gtasafreakje Geplaatst: 21 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2013 Hallo iedereen, Ik vind het erg jammer in GTA V dat Jefferson is weggelaten, je hebt dan wel CJ's Grove Street, maar ik vond de locatie rond Jefferson altijd een leuk stuk, daar dichtbij altijd het Airport en de Verona/Santa Maria Beach. Van mij hadden ze niet alles hoeven te veranderen en modern te maken, ik ben nou eenmaal een echt GTA: San Andreas persoon, haha. Wat vinden jullie er van? Gr, Nick M Jr Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_Michael Geplaatst: 21 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2013 Vind de nieuwe Los Santos veel beter dan de oude. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZeroJens Geplaatst: 21 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2013 Ja ik vind het ook een verbetering nu. Alles veranderd he als ze het hadden gelaten zoals het in SA was zou het niet zo leuk zijn vind ik. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtasafreakje Geplaatst: 21 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 september 2013 Ja ik vind het ook een verbetering nu. Alles veranderd he als ze het hadden gelaten zoals het in SA was zou het niet zo leuk zijn vind ik. Ja das waar, maar dat stuk hadden ze moeten laten. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 21 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2013 Jammer dat alles in de game zonder loadingscreens is, en je garages een loadingscreen heeft + je kan je eigen auto's niet zelf parkeren.. beetje gay Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shorty_D Geplaatst: 21 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2013 Ik vind het jammer dat er geen echte lowriders met hydraulics zijn. Ik vind het ook jammer dat we nog 10 dagen moeten wachten op GTA Online, dit had voor mij beter 1 weekje kunnen zijn ipv de 2 nu. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_gamer4life_ Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2013 Ik vind het jammer dat er geen dancings zijn en geen fastfood winkels waar je binnen kan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2013 Over dit onderwerp bestaat al een soortgelijk topic. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts