Jump to content

Problemen na juweliersoverval


Variano

Recommended Posts

Ik weet nu niet of dit nu de normale gang is of niet

Onlangs had ik die juweliersoverval gedaan heist 1 , maar ik heb nog steeds geen geld ontvangen.

Ik heb gehoord van iemand die zei dat je nadien een sms kreeg ivm met die uitbetaling of zoiets.

ik had daar niet opgelet dus nadien kwam ik over op Trevor toen begon ik opdrachten te doen met hem

omdat ik niet anders kon omdat michael en franklin niet beschikbaar waren.

Ik heb nu al een paar missies gedaan met hem en nog steeds kan ik niet met michael of franklin spelen en nog steeds geen geld gekregen , ik heb dat gecheckt bij mijn stats op social club.

De opdrachten die ik nu gedaan heb met Trevor zijn al die vraagtekens , en dat met dat vliegtuig , ook dat ik dat huis moet opblazen dat was de opdracht van C Cletus.

nu moet ik terug naar zijn caravan om terug een missie T (Trevor) te doen.

Nu mijn vraag is wanneer krijg ik mijn geld en wanneer kan ik terug beginnen spelen met Michael en Franklin

Ik word al een beetje ongerust :puh: hehe

ik zit momenteel aan 19%

Bedankt alvast

Link to comment
Delen op andere websites

Hey Variano, ik zou me niet te druk maken-- dit is de normale gang van zaken. Na een paar missies voor Trevor (de vraagtekens tellen hiervoor niet mee) zul je gewoon weer met Michael en Franklin kunnen spelen, en dan krijg je ook je ook gewoon je geld. Zo te horen duurt dat voor jou niet meer zo heel lang, dus nog even knallen met Trevor!

Bewerkt: door ViceAgent
Link to comment
Delen op andere websites

wel ik kan nu zopas terug met michael spelen ik moet samen met trevor zijn dochter halen

maar ik zie dat ik nog steeds dat geld niet gekregen heb van die overval

ps: sorry forum moderator dat ik dit topic niet in mission hulp geplaatst heb of zo , ik wist niet juist waar het te plaaatsen

Link to comment
Delen op andere websites

Als 't goed is komt Michael z'n aandeel tegelijk met die van Franklin, en als dat niet zo is, dan zal het niet veel verschillen.

Wel wil ik hier nog even aan toevoegen dat het doen van de ?-missies geen invloed heeft op de snelheid van de verhaallijn, aangezien dat zijmissies, namelijk de zogenoemde Strangers & Freaks-missies, zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Michael kreeg bij mij 758.000 en franklin 273.000

Hoeveel had je in totaal geroofd? Ik had iets van 28/30 van de kastjes geroofd, dus uit eindelijk, kregen ze allebei minimaal 2 mill volgens mij :puh:

@OP

Nee, het is uitgelegd dat je elke keer weer een nieuwe crew zal kunnen kiezen (dezelfde mensen, en je kan nieuwe mensen ontmoeten 'n stuff), hoemeer je een crew lid gebruikt, hoe beter hij wordt 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...