Jump to content

Voertuigen met speciale functies


IV trailer

Recommended Posts

Ik zie trouwens ook van die bootrailers op het strand staan. Zijn er ook auto's waarmee je die weg kan trekken? Ik heb het met een paar auto's geprobeerd, maar nog niet die van de coastguard.

Moet je volgens mij een SUV of een pickup voor hebben (denk dat je ook wel een trekhaak ziet dan). Is me alleen nog niet gelukt een boot terug op de trailer te laden. Iemand anders wel?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie trouwens ook van die bootrailers op het strand staan. Zijn er ook auto's waarmee je die weg kan trekken? Ik heb het met een paar auto's geprobeerd, maar nog niet die van de coastguard.

Moet je volgens mij een SUV of een pickup voor hebben (denk dat je ook wel een trekhaak ziet dan). Is me alleen nog niet gelukt een boot terug op de trailer te laden. Iemand anders wel?

jup is mij al gelukt met een pickup met een trekhaak :)

Auto met schietstoel, ook kan hij spikes aan de achterkant laten vallen.
Lol bestaat er zoon voertuig?!
Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kan je die '007-auto' krijgen nadat je de bijbehorende missie al hebt gedaan? Dat ding was echt badass!!! :D

Als het goed is krijg je na die missie een tijdje erna nog een missie. En daar kan je hem weer gebruiken, volgens mij kan je hem daarna niet meer krijgen

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kan je die '007-auto' krijgen nadat je de bijbehorende missie al hebt gedaan? Dat ding was echt badass!!! :D

Kopen op die Legendary Motorsports site ;)

Alleen staat er op die site waar je de auto koopt dat ze de wapens hebben uitgeschakeld voor veiligheidsredenen. Ik heb hem zelf nog niet gekocht. Maar ergens heb ik een stille hoop dat ze het toch doen. Misschien kun je ze werkend krijgen bij los santos custum.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kan je die '007-auto' krijgen nadat je de bijbehorende missie al hebt gedaan? Dat ding was echt badass!!! :D
Kopen op die Legendary Motorsports site ;)
Alleen staat er op die site waar je de auto koopt dat ze de wapens hebben uitgeschakeld voor veiligheidsredenen. Ik heb hem zelf nog niet gekocht. Maar ergens heb ik een stille hoop dat ze het toch doen. Misschien kun je ze werkend krijgen bij los santos custum.
ik hoop het ook en anders tijdens de missie de wagen in je garage gaan zetten?
Link to comment
Delen op andere websites

Een Mexicaanse Tornado

die je bij een stranger missie kan krijgen nadat je de illegale Mexicanen hebt opgepakt..

Speciale Functies:

Primary & Secondary Colors

2 Gitaren op de achterbank

Sticker met Mexicaanse vlag

Screenshot's:

0_0.jpg

0_0.jpg

Bewerkt: door GTA_Michael
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...