GuitarGuy666 Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Geplaatst: 22 september 2013 (bewerkt) Hallo iedereen, Ik wil graag een call of duty spel kopen voor de PS3, maar welke vinden jullie beter? Mw3 of black ops 2? En dan bedoel ik niet de campaign, maar de zobies/spec ops en de MP. Groeten, Supergtagamer Bewerkt: 22 september 2013 door supergtagamer Reageren
GTA_Michael Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Geplaatst: 22 september 2013 Modern Warfare 3, Black Ops 2 is een kut spel met allemaal kut dingen waar je alleen maar om gaat zitten ragen.. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Geplaatst: 22 september 2013 Ik zou sowieso voor BOII gaan. De zombie mode is vele malen beter dan de Spec Ops missies. De MP is niet erg verschillend, maar uiteindelijk zou ik ook BO kiezen voor de MP. Reageren
GTA_Michael Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Geplaatst: 22 september 2013 Ik zou sowieso voor BOII gaan. De zombie mode is vele malen beter dan de Spec Ops missies. De MP is niet erg verschillend, maar uiteindelijk zou ik ook BO kiezen voor de MP. Black Ops 2 voor de Multiplayer? Het blijft jou mening maar serieus? Target Finder, LMG's zijn Overpowered, 12 Jarige Quickscopende kinderen (Die heb je in MW3 ook maar veel minder), Je gaat dood nadat je het hoekje al om bent.. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Geplaatst: 22 september 2013 Wij hebben inderdaad blijkbaar totaal andere meningen. Zelf heb ik me veel meer geërgerd aan quickscopers in alle MW's dan in de games van Treyarch. En na een tijdje ben ik wel klaar met de MP en dan ga ik met de zombies aan de slag die ik veel leuker vind dan de Spec Ops. Maar goed, hier kan SGG niet veel mee, even een vraagje, heb je CoD4? Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Geplaatst: 22 september 2013 BO2, die heeft zombies en een leuke MP! En ik heb hem ook Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 22 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2013 Ik speel nu mw3, en ik vind die echt leuk, maar is bo 2 dan echt zo veel beter? Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Geplaatst: 22 september 2013 Ik vindt zelf van wel. Dit is ook meteen de enige CoD die ik echt leuk vindt. Net zoals de mode GunGame zit in MW3 alleen in private game, in BO2 zit 'ie ook in de standaard party games die je echt online kan doen. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 22 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2013 Ik denk dat ik bo2 ga bestellen dan Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 22 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2013 *bump* Nog een laatste vraag: Ik vond de zombies van black ops 1 en WAW echt supervet, maar die van black ops 2 ziet er niet echt leuk uit Nu heeft MW3 wel weer survival mode en die lijkt me leuker dan de zombies mode van BO2. Ik ga geen spel van 35 euro kopen waarin ik alleen MP goed vind. Is de zombies mode van BO2 nou beter dan de survival mode uit MW3, of is alleen de MP beter? Reageren
GTA_Michael Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Geplaatst: 22 september 2013 *bump* Nog een laatste vraag: Ik vond de zombies van black ops 1 en WAW echt supervet, maar die van black ops 2 ziet er niet echt leuk uit Nu heeft MW3 wel weer survival mode en die lijkt me leuker dan de zombies mode van BO2. Ik ga geen spel van 35 euro kopen waarin ik alleen MP goed vind. Is de zombies mode van BO2 nou beter dan de survival mode uit MW3, of is alleen de MP beter? Ligt eraan wat je leuk vind.. Ik speel amper zombies, tenzij iemand een hacked lobby host. (Kspeel op PC) Survival is veel leuker vind ik. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Geplaatst: 22 september 2013 Black Ops II zombies is leuk als je alle DLC's van zombies hebt. De standaard die al bij de game zelf zitten is niks aan. Ik heb alle DLC's van Black Ops II dus ik ben vaak wel lekker bezig met zombies knallen. Zeker met een map dat je met 2 of meerdere spelers kan spelen en dan een zombie bent. Als je dan als zombie een mens dood wordt je mens, vermoord een zombie jou wordt je zombie en moet je weer mens vermoorden. Wie het meest mens is geweest wint. Is echt leuk. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 23 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2013 (bewerkt) Ik ga dan denk ik maar voor BO2 Bewerkt: 23 september 2013 door supergtagamer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.