Jump to content

irritatiefactortjes?


ajaxjeroenajx

Recommended Posts

  • Reacties 118
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Michael

    6

  • GTA5VehicleFreak

    6

  • GTAKevin023

    5

  • .Timothy

    4

Dat er steeds maar weer herten oversteken als ik langs Grapeseed rij. Terwijl dat helemaal geen ( natuurlijke ) omgeving is voor een hert. :{. En waar ik me ook nog steeds mateloos aan irriteer is dat als ik bijvoorbeeld een Comet pak die je nergens ziet rondrijden, je na deze carjack hem op elke hoek van de straat ziet rondrijden. Dit was al een bekend probleem in GTA4, maar nu lijkt dat ook terug te keren in GTA5.

Bewerkt: door GekkieJ01
Link to comment
Delen op andere websites

De camera hangt te laag als je een voertuig bestuurt.

Kan je aanpassen:

Settings -> Display -> Vehicle Camera Height

Ty!

Ik had er al naar gezocht, maar ik had niet bij ''display'' gekeken..

Dat er steeds maar weer herten oversteken als ik langs Grapeseed rij. Terwijl dat helemaal geen ( natuurlijke ) omgeving is voor een hert. :{. En waar ik me ook nog steeds mateloos aan irriteer is dat als ik bijvoorbeeld een Comet pak die je nergens ziet rondrijden, je na deze carjack hem op elke hoek van de straat ziet rondrijden. Dit was al een bekend probleem in GTA4, maar nu lijkt dat ook terug te keren in GTA5.

Jup, dat is weer terug! Dat was ook al bekend :puh:

scumbagrarecarsgta.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

De camera hangt te laag als je een voertuig bestuurt.

Kan je aanpassen:

Settings -> Display -> Vehicle Camera Height

Ty!

Ik had er al naar gezocht, maar ik had niet bij ''display'' gekeken..

Dat er steeds maar weer herten oversteken als ik langs Grapeseed rij. Terwijl dat helemaal geen ( natuurlijke ) omgeving is voor een hert. :{. En waar ik me ook nog steeds mateloos aan irriteer is dat als ik bijvoorbeeld een Comet pak die je nergens ziet rondrijden, je na deze carjack hem op elke hoek van de straat ziet rondrijden. Dit was al een bekend probleem in GTA4, maar nu lijkt dat ook terug te keren in GTA5.

Jup, dat is weer terug! Dat was ook al bekend :puh:

scumbagrarecarsgta.jpg

Is tegelijk ook amusant, hoor. ;-)

Je moet eens met een Vapid pick-up in de buurt van Michaels villa rondrijden... Plots lijkt die buurt een stuk armer, gezien de auto daar een echt statussymbool is. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Zeer lage health

Driveby's die niet goed willen werken

Framerate die soms 20 is...

Dat ik nog ±6 maanden moet wachten op de PC versie

Omgekeerde taxi controls om intestappen

De meeste mensen wilden GTAV so realistisch mogelijk dus HP is ook een belangrijk punt om niet mee te overdrijven, je kan nog altijd verschillende armors kopen hé zodat je langer leeft, en ga zo veel mogelijk achter iets staan in plaats van in open punten te staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb eigenlijk niet zoveel minpunten , lage health vind ik juist vet aangezien je in real life ook geen 20 kogels kunt vangen en dan nog weg kunt lopen.gebruik gewoon de covers.(maakt het uitdagend!!).

De controls vind ik juist beter aanvoelen dan in de andere delen en die taxi controls heb je na 2x ook door lijkt mij en het is toch veel vetter om gewoon zelf te rijden naar je waypoint.

Wel mis ik bij de taxi's de cinematic view die in IV wel zat kon je lekker chillen en van de wereld genieten!! Het enigste kutte vind ik iets wat niet aan de game ligt maar aan Rockstar zelf en dat is dat de ifruit app nog niet uit is voor android systemen , ik denk dat ze beter een programma hadden kunnen schrijven voor de pc zodat iedereen hier meteen mee aan de gang kan en later voor de mobile devices.

Ik hoop trouwens dat er in GTA Online een optie of game mode zit waarin je niet zomaar door iedereen neergeschoten kunt worden anders krijgen we dat als je bv lekker met 3 maten een potje aan het golfen bent dat iedereen je neerknalt!

Al met al heeft Rockstar weer een prestatie van formaat neergezet en de lat voor "Open world Sandbox games" hoger heeft gelegd.

En met een sale van 800 Mil dollar op dag 1 we wel kunnen zeggen dat dit De Game van 2013 is!!

Link to comment
Delen op andere websites

Jup, dat is weer terug! Dat was ook al bekend :puh:

scumbagrarecarsgta.jpg

Grappig, ik heb dat dus niet? Of absoluut niet in die extreme mate, mijn verkeer ziet er eigenlijk enorm divers uit de hele tijd? Tot mijn eigen grote verbazing.

Ben ook zeer blij met die lage health. Zeker, je gaat enkele keren geïrriteerd raken van de game (en zeker als je met free aim speelt, dan sterf je nog eens 2 maal zo makkelijk) maar er is niks mis met wat uitdaging. Nu nog moeten tanken en ze zijn compleet met irritatiepuntjes die ik er in wil.

Link to comment
Delen op andere websites

Enigste waar ik me tot nog toe aan geërgerd heb, zit pas op 17,7% dus kan nog meer komen, is dat ik op 'n gegeven moment 2 random overvallers help aan 'n vluchtauto die ik ook nog eens voor ze bestuur. Ik zet ze, nadat ik 'n vrachtlading politie af heb geschud, af bij hun safehouse od en verwacht, het in de auto notabene beloofde, aandeel in de buit. Schieten ze me gewoon kapot. :@

Link to comment
Delen op andere websites

Vaak hoor ik een soort statische ruis. Mogelijk gelinkt met het ontvangen van SMS/E-mail, doch redelijk irritant. Verder is de helikopter besturing VEEL te gevoelig (althans van diegene die je gebruikt bij de Flight School). Daarnaast zijn er de limitaties van de analoge stick die free-aim (snipers e.a.) en drive-by's zeer lastig maken. Een muisaanwijzer werkt toch net iets beter. Ik beschik ook niet over een eigen smartphone dus die berichten over "download iFruit app" mogen wat mij betreft ook achterwege blijven.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...