Jump to content

Military clothes? Legaal naar de basis?


RageCompex

Recommended Posts

Hallo Hallo!

Allemaal aan het genieten van gta 5?

Mooi.

Iemand al een manier gevonden om op de basis te komen zonder meteen een heel leger achter je aan te krijgen?

Gta vice city style een politie pakje aan doen?

Maakt het wat makkelijker om de straaljagers te pakken :)

Iemand enig idee?

Link to comment
Delen op andere websites

Tot nog toe ben ik twee keer de basis binnen te komen door mijn Shamal op de landingsbaan te parkeren, de chauffeur van de eerste de beste jeep neer te knallen en de jeep te stelen. Vervolgens als een malle over die basis rijden in de hoop een Hydra te vinden. Helaas hou ik het niet zo lang vol en heb ik nog niet gezien waar de Hydra's gestald staan...

Link to comment
Delen op andere websites

Tot nog toe ben ik twee keer de basis binnen te komen door mijn Shamal op de landingsbaan te parkeren, de chauffeur van de eerste de beste jeep neer te knallen en de jeep te stelen. Vervolgens als een malle over die basis rijden in de hoop een Hydra te vinden. Helaas hou ik het niet zo lang vol en heb ik nog niet gezien waar de Hydra's gestald staan...

De beste manier vind ik om een vliegtuig te pakken en hoog boven de basis eruit te springen (dus als je nog niet dat restricted airspace warning krijgt)

Dan op een lage hoogte je parashute te deployen en glijden naar een jet, er is er een die in een grote hangaar staat waar het wat langer duurt voordat er iemand is die op je kan schieten. en wegwezen voordat de cannon van de tank op je gericht staat, dan nog even een paar missiles ontwijken and of you go.

Parkeer hem in Trevor's hangaar als je die al hebt, daarna spawnd die daar elke keer.

maarja, dan nog de vraag, hoe loop ik op de basis rond zonder gevaar :)

Link to comment
Delen op andere websites

Rondlopen heb ik daar nog niet echt gedaan. Sjees zo die basis binnen. Net met Franklin en z'n groene motor de basis ingereden, ik rijd mooi door, word af en toe geraakt, ben ik de basis al weer uit, verkeerde weg genomen -_- Was ook op zoek naar een straaljager :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je met Trevor een Strangers & Freaks missie tegenkomt van Cletus, dan zal hij je eerst meenemen om op een paar objecten te schieten in Sandy Shores. Als je voor de tweede keer een missie voor Cletus doet dan neemt hij je mee jagen op herten. Na 3 herten geeft hij je de vrijheid om zelf een hert te gaan zoeken en gaan schieten. Als je op dit punt naar de legerbasis gaat dan zul je geen wantedlevel krijgen(waarschijnlijk omdat je anders bij ieder hert politie achter je aan zou hebben gekregen) en kun je dus 'legaal' de legerbasis inlopen. Dit werkt ook voor de gevangenis en de restricted dock in de haven.

Link to comment
Delen op andere websites

Niemand!? wat jammer nou. t is gewoon onmogelijk om de Titan uit de basis te krijgen :(

Moet je gewoon keihard door de ingang heen rammen met je sportauto, naar de heli rijden en er pal naast uitstappen. Zo is 't mij gelukt, want er lopen niet meer van 10-20 militairen rond.. Vrij zwak voor een legerbasis dus.

Link to comment
Delen op andere websites

Niemand!? wat jammer nou. t is gewoon onmogelijk om de Titan uit de basis te krijgen boos.gif

Moet je gewoon keihard door de ingang heen rammen met je sportauto, naar de heli rijden en er pal naast uitstappen. Zo is 't mij gelukt, want er lopen niet meer van 10-20 militairen rond.. Vrij zwak voor een legerbasis dus.

Mijn manier: (nadat ik de storyline gecomplete hebt) met Franklin een gearmorde Feltzer nemen, Hiermee inderdaad de basis op knallen en zo snel mogenlijk de hydra pakken. Het is me vooralsnog niet gelukt om met de Hydra naar mijn hangar te vliegen. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...