013 Report Posted September 26, 2013 - Ga op een drukke weg staan. Save je game via je telefoon. Doe de missie "Wrap Up" opnieuw. Na de missie, steel dan een Vapid Dominator op de parkeerplaats. Er staan er een paar. Rij dan met de auto weg, raak de politie kwijt en dan is je missie klaar. Nadat de missie klaar is spawn je terug waar je gebleven was en dan laad je je game van je laatste savegame. Nu zie je weer de Vapid Dominator rijden. Steel er 1 en plaats hem in je gekochte garage, anders ben je hem kwijt en kom je hem weer niet tegen. Quote
Faex Posted September 28, 2013 Report Posted September 28, 2013 Je moet ze kopen via ingame websites? Oke. Maar hoeveel websites zijn er en waar kun je vinden hoe ze heten? Quote
dukeboy Posted September 30, 2013 Report Posted September 30, 2013 (edited) http://nl.wikigta.org/wiki/Feltzer doet mij denken aan een blackserie van merc Edited September 30, 2013 by dukeboy Quote
RaspberryJam Posted January 2, 2014 Report Posted January 2, 2014 De G klasse! Oftewel de Benefactor Dubsta, mijn droomauto. De Jeeps van Merryweather staan voor mij op de tweede plaats, echt hele toffe wagentjes. Voor het racen een Nissan GT-R ofwel de Annis Elegy RH8, volledig getuned. Stuurt perfect! De Gauntlet vind ik de beste muscle car. En de Sandking XL om chaos te veroorzaken. Quote
xCrazyShotgun Posted January 4, 2014 Report Posted January 4, 2014 (edited) Pagassi Vacca! Edited January 4, 2014 by xCrazyShotgun Quote
FcUtreg4Life Posted January 4, 2014 Report Posted January 4, 2014 (edited) Je moet ze kopen via ingame websites? Oke. Maar hoeveel websites zijn er en waar kun je vinden hoe ze heten? Misschien 'n beetje laat, maar er zijn 2 websites waar je personenauto's kunt kopen. Beide zijn te vinden via de internetapp op je ingame mobieltje. Open het web, ga naar "transport & travel" en voila ... daar vind je 5 sites die diverse vervoersmiddelen verkopen. Voor auto's en/of motoren ga je naar legendarymotorsport.net en/of southernsanandreassuperautos.com. Edited January 4, 2014 by FcUtreg4Life Quote
Recommended Posts