Natasja74 Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 Ik bericht even voor mijn zoontje een echte GTA fan, hij heeft gisteren deel 5 gekregen maar het opstarten van een missie wil niet lukken, hoe doe je dit? alvast bedankt voor de info. We zien wel die vraagtekens maar geen andere missies, zouden blauwe punten moeten zijn? Reageren
KVV Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 Eerst een vraagteken spelen. Daarna kan je weer gewone missies doen. Hoeft volgens mij niet altijd maar wel in het begin. Kennismaken met de zijmissies . Reageren
Visser23 Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 De letters op de kaart zijn missies. Bijvoorbeeld een S (Simeon) of een F (Franklin). Het kunnen groene tekens zijn (Van Franklin), maar ook blauwe tekens (van Micheal), of nog een andere kleur (weet zo niet welke), van Trevor. Elke personage heeft zijn eigen missies. Het wisselen van personages kun je doen door middel van op het pijltje naar beneden te drukken en vervolgens met de rechter joystick de personage te selecteren. Wanneer je van personage wisselt, zul je zien dat de tekens op de map veranderen. ?'s kunnen nodig zijn om een hoofdmissie te gaan spelen. Deze moet je ook gewoon doen om de 100% van de game uit te spelen. Reageren
Dotz Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 Wat een geschikte ouder! >>> Door .Timothy: Dit soort berichten mag je in het vervolg achterwege laten.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.