Jump to content

irritatiefactortjes?


ajaxjeroenajx

Recommended Posts

  • Reacties 118
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Michael

    6

  • GTA5VehicleFreak

    6

  • GTAKevin023

    5

  • .Timothy

    4

Dat ik geen savegames kan verwijderen!!!!! Ik heb nu al 4 savegames en allemaal dezelfde! Komt omdat hij steeds alles overschrijft. Ik heb liever een hoofdmenu waar je kan kiezen in welke wereld je wilt spelen.

Ten eerste zou ik dan de AUTOSAVE functie uitzetten. Dan kun je zelf bepalen wat je in welk slot saved.

Ten tweede kun je je savegames gewoon verwijderen in het hoofdmenu van je PS3 of X-box zelf.

Dat laatste zou idd wel handig zijn, nu laad hij standaard je laatst gesavede data. Dit is idd niet altijd hetgeen je wilt spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat me auto deur blijft open staan als Chop eruit gaat. Parkeer gewoon normaal die auto, maar deur kan niet dicht. Heel logisch ook. Ik ga met Chop naar het strand en laat me auto op de parkeerplaats met een open deur staan. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Nu ik GTA V al een tijdje heb uitgespeeld ben ik zelf best wel met een rot gevoel blijven zitten over het nieuwste GTA telg.

Ik zlef vind de story lijn een beetje matig en wat mij het meest tegenvalt zijn toch wel de heists, van te voren was belooft dat het 2 en al om heists draait in deze GTA. Dit is gedeeltelijk wel waar zo zijn er 3 grote heists die je in de story lijn doet, toch vind ik dit wel een beetje weinig en voor de rest zijn de meeste missie de gene die je doet voor de corrupte cops.

Echt een groot gemis voor mij ik vind het verhaal echt zonde vergeleken met bijv. GTA IV waarin het verhaal geniaal was en je stukje bij beetje meer te weten kwam over de main character. Ook een punt waarin ik deze GTA veel minder vind want de 3 characters voelen voor mij zeer oppervlakkig aan.

Qua gameplay ellementen valt het me ook tegen weer valt er niet zeer veel te doen in de wereld, zo kun je wel mensen oppikken langs de weg ect. maar hier was ik zelf al in Red Dead Redemption geen groot fan van. In alle informatie die voor de release naar voren kwam kreeg ik zelf ook veel meer het gevoel dat je echt stukken meer heists ging doen en groot geld hiermee zou maken, ook hier vind ik het weer een groot gemis zo heb ik nu al mijn fortuin maar op aandelen van BAWSAQ gezet om maar alle huizen te kunnen kopen maar als gameplay ellement vind ik het echt zonde want je doet zelf niks je wacht en je geld word meer( of minder) maar je hoeft er niks voor te doen.

In alle reviews krijgt GTA V 9 en 10en dus ik vraag me af ben ik nou de enige die deze game nou niet zo geweldig vind?

PS. Ik wil niet zeggen dat GTA V slecht is maar ik heb nou niet het gevoel dat ik die game speel die ons over de afgelopen tijd is belooft.

>>> Door Jesperkaj: Apart topic is niet nodig, een soortgelijk topic bestond immers al. Topics samengevoegd.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik jammer vind is dat vooral singleplayer, maar ook weel andere dingen zo beperkt zijn. Er is bijv maar 1 hond in het hele spel waar je iets aan hebt. Je kunt niet meer garages kopen dus je hebt een maximaal aantal voertuigen dat je kan hebben, huizen zijn niet te koop. Dat je in online alleen 2-6-10 car garages kan kopen terwijl als je gewoon in zo'n 10car garage ze zelf kan parkeren dan passen er wel 20 in. Weinig interieurs... alhoewel, ik zie toch degelijk veel interieurs, maar nergens kan je naar binnen. Ook vind ik het kut dat je lang niet alle auto's kan kopen online, dat je geen trailers voor je boten kan kopen online en ze dus altijd moet laten bezorgen voor $1000. En dat het aanbod van boten, vliegtuigen en treinen zo laag is. In vergelijking met de auto's. Verder is het vervelend dat je niet de boeing 737's kan vliegen, en dat er geen echt ander vliegveld is om je boeing zonder dat je een enorme steen raakt te landen. Dan is ook nog het unlocken van wapens en andere shit stom. Verder ben ik erg positief over GTA 5!

Dat ik geen savegames kan verwijderen!!!!! Ik heb nu al 4 savegames en allemaal dezelfde! Komt omdat hij steeds alles overschrijft. Ik heb liever een hoofdmenu waar je kan kiezen in welke wereld je wilt spelen.
Ten eerste zou ik dan de AUTOSAVE functie uitzetten. Dan kun je zelf bepalen wat je in welk slot saved. Ten tweede kun je je savegames gewoon verwijderen in het hoofdmenu van je PS3 of X-box zelf. Dat laatste zou idd wel handig zijn, nu laad hij standaard je laatst gesavede data. Dit is idd niet altijd hetgeen je wilt spelen.

Het ging zo: Ik had eerst 1 game zonder autosave, toen had ik bij het saven perongeluk een nieuwe aangemaakt, toen wou ik een 2e met autosave om echt een leven te lijden in GTA 5, maar die werd overgeschreven door de game zonder autosave. Dus ik had autosave uitgezet en was een nieuwe begonnen wel weer met autosave. Maar die werd toen ook weer overgeschreven.

Als ik autosave uitzet dan kan ik, als ik wil saven met quick save/in mijn bed, uit alle games kiezen om hem op te saven ipv de goeie. Ik heb een PS3, ik zal wel even zoeken...

Bewerkt: door GTA5VehicleFreak
Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik jammer vind is dat vooral singleplayer, maar ook weel andere dingen zo beperkt zijn. Er is bijv maar 1 hond in het hele spel waar je iets aan hebt. Je kunt niet meer garages kopen dus je hebt een maximaal aantal voertuigen dat je kan hebben, huizen zijn niet te koop. Dat je in online alleen 2-6-10 car garages kan kopen terwijl als je gewoon in zo'n 10car garage ze zelf kan parkeren dan passen er wel 20 in. Weinig interieurs... alhoewel, ik zie toch degelijk veel interieurs, maar nergens kan je naar binnen. Ook vind ik het kut dat je lang niet alle auto's kan kopen online, dat je geen trailers voor je boten kan kopen online en ze dus altijd moet laten bezorgen voor $1000. En dat het aanbod van boten, vliegtuigen en treinen zo laag is. In vergelijking met de auto's. Verder is het vervelend dat je niet de boeing 737's kan vliegen, en dat er geen echt ander vliegveld is om je boeing zonder dat je een enorme steen raakt te landen. Dan is ook nog het unlocken van wapens en andere shit stom. Verder ben ik erg positief over GTA 5!

Dat ik geen savegames kan verwijderen!!!!! Ik heb nu al 4 savegames en allemaal dezelfde! Komt omdat hij steeds alles overschrijft. Ik heb liever een hoofdmenu waar je kan kiezen in welke wereld je wilt spelen.
Ten eerste zou ik dan de AUTOSAVE functie uitzetten. Dan kun je zelf bepalen wat je in welk slot saved. Ten tweede kun je je savegames gewoon verwijderen in het hoofdmenu van je PS3 of X-box zelf. Dat laatste zou idd wel handig zijn, nu laad hij standaard je laatst gesavede data. Dit is idd niet altijd hetgeen je wilt spelen.

Het ging zo: Ik had eerst 1 game zonder autosave, toen had ik bij het saven perongeluk een nieuwe aangemaakt, toen wou ik een 2e met autosave om echt een leven te lijden in GTA 5, maar die werd overgeschreven door de game zonder autosave. Dus ik had autosave uitgezet en was een nieuwe begonnen wel weer met autosave. Maar die werd toen ook weer overgeschreven.

Als ik autosave uitzet dan kan ik, als ik wil saven met quick save/in mijn bed, uit alle games kiezen om hem op te saven ipv de goeie. Ik heb een PS3, ik zal wel even zoeken...

Als je op start drukt en dan bij game klikt staat er toch load game? Helpt dit niet ?

Bewerkt: door iRowen0180
Link to comment
Delen op andere websites

Hoe realistisch het ook is zijn de politie-achtervolgingen die zomaar opduiken zeer irritant. Dan komt de politieauto je tegemoet rijden en knalt hij tegen je op, en terwijl je niks gedaan hebt krijg je een wanted level van 2 sterren..

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe realistisch het ook is zijn de politie-achtervolgingen die zomaar opduiken zeer irritant. Dan komt de politieauto je tegemoet rijden en knalt hij tegen je op, en terwijl je niks gedaan hebt krijg je een wanted level van 2 sterren..

Oh god ja inderdaad. Ook vaak last van.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...