Jump to content

Call of Duty Black Ops II


MostWantedKid

Recommended Posts

  • 2 weken later...
  • Reacties 693
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BiglifeRPG

    111

  • TekaLoca

    87

  • Sammie_GTA

    59

  • PrioX

    53

Top Posters In This Topic

Posted Images

De eerste trailer ziet er echt veel belonend uit, nu hopen dat ook zo goed zal zijn als het in de trailer lijkt en het zal misschien een van de beste cod's worden. icon_mrgreen.gif

Ik ga hem alleszins kopen. loveit.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Het is net zo goed als in de trailer, moet je maar eens de E3 beelden van Black Ops 2 zien. Een level in een verwoest Los Angeles met een snelweg die steeds verder in stukken afbreekt en robots er om heen enzovoort. Eindelijk is de singleplayer wat beter uitgewerkt dan die 15 korte chapters die we normaal gewend zijn in Call of Duty.

Link to comment
Delen op andere websites

Activision heeft bekendgemaakt dat er een opvolger komt van Nuketown (Map van BO1). Nuketown komt terug in Black Ops 2 met een futuristisch sausje erover. De map heet Nuketown 2025 en is voor de mensen die gereserveerd hebben gratis beschikbaar icon_mrgreen.gif

Game Mania doet in ieder geval mee aan de actie (En ik heb BO2 bij hun gereserveerd!!!!!!!!)

Bron: Klik!

Bewerkt: door Sammie_GTA
Link to comment
Delen op andere websites

Ben ik de enige die echt niet meer zo hyped voor een nieuwe CoD.. :puh:

Vast niet, op youtube vind toch 1/3 van alle kijkers Call of Duty uitgekakt worden. Ik heb er wel zin in trouwens, niet zo zin meer als bij Modern Warfare 2 en World At War ( het is de laatste jaren wel minder geworden ) Maar op de release komt Black ops 2 wel hier in huis.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar die COD-Haters willen ook nooit aanvaarden dat men met iets nieuws komt. Er is voor BOII al behoorlijk wat nieuwe dingen aangekondigd geweest, en het lijkt wel alsof niemand daarvan weet. Tja...

EDIT:

Er is vandaag een 'Villain Trailer' uitgebracht:

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Sorry voor de bump, maar we zijn nu een maand verder en nog altijd geen nieuwe reactie, terwijl er nu alweer het tweede interessante nieuwtje is bevestigd (eerste was de trailer, zie hierboven):

maw. over 4 dagen zullen we eindelijk bevestigd nieuws over de Multiplayer van Black Ops II te weten komen :D.

Link to comment
Delen op andere websites

Laten wat hopen dat we vandaag wat vernieuwende mulitplayer beelden te zien krijgen.

Volgens David Vonderhaar zullen wij anders gaan denken over het winnen en verliezen in de online matchmaking op Black Ops 2.

Ik ben in ieder geval benieuwd naar de beelden. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...