Jump to content

irritatiefactortjes?


ajaxjeroenajx

Recommended Posts

Dit spel is echt bruut hoor en ik zit echt te genieten. Maar wat zijn bij jullie de kleine dingetjes waar je je aan irriteert ? Ik heb dat bijvoorbeeld bij de taxi, waar het in houden van driehoekje (ps3) nu de tegenovergestelde functie heeft (de taxi kapen)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 118
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Michael

    6

  • GTA5VehicleFreak

    6

  • GTAKevin023

    5

  • .Timothy

    4

Irritatie, tja, ik moet wennen aan het spel. De auto's rijden best wel anders, ik heb heel wat uren GTA IV gespeeld, de auto's reageren duidelijk anders, maar gaat steeds beter. Het schieten, het is vooral lastiger geworden, en ik moet ook even wennen aan hoe je snel je wapen pakt en iemand neerschiet, bv als je ruzie hebt op straat. Ook het schieten tijdens de eerste missie ging niet echt lekker.

Ik heb om te verkennen even de buzzard gespawned, Die vliegt ook anders, minder vlot lijkt het, en ook het stunt vliegtuigje vliegt anders dan verwacht.

Al met al even wennen.

Ik vraag me wel af, kan je wapens alleen kopen / vinden als iemand ze laat vallen, of zijn er ook plekken waar ze gewoon voor het oprapen liggen, zoals bij IV. Vooral voor ammo is dat bijna onmisbaar, zeker nu geld belangrijker is dan ooit.

En ik hoop dat ik snel ook auto's kan jatten en dan verkopen, dat is de klassieke GTA gedachte natuurlijk. Maar bij IV moest je heel wat doen voordat dat kon.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vraag me wel af, kan je wapens alleen kopen / vinden als iemand ze laat vallen, of zijn er ook plekken waar ze gewoon voor het oprapen liggen, zoals bij IV. Vooral voor ammo is dat bijna onmisbaar, zeker nu geld belangrijker is dan ooit.

En ik hoop dat ik snel ook auto's kan jatten en dan verkopen, dat is de klassieke GTA gedachte natuurlijk. Maar bij IV moest je heel wat doen voordat dat kon.

Ja er zijn van die plekken, ik heb de strategy guide ^^

Bewerkt: door ajaxjeroenajx
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb tot nu toe nog niet echt veel iritaties, tja de besturing van de wagens was in IV vrij realistisch behalve dat de banden zo kaal als iet waren op elke wagen. Je remt en je schoot nog 3 blokken door. Nu heb je dat niet meer maar voelen de autos aan als F1 wagens met god weet hoeveel downforce. Het valt nog allemaal wel mee maar het had in mijn ogen beter gekunt (zeker met zo een budget).

Het jagen zat me bij AC3 al niet echt lekker maar in GTA V kun je jezelf zelfs loslaten op huisdieren. Zoiets voelt gewoon niet goed aan en dat zal bij ook zeker nooit zo zijn.

Eens dat je de schiet technieken onder de knie hebt gaat dit echt lekker, je voelt dat dit afgeleid is uit L.A Noire en RDR, maar die laatste heb ik nog niet gespeeld dus moet ik me richten tot L.A. Noire, ik was er dus vrij mee vertrouwd moet ik zeggen. De ak-47 (chinese versie wel te verstaan) voelt zo soepel en leuk aan vind ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn maar een paar dingen die me irriteren op het moment: het schademodel is flink uitgebreid, maar je hebt echt het idee alsof je auto van beton is gemaakt. Het kostte me enkele minuten om de auto in puin te rijden, en zelfs toen fikte hij nog niet. Toen 'ie eindelijk begon te fikken, en hoe, doofde het vuur en ontplofte de auto niet. Over een anti-climax gesproken..

Daarnaast heb ik op de PS3 vrij veel last van pop-ups, eigenlijk dat de wereld gewoon traag is met laden. Heb ongeveer een 10 seconden stil gestaan voordat alle gebouwen en de weg goed en wel weer in beeld kwamen.

Voor de rest weinig aan te merken, afgezien van wat vermiste voertuigen hier en daar.

Link to comment
Delen op andere websites

Daarnaast heb ik op de PS3 vrij veel last van pop-ups, eigenlijk dat de wereld gewoon traag is met laden. Heb ongeveer een 10 seconden stil gestaan voordat alle gebouwen en de weg goed en wel weer in beeld kwamen.

Dat ligt aan je ps3 denk ik. bij mij laad alles prima en snel, en ik speel op een van de eerste ps3s

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je je PS3 al ooit eens laten uitblazen (vooral de koelers), die zijn namelijk bij de eerste versies van de PS3 (de dikke dus) niet goed. De mijn is daaraan in 2009 overleden. Zo oververhit je PS3, het is een vrij bekende fout bij die eerste versies.

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt als een bom, ik heb de mijne toen opengedaan omdat er toch niets meer aan te doen was en wat ik zag was vrij onrustwekkend. Die koeler zat zo vol stof dat een gedeelte zwartgeblakerd was van het oververhitten, een IT kennis van mij zij dat dat ding in de fik had kunnen vliegen!

maar goed we raken off-topic denk ik

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt in ieder geval. Heb 'm inmiddels op m'n kamer staan i.p.v. in een benauwde kast, waar hij inderdaad af en toe aardig kon blazen. Zal er dit weekend even naar kijken, heel erg bedankt voor de waarschuwing :)

En laten we inderdaad weer ontopic gaan!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...