Jump to content

Call of Duty Black Ops II


MostWantedKid

Recommended Posts

Ik verwacht niks nieuws, misschien nieuwe game modes , nieuwe killstreaks , nieuwe wapens en maps.

Voor de rest zie ik CoD niet veel veranderen aan de MP.

We zullen zien.

Dan ben je fout, want een van de veranderingen die al vrijwel zeker zijn is oa. een vernieuwd Create-a-Class systeem. Maar ja, we zien wel later vanavond wat het wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 693
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BiglifeRPG

    111

  • TekaLoca

    87

  • Sammie_GTA

    59

  • PrioX

    53

Top Posters In This Topic

Posted Images

Persoonlijk vind ik hem er goed uitzien. Ik ziet het nieuwe jasje er meteen bovenuit steken.

Ook al vele nieuwe dingen gezien zoals medailles voor Payback kills en het neerhalen van killstreaks. Het killstreaks systeem ziet er hetzelfde uit als die uit MW3. Hopelijk maken ze er niet zo'n zooitje van als in MW3.

Ik heb ook leuke nieuwe speeltjes gezien. Zoals die soort elektronische messen die je op het begin van de trailer ziet.

Verder zie ik dat ze voor nu weer veel animatie's en geluiden hebben gerecycled. Maar misschien is dat alleen voor de eerste trailers zoals dat bij MW3 ook het geval was. In de eerste trailer waren de geluiden uit MW2 gebruikt. In de latere trailers was dit allemaal al vernieuwd.

Overigens zie ik vrij weinig echte killstreaks. Dus misschien gaan ze dit keer wel echt back-to-basic met veel grond gevechten.

Deze Call of Duty gaat in mijn ogen de serie een frisse ''nieuwe'' start geven. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er wel leuk uit in een nieuw jasje, maar ik vind het niet bij CoD passen.

Het ziet er meer Overpowered uit.

kijk naar die wapens en machines (vb: 0:35), allemaal te Overpowered.

Maarja dat is mijn mening.

Bewerkt: door kevinarens
Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er wel leuk uit in een nieuw jasje, maar ik vind het niet bij CoD passen.

Het ziet er meer Overpowered uit.

kijk naar die wapens en machines (vb: 0:35), allemaal te Overpowered.

Maarja dat is mijn mening.

Als iedereen dezelfde overpowerde wapens heeft is het toch niet erg?

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er wel leuk uit in een nieuw jasje, maar ik vind het niet bij CoD passen.

Het ziet er meer Overpowered uit.

kijk naar die wapens en machines (vb: 0:35), allemaal te Overpowered.

Maarja dat is mijn mening.

Als iedereen dezelfde overpowerde wapens heeft is het toch niet erg?

Wapens vind ik niet zo erg, maar die killstreaks wel.

Vb die guardian (0:35) , je kan daar niks tegen doen.

Dat is ook zo bij nuke enzo, maar dat heb je minder vaak.

Het wordt leuk alleen de killstreaks vind ik wat overpowered.

En over zombies, het is leuk enzo maar 3x zombies vindt ik ook wat overdreven hoor.

Ze mogen met iets anders komen, iets nieuws dat we ook leuk gaan vinden ipv zombies.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat de killstreak op 0:35 best mee zal vallen. Misschien laten ze in de trialer alleen zien dat je er niks aan kan doen. Maar waarschijnlijk zal het een soort van stun/flash granaat effect hebben. Dus weinig zicht en slomer lopen. En je zou er dus gewoon uit kunnen lopen en weer normaal kunnen knallen. Het ligt ook aan de plaats waar je hem neerzet. In de trailer zetten ze hem op een smal brugje en dus weinig kans om weg te komen. Ik denk dat als je hem bijvoorbeeld in een grote loods neerzet dat hij veel minder effect heeft aangezien je tegenstanders ook meer ruimte hebben om te ontsnappen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Wapens vind ik niet zo erg, maar die killstreaks wel.

Vb die guardian (0:35) , je kan daar niks tegen doen.

Dat is ook zo bij nuke enzo, maar dat heb je minder vaak.

Het wordt leuk alleen de killstreaks vind ik wat overpowered.

En over zombies, het is leuk enzo maar 3x zombies vindt ik ook wat overdreven hoor.

Ze mogen met iets anders komen, iets nieuws dat we ook leuk gaan vinden ipv zombies.

In de MP trailer zaten stukjes van een paar seconden over sommige killstreaks. Hoe kun je daarmee nu al weten of ze OP gaan zijn of niet..? En de zombies; Ik ben persoonlijk zéér blij dat zombies terugkomen. Survival Mode van MW3 vond'k gewoon een belachelijke poging van Infinity Ward om een soort zombies-ripoff te maken. :7

Anyway, ziet er naar uit dat er eindelijk wat verandering komt in CoD met de nieuwe 'futuristische' setting imo. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is er een gemoderniseerde AK47. Kijk maar op 1:21

De titels van de wapens zijn ook zichtbaar boven de ammo count, volgens mij bedoel je de AN-94?

Over filmpje, wordt nou niet bepaald erg enthousiast van de MP, leuk die wapens en robots, en leuk dat ze het rondrennen met knifen propageren maar als dit alles is wat er zo leuk aan is dan is dat voor mij geen reden om een pre-order te plaatsen. Speel liever met een tank dan zo'n raar robotje om eerlijk te zijn, of dat je van die rare zelfmoord uav's op je af krijgt. Geen COD budget voor mij dit jaar als dit het niveau blijft.

Bewerkt: door madviper
Link to comment
Delen op andere websites

Wapens vind ik niet zo erg, maar die killstreaks wel.

Vb die guardian (0:35) , je kan daar niks tegen doen.

Dat is ook zo bij nuke enzo, maar dat heb je minder vaak.

Het wordt leuk alleen de killstreaks vind ik wat overpowered.

En over zombies, het is leuk enzo maar 3x zombies vindt ik ook wat overdreven hoor.

Ze mogen met iets anders komen, iets nieuws dat we ook leuk gaan vinden ipv zombies.

In de MP trailer zaten stukjes van een paar seconden over sommige killstreaks. Hoe kun je daarmee nu al weten of ze OP gaan zijn of niet..? En de zombies; Ik ben persoonlijk zéér blij dat zombies terugkomen. Survival Mode van MW3 vond'k gewoon een belachelijke poging van Infinity Ward om een soort zombies-ripoff te maken. :7

Anyway, ziet er naar uit dat er eindelijk wat verandering komt in CoD met de nieuwe 'futuristische' setting imo. :puh:

Ik vind de zombie mode ook zeer leuk, ik speel het vaak met vrienden maar voor mij mogen ze ook eens iets anders uitvinden dan altijd maar zombies.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...