Jump to content

Taalinstelling


robert2000

Recommended Posts

Hallo , ik heb tijdens het instellen van het spel op de Duitse taalkeuze , Deutch , gedrukt waardoor nu Engels gesproken wordt en all berichten in Duits geschreven staan tijdens het spelen . Hoe kom ik van die geschreven Duitse taal af en krijg ik weer alles in Engels . Bij opnieuw opstarten en na alle instellingen verwijderen start het spel toch steeds weer op in Engelse spraak en Duitse tekst.

Alvast bedankt voor jullie hulp

Link to comment
Delen op andere websites

Engels selecteren in het begin en misschien eens de ondertitels af en weer op zetten?

hai bedankt voor de reactie maar ik kan niks meer selecteren het spel start automatisch steeds op met Duitse ondertitels en Engelse spraak . Het geeft geen mogelijkheden om de instellingen te wijzigen , of moet dat via een of ander menu.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb per ongeluk bij het begin van de game de taal Portugees genomen ipv Engels. Ik wil deze veranderen maar ik kan het niet meer wijzigen in het begin. Het start automatisch op bij het opstarten. Hoe kan ik dit wijzigen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet ELKE KEER als ik GTA V opstart de taal kiezen.. Kan ik niet effe naar het toilet tijdens het opstarten, hate it.

Dus ik zou niet weten hoe het komt dat jij Portugees niet kan veranderen? :c

Bewerkt: door Dipsie8
Link to comment
Delen op andere websites

Gevonden en het werkt! Bij mij stond ie op Italiaans, nu Engels

Question: How can I change my language in GTA V?

Answer: The language in GTA V depends on your console language setting. If your console language is not supported in GTA V you will be prompted to select a language when starting the game. If you would like to reset the language after the game has already saved it:

  • On Xbox 360: Hold LB + RB while booting the game
  • On PS3: Hold L1 + R1 while booting the game, or clear your game data (NOT save data) from the PS3 Game Data Utility in the PS3 XMB (system menu).

Link to comment
Delen op andere websites

Gevonden en het werkt! Bij mij stond ie op Italiaans, nu Engels

Question: How can I change my language in GTA V?

Answer: The language in GTA V depends on your console language setting. If your console language is not supported in GTA V you will be prompted to select a language when starting the game. If you would like to reset the language after the game has already saved it:

  • On Xbox 360: Hold LB + RB while booting the game
  • On PS3: Hold L1 + R1 while booting the game, or clear your game data (NOT save data) from the PS3 Game Data Utility in the PS3 XMB (system menu).

Wanneer moet je dan precies L1 en R1 indrukken? Bij mij werkt dit namelijk niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij gebeurt er ook niks als ik deze knoppen indruk tijdens het booten... :(

Iemand nog een eventueel idee? heb er alles al eens afgesmeten en nu terug opgezet, maar nu vraag hij de taal gewoon niet meer....

Heb men xbox eens op verenigd koninkrijk gezet en taal op english... Maar doet ook nix :(

Iemand?

Plz :(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet ELKE KEER als ik GTA V opstart de taal kiezen.. Kan ik niet effe naar het toilet tijdens het opstarten, hate it.

Ik voel je pijn. Iemand enig idee hoe dit op te lossen valt zodat je maar eenmalig je taal hoeft op te geven?

Link to comment
Delen op andere websites

hey ben er al uit met de taal instelling veranderen?

ik bevestig ook LB en RB inedrukt houden dat doe je gelijk bij et spel opstarten en ingedrkt blijven houen

bij werkte dit ook gr lion

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet ELKE KEER als ik GTA V opstart de taal kiezen.. Kan ik niet effe naar het toilet tijdens het opstarten, hate it.

Ik voel je pijn. Iemand enig idee hoe dit op te lossen valt zodat je maar eenmalig je taal hoeft op te geven?

Als je de taalinstelling van je PS3 / X-box 360 standaard op Engels zet ipv Nederlands, dan schijnt het zo te zijn dat het spel dan automatisch opstart. Zelfde zou dan moeten gelden voor de andere taalopties die in het spel zelf verwerkt zijn. Omdat dit met Nederlands niet het geval is, vraagt het spel nu standaard om 'n taalinstelling. Tenminste ... dat is de gedachte achter deze uitleg.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Gevonden en het werkt! Bij mij stond ie op Italiaans, nu Engels

Question: How can I change my language in GTA V?

Answer: The language in GTA V depends on your console language setting. If your console language is not supported in GTA V you will be prompted to select a language when starting the game. If you would like to reset the language after the game has already saved it:

  • On Xbox 360: Hold LB + RB while booting the game
  • On PS3: Hold L1 + R1 while booting the game, or clear your game data (NOT save data) from the PS3 Game Data Utility in the PS3 XMB (system menu).

Thanks, Als je de game opstart en meteen L1+R1 inhoud dan komt na een tijdje weer het scherm waar je de taal kunt instellen. :)! ( PS3)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...