Jump to content

Stock Market (Beurs) vraag (wie vs wie?)


Marakus

Recommended Posts

Hallo beste mensen,

Gister dan eindelijk voor het eerst paar uurtjes GTA V kunnen spelen! Erg cool! Dat worden nog veel meer uren spelen :*D

Nou zat ik gister even te neuzen in de stock market, want ik ging de eerste missie doen van Lester, iets tegen LifeInvaders (hoe maak ik eigenlijk een spoiler-tag?!) dus ik dacht laat ik gelijk wat aandelen kopen van hun concurent ;) maar wie is dat dan? Werd mij niet direct duidelijk, door verschillende bedrijven te openen zie je wat ze een beetje doen. Dat kost helaas veel werk en ik wilde doorspelen dus maar laten gaan.

Nou is mijn vraag is er of heeft iemand een lijst met de verschillende bedrijven en wie hun concurent is? Zou wel erg handig zijn! Voor vrijwel alle spelers lijkt mij 8)

Hopelijk kan iemand mij en waarschijnlijk veel andere mensen blij maken :D

Groet, Mark (nieuw member op de site)

Link to comment
Delen op andere websites

In ieder geval voor BAWSAQ is inmiddels een overzicht van de bedrijven in elkaar gedraaid. We zullen binnenkort toevoegen welke bedrijven concurrent van elkaar zijn. In ieder geval tijdens bepaalde missies (bijvoorbeeld huurmoorden) zal wel een alternatief worden genoemd. Voor Lifeinvader is geloof ik geen alternatief, maar daar kan ik me in vergissen.

Daarnaast welkom op het forum Mark!

Link to comment
Delen op andere websites

in bepaalde missies zoals bij lester waar je bedrijven onderuit moet halen verteld lester wie de concurrent is zoals red wood en iets met een b

Als je geen spoiler wilt lezen niet klikken dan

Heb zelf met 1 bedrijf 40000 winst gemaakt spijt dat ik niet alles heb ingezet lol

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...