Variano Geplaatst: 20 september 2013 Rapport Geplaatst: 20 september 2013 Hey Is het mogelijk om alleen een shop te overvallen zoja welke en hoe want als ik een shop binnen ga kan ik mijn wapen niet trekken of met mijn vuisten slaan of sjotten Reageren
HA5H Geplaatst: 20 september 2013 Rapport Geplaatst: 20 september 2013 (bewerkt) . Bewerkt: 18 februari 2015 door HA5H Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 20 september 2013 Rapport Geplaatst: 20 september 2013 Het ligt veeeeel simpeler: Je loopt met een wapen gewoon een shop in, maar je moet wel C4 hebben om eventueel een kluis te openen. Reageren
Sunlight Geplaatst: 20 september 2013 Rapport Geplaatst: 20 september 2013 Let op!, voor zover ik het door heb gekregen verschijnen er geen icoontjes op de map zodat je weet waar deze stores zitten en dus zul je zelf naar deze op zoek moeten gaan! Tenzij je de Special Edition hebt, want dan weet je precies waar deze shops zijn. Reageren
realhustler Geplaatst: 20 september 2013 Rapport Geplaatst: 20 september 2013 Op internet is een lijst met welke shops er te overvallen zijn. Sommige zijn eenvoudig te vinden, bv het tankstation bij grove street. Andere lastiger. Je kan je wapen ook trekken voordat je naar binnen loopt. De winkels die je kan overvallen herken je aan de heldere ramen met het licht aan. Reageren
Variano Geplaatst: 20 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2013 Je wapen trekken in alle shops gaat niet he , ook gisteren ging ik een dure wi kel binnen van kledij en juwelen . Als je daar met pistool binnen stapt dan verdwijnt automatisch uw wapen en kan je het.niet meer nemen Ik heb eigenlijk nog geen enkele 24/7 shops tegengekomen tenzij dat ik er allemaal overzie want die staan niet aangeduid op de map dus let ik daar niet zo op Kan je alle naftstations overvallen? Heb je een link ofzo welke shops het zijn allemaal? Reageren
harry1985 Geplaatst: 20 september 2013 Rapport Geplaatst: 20 september 2013 Waar is die lijst met winkels dan ? Geld nodig ! Reageren
realhustler Geplaatst: 20 september 2013 Rapport Geplaatst: 20 september 2013 (bewerkt) Je kan niet alle winkels overvallen, alleen een aantal tankstations en een aantal 24/7 plus liquor stores. En in die winkels kan je gewoon je wapen trekken als je binnen bent. Wel wordt je herkent als je vaker naar binnen gaat. Ik weet niet alle plekken, zelf even zoeken Dit is de lijst: Scoops Liquor Barn Locatie. Route 68, Grand Senora Desert Robs Liquor Locatie. Great Ocean Highway, Banham Canyon Rob’s Liquor Locatie. Prosperity Street, Morningwood Rob’s Liquor Locatie. San Andreas Avenue, Vespucci Canals Rob’s Liquor Locatie. El Rancho Boulevard, Murrieta Heights Limited LTD Gasoline Locatie. Grapeseed Main Street Limited LTD Gasoline Locatie. E Mirror Drive, Mirror Park Limited LTD Gasoline Locatie. Grove Street, Davis Limited LTD Gasoline Locatie. Lindsay Circus, Little Seoul Limited LTD Gasoline Locatie. Tongva Drive, Banham Canyon 24/7 Supermarkt Locatie. Clinton Avenue, Downtown Vinewood 24/7 Supermarkt Locatie. Palomino Freeway, Tatavian Mountains 24/7 Supermarkt Locatie. Route 68, Harmony 24/7 Supermarkt Locatie. Barbareno Road, Chumash 24/7 Supermarkt Locatie. Ineseno Road, Banham Canyon 24/ 7Supermarkt Locatie. Senora Freeway, Mount Chiliad 24/7 Supermarkt Locatie. Innocence Boulevard, Strawberry 24/7 Supermarkt Locatie. Niland Avenue, Sandy Shores 24/7 Supermarkt Locatie. Senora Freeway, Grand Senora Desert >>> Door .Timothy: Berichten samengevoegd, gebruik de Bewerken-knop om een eerder bericht aan te passen.<<< Bewerkt: 20 september 2013 door .Timothy Reageren
HA5H Geplaatst: 20 september 2013 Rapport Geplaatst: 20 september 2013 (bewerkt) . Bewerkt: 18 februari 2015 door HA5H Reageren
Michael Geplaatst: 21 september 2013 Rapport Geplaatst: 21 september 2013 Het ligt veeeeel simpeler: Je loopt met een wapen gewoon een shop in, maar je moet wel C4 hebben om eventueel een kluis te openen. Ik heb nog nooit een kluis gezien in de winkels... Reageren
Lars Geplaatst: 21 september 2013 Rapport Geplaatst: 21 september 2013 Het ligt veeeeel simpeler: Je loopt met een wapen gewoon een shop in, maar je moet wel C4 hebben om eventueel een kluis te openen. Ik heb nog nooit een kluis gezien in de winkels... Nog nooit een FlEEca bank gezien? Daar staan inderdaad kluizen. Maar ik gooi er zeker 10 C4s op maar dan gaat hij niet open. Je kan ook Geld Transporters zoeken. Als je rondrijd krijg je een blauwstipje op de kaart soms is dat er een. Dan moet je met 1 c4 op de achterdeuren gooien en dan op Reageren
Michael Geplaatst: 21 september 2013 Rapport Geplaatst: 21 september 2013 Het ligt veeeeel simpeler: Je loopt met een wapen gewoon een shop in, maar je moet wel C4 hebben om eventueel een kluis te openen. Ik heb nog nooit een kluis gezien in de winkels... Nog nooit een FlEEca bank gezien? Daar staan inderdaad kluizen. Maar ik gooi er zeker 10 C4s op maar dan gaat hij niet open. Je kan ook Geld Transporters zoeken. Als je rondrijd krijg je een blauwstipje op de kaart soms is dat er een. Dan moet je met 1 c4 op de achterdeuren gooien en dan op Ik heb dat wel is gezien ja met de Transportbussen, heb je ook het adres van die bank in-game? Reageren
.Timothy Geplaatst: 21 september 2013 Rapport Geplaatst: 21 september 2013 Die transportbussen kun je ook open krijgen door er met een SMG of een ander wapen op te schieten, hoef je echt geen explosieven voor te gebruiken Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 21 september 2013 Rapport Geplaatst: 21 september 2013 Die transportbussen kun je ook open krijgen door er met een SMG of een ander wapen op te schieten, hoef je echt geen explosieven voor te gebruiken Hoelang moet je dan op die deur schieten? Want heb ik al steeds geprobeerd om zo'n bus te overvallen, maar het lukt niet.. Reageren
.Timothy Geplaatst: 21 september 2013 Rapport Geplaatst: 21 september 2013 Je moet op het midden schieten, geloof ik Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.