Jump to content

irritatiefactortjes?


ajaxjeroenajx

Recommended Posts

Omdat het anders onmogelijk is om spelen? Je health recharged ook maar tot op een bepaald punt, afhankelijk van hoevaak en waar je bent geraakt. Ik vind het vrij normaal dat health zich recharged en zeker als je er eerst een tijdje voor moet rusten alvorens het dat doet. Want je moet echt stil zitten/staan, anders stopt het al.

Onmogelijk :7 Kom op zeg, de vorige GTA was alles behalve onmogelijk. Als health recharge uit had gestaan, zat er nog wat uitdaging in. Nu kun je gewoon pray 'n spray gaan, even rustig aan doen, en vervolgens verder gaan. Wat dat betreft is het nog makkelijker geworden..

-Missie-opbouw, je moet gelijk in het begin al iedereen omver knallen, ze moesten het rustig opbouwen met in het begin wat kleine geweldloze klusjes, paar missies met je eerste pistooltje, vervolgens een tweede wapen etc.

Dat klopt niet met de verhaallijn. Franklin zit al in het wereldje van de gangs, dus heeft al wat met wapens gespeeld waarschijnlijk, en Michael en Trevor zijn bloedlink als crimineel/bankovervaller. Als ze dan ten tijde van GTA V ineens 'voor het eerst' aan een wapen zitten, is ook niet erg logisch. Qua spanningsboog vind ik het niet heel raar, hoor. Er zitten echt wel een paar pieken in.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 118
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Michael

    6

  • GTA5VehicleFreak

    6

  • GTAKevin023

    5

  • .Timothy

    4

@Dutchy: Nog nooit gehad, mogelijke backlog van een andere gebeurtenis?

Nee, het zijn geen backlogs. Ik heb het af en toe ook en het gebeurd met regelmaat als je naar Trevor switcht, zoals ook in de gameplay-trailer te zien was. Hetzelfde is mij nog niet overkomen met Franklin en/of Michael.
Link to comment
Delen op andere websites

Soms krijg je zonder iets te doen ineens Wanted achter je aan. emo.gif En ik ben van mijzelf niet altijd even handig en let vaak niet op, waardoor ineens mission failed is. Nooit gehad met andere GTA's.

Klopt ja, dan heb je zo'n gastje die achter aan wordt gezeten door de politie, dan botst de politie tegen jou op, en dan krijg ik de sterren. Best wel vervelend ja, en zit je weer een uur lang de politie proberen af te schudden.. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Soms krijg je zonder iets te doen ineens Wanted achter je aan. emo.gif En ik ben van mijzelf niet altijd even handig en let vaak niet op, waardoor ineens mission failed is. Nooit gehad me andere GTA's.

Dat heb ik nog nooit gehad, misschien steel je een auto, beukte je een passant of agent of deed je iets met je wapens

Nee, ik deed echt helemaal niets. Was echt heel vreemd.

Zojuist ook een missie gedaan, moest je iemand afschieten (assassination). Dus ik schoot de enige af die ik dacht dat het kon zijn, was het hem niet. Dus mijn tijd verloopt (was met tijdlimiet). De volgende keer schoot ik hem maar weer af en waarempel; toen was het hem ineens wel. Dit soort foutjes waardoor zonder mijn schuld een missie gefaald wordt, kan ik echt niet uitstaan. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Onmogelijk emo.gif Kom op zeg, de vorige GTA was alles behalve onmogelijk. Als health recharge uit had gestaan, zat er nog wat uitdaging in. Nu kun je gewoon pray 'n spray gaan, even rustig aan doen, en vervolgens verder gaan. Wat dat betreft is het nog makkelijker geworden..

Dat klopt niet met de verhaallijn. Franklin zit al in het wereldje van de gangs, dus heeft al wat met wapens gespeeld waarschijnlijk, en Michael en Trevor zijn bloedlink als crimineel/bankovervaller. Als ze dan ten tijde van GTA V ineens 'voor het eerst' aan een wapen zitten, is ook niet erg logisch. Qua spanningsboog vind ik het niet heel raar, hoor. Er zitten echt wel een paar pieken in.

Als je politie achter je aan hebt zitten is het wel een stuk moeilijker geworden deze van je af te slaan hoor...

Kon wel met de verhaallijn, als er nog een paar scene's voor die eerste sneeuw scene kwamen.

Suggestie: een puberende Trevor, en Michael die elkaar voor het eerst ontmoeten..

Een Franklin die de auto pakt van zn tante en daarom zo goed leerde autorijden etc.

Bewerkt: door Legenderion
Link to comment
Delen op andere websites

Onmogelijk emo.gif Kom op zeg, de vorige GTA was alles behalve onmogelijk. Als health recharge uit had gestaan, zat er nog wat uitdaging in. Nu kun je gewoon pray 'n spray gaan, even rustig aan doen, en vervolgens verder gaan. Wat dat betreft is het nog makkelijker geworden..

Dat klopt niet met de verhaallijn. Franklin zit al in het wereldje van de gangs, dus heeft al wat met wapens gespeeld waarschijnlijk, en Michael en Trevor zijn bloedlink als crimineel/bankovervaller. Als ze dan ten tijde van GTA V ineens 'voor het eerst' aan een wapen zitten, is ook niet erg logisch. Qua spanningsboog vind ik het niet heel raar, hoor. Er zitten echt wel een paar pieken in.

Als je politie achter je aan hebt zitten is het wel een stuk moeilijker geworden deze van je af te slaan hoor...

Kon wel met de verhaallijn, als er nog een paar scene's voor die eerste sneeuw scene kwamen.

Suggestie: een puberende Trevor, en Michael die elkaar voor het eerst ontmoeten..

Een Franklin die de auto pakt van zn tante en daarom zo goed leerde autorijden etc.

Dat zou echt dan in het spel wezen als een rip-off van de Sims.. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Kon wel met de verhaallijn, als er nog een paar scene's voor die eerste sneeuw scene kwamen.

Suggestie: een puberende Trevor, en Michael die elkaar voor het eerst ontmoeten..

Een Franklin die de auto pakt van zn tante en daarom zo goed leerde autorijden etc.

Dat zou echt dan in het spel wezen als een rip-off van de Sims.. :7

Huh, hoezo dat?

Link to comment
Delen op andere websites

Kon wel met de verhaallijn, als er nog een paar scene's voor die eerste sneeuw scene kwamen.

Suggestie: een puberende Trevor, en Michael die elkaar voor het eerst ontmoeten..

Een Franklin die de auto pakt van zn tante en daarom zo goed leerde autorijden etc.

Dat zou echt dan in het spel wezen als een rip-off van de Sims.. :7

Huh, hoezo dat?

Het lijkt me gewoon niet heel erg leuk ofzo, dat je twee puberende charachters ziet. Dat met Franklin kan ik nog begrijpen, maar de eerste missie met de sneeuw is dan ook echt het laatste wat ik verwacht van de geschiedenis van charachters :7

Link to comment
Delen op andere websites

Dat de politie en npc's in het algemeen heel snel boos worden. Zo stond ik net gewoon naast de politie en opeens kreeg ik een ster. Ik deed letterlijk niets.

Ook toen ik naast twee redders ging staan: opeens beginnen ze met mij te knokken.

Als je bv te lang toetert naast iemand bellen ze ook meteen.de politie.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat je niet kunt zien.voor welk.voertuig je borg betaalt. Zo dacht ik mijn auto te halen en betaalde ik uiteindelijk 250$ voor een fiets.

Dat krijg je wel te zien, hoor. Misschien alleen de eerste keer niet :puh:

Ligt eraan hoeveel voertuigen van dat character in beslag zijn genomen. Met 1 voertuig zie je geen naam staan, met 2 krijg je een keuze menu'tje. Ik heb er tot nu toe niet meer als 2 kunnen terughalen, er zijn immers ook maar 2 impound garages.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...