TekaLoca Geplaatst: 10 december 2012 Rapport Geplaatst: 10 december 2012 Umad.. hihi Daarstraks weer gespeeld, maar ik blijf de game slecht vinden.. Komt maar geen verandering in Reageren
moechy Geplaatst: 11 december 2012 Rapport Geplaatst: 11 december 2012 Zo heb deze net gekocht met een cadeaubon . Ben benieuwd. Reageren
moechy Geplaatst: 11 december 2012 Rapport Geplaatst: 11 december 2012 Ben net aan het 2de level . Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 11 december 2012 Rapport Geplaatst: 11 december 2012 En de Multiplayer? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 11 december 2012 Rapport Geplaatst: 11 december 2012 Wat is er dan? Nogsteeds hetzelfde dan vorige keren.. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 11 december 2012 Rapport Geplaatst: 11 december 2012 Wat is er dan? Nogsteeds hetzelfde dan vorige keren.. Ik snap je probleem niet hoor, heb alleen last van die Shotguns... Reageren
moechy Geplaatst: 11 december 2012 Rapport Geplaatst: 11 december 2012 En de Multiplayer? Nog niet getest Reageren
TekaLoca Geplaatst: 11 december 2012 Rapport Geplaatst: 11 december 2012 Wat is er dan? Nogsteeds hetzelfde dan vorige keren.. Ik snap je probleem niet hoor, heb alleen last van die Shotguns... --'... - Knifen is shit - Spawns zijn shit - Submachine guns zijn te zwaar gepatched (heb ik alleszins gemerkt in vergelijking met in het begin..) - Camperssss.. - Maps zijn niet zo leuk. Alleen de mappen uit de Moshpit Infernal-playlist zijn goed (kleinere mappen) - Zoals je al zei.. die shotguns zijn bizar (gesprekje in gangtalk, je weet zelf nog..) - Ook de "Black Ops-thing" dat als je al het hoekie om bent, dat je dan nog steeds sterft terwijl de enemy dan gewoon zogezegd in de "lucht" schiet... Maargoed, misschien ligt het aan mij... :7 Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 11 december 2012 Rapport Geplaatst: 11 december 2012 Wat is er dan? Nogsteeds hetzelfde dan vorige keren.. Ik snap je probleem niet hoor, heb alleen last van die Shotguns... --'... - Knifen is shit - Spawns zijn shit - Submachine guns zijn te zwaar gepatched (heb ik alleszins gemerkt in vergelijking met in het begin..) - Camperssss.. - Maps zijn niet zo leuk. Alleen de mappen uit de Moshpit Infernal-playlist zijn goed (kleinere mappen) - Zoals je al zei.. die shotguns zijn bizar (gesprekje in gangtalk, je weet zelf nog..) - Ook de "Black Ops-thing" dat als je al het hoekie om bent, dat je dan nog steeds sterft terwijl de enemy dan gewoon zogezegd in de "lucht" schiet... Maargoed, misschien ligt het aan mij... :7 Ja het ligt deels aan jou.. 1. Knifen valt wel mee.. 2. Spawn's zijn alleen shit in TDM & Kill Confirmed (Daarom speel ik dat nooit) 3. SMG's (PDW-57 en MSMC) zijn maar een beetje gepatcht. (Merk er zelf amper iets van) 4. Daarom heb ik Engineer (Als er shock charge ligt schiet ik die kapot, lok ik hem en schiet ik hem dood. 5. Enigste kut maps zijn Turbine & Slums 6. Shotgun's zijn inderdaad OP'ed en voor noobs.. 7. Tja... Dat moeten ze inderdaad patchen.. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 11 december 2012 Rapport Geplaatst: 11 december 2012 Het knifen valt mee?! Reageren
Bodemloos Geplaatst: 11 december 2012 Rapport Geplaatst: 11 december 2012 iedereen zijn mening.... Reageren
moechy Geplaatst: 11 december 2012 Rapport Geplaatst: 11 december 2012 Vraag me toch af, als iedereen het zo slecht vind waarom ze het überhaupt nog kopen. Singleplayer vind ik op zich niet slecht, als deze uit is dan ga ik eens de Multiplayer uittesten. Reageren
Davedavy Geplaatst: 11 december 2012 Rapport Geplaatst: 11 december 2012 Vraag me toch af, als iedereen het zo slecht vind waarom ze het überhaupt nog kopen. Singleplayer vind ik op zich niet slecht, als deze uit is dan ga ik eens de Multiplayer uittesten. Ik koop het al sinds BO1 niet meer maar ik speel de SP verhalen wel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.