Jump to content

Voertuigen met speciale functies


IV trailer

Recommended Posts

Vanwege de nostalgie naar san andreas was ik op zoek gegaan naar voertuigen met speciale functie's. Ik heb de volgende al ontdekt:

-Convertable's kunnen hun dak open en dicht doen

-Tow Truck's hebben een beweegbare en werkende trekhaak (ontdekt door een stranger mission)

- Bellen naar de brandweer zorgt weer voor een brandweerauto met hogedrukspuit waar je mensen mee omver kan spuiten

- Nog niet getest, maar ik heb al losse opleggers zien staan welke je kan verplaatsen en ik heb trucks zien rijden zonder en met oplegger. Volgens mij kan je deze dus ook aan elkaar koppelen.

- Je kan een cab jatten en taximissies spelen

Hebben jullie al speciale voertuigen ontdekt?

Ik vraag me af of we ook weer ouderwetse tow truck trains kunnen maken, want ik ben nog geen andere towtrucks tegen gekomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Even over die trucks: Ja, het is mogelijk om zelf aan te koppelen, weet echter wel niet of er knop is om los te koppelen (heb al enkel kunnen ontkoppelen via stunts), mogelijk "Pijltje naar Rechts" inhouden zoals met de Tow Truck. Er zijn ook enkele graafmachines zoals de Dozer in SA en die hebben beweegbare "scoops". HVY Dump was de naam denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Even over die trucks: Ja, het is mogelijk om zelf aan te koppelen, weet echter wel niet of er knop is om los te koppelen (heb al enkel kunnen ontkoppelen via stunts), mogelijk "Pijltje naar Rechts" inhouden zoals met de Tow Truck. Er zijn ook enkele graafmachines zoals de Dozer in SA en die hebben beweegbare "scoops". HVY Dump was de naam denk ik.

Loskoppelen van een oplegger doe je door het pijltje naar rechts (op de PS3 in ieder geval) ingedrukt te houden. :)

Link to comment
Delen op andere websites

De tractor lijkt ook een trekhaak te hebben, maar ik heb hier nog niets mee kunnen koppelen. Jullie wel?

Dat kan volgens mij alleen met speciale missies met speciale trekhaken (die je ziet bij caravans), maar ik spreek niet uit ervaring, dus :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

De tractor lijkt ook een trekhaak te hebben, maar ik heb hier nog niets mee kunnen koppelen. Jullie wel?

Toevallig is er wel iets dat je eraan kunt koppelen, tot zover ik heb kunnen ontdekken: zo'n grote hark (sorry, maar heb geen idee hoe zoiets genoemd wordt). Zag een tractor met zo'n ding rondrijen en stal het. Even later losgekoppeld en weer vastgekoppeld, wat dus gewoon werkte. :)

Link to comment
Delen op andere websites

De gewone kleine heftruck zit er ook in. Zag hem ergens bij een boerderij. Kon er ook pallets mee oppakken en op autos zetten. Of hij autos kan optillen weet ik niet. Er reden alleen maar vrachtwagens en suvs rond. De suvs kreeg hij een beetje de lucht in.

Link to comment
Delen op andere websites

De gewone kleine heftruck zit er ook in. Zag hem ergens bij een boerderij. Kon er ook pallets mee oppakken en op autos zetten. Of hij autos kan optillen weet ik niet. Er reden alleen maar vrachtwagens en suvs rond. De suvs kreeg hij een beetje de lucht in.

Leuk dat ze dat ook weer gefixt hebben. Ik had nog geen heftruck gezien, maar ik vroeg het me wel al af want in gtaiv kon je er niks mee.

Ik zie trouwens ook van die bootrailers op het strand staan. Zijn er ook auto's waarmee je die weg kan trekken? Ik heb het met een paar auto's geprobeerd, maar nog niet die van de coastguard.

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...