Jump to content

2 Vragen


Basatos

Recommended Posts

Heey,

Ik heb een aantal vragen:

Ik heb nu een bedrijf gekocht maar wat moet ik er nu mee, ik probeer van alles alleen ik kan maar niet vinden wat ik er mee moet. En kan ik ook zorgen dat het bedrijf meer winst gaat maken?

en

Ik heb net de code van special edition ingelost alleen waar kan ik die bonus outfits tatoeages enzo vinden en hoe krijg ik die boost van speciale vaardigheden?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Mvg,

Bas

Bewerkt: door Basatos
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij krijg je sowieso wekelijkse inkomsten van bedrijven die je koopt. Je krijg daar ook telkens een sms'je van op je telefoon. Sommige bedrijven geven je mogelijkheden om geld-missies te spelen om zo extra geld te verdienen. Bijvoorbeeld die hangar met de missies van Trevor, kun je na de missies kopen en runs mee maken om geld te verdienen.

Die vaardigheden werken vanzelf. Het balkje voor de speciale krachten van elke personage vult zichzelf 25% sneller. Ook de wapens (bullpu shotgun, 0.50 pistool en hamer) kun je gratis ophalen bij Ammunation.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...