Jump to content

Call of Duty Black Ops II


MostWantedKid

Recommended Posts

misschien een lullige vraag maar hoe start ik die strike force missions ( die training in india heb ik al gedaan, maar die in Iran kan ik maar niet starten :cab: )

Ik geloof dat je maar een bepaalde tijd hebt om ze te spelen. Ik geloof dat als je twee normale missies speelt je de Strike Force missies kwijt raakt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 693
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BiglifeRPG

    111

  • TekaLoca

    87

  • Sammie_GTA

    59

  • PrioX

    53

Top Posters In This Topic

Posted Images

Als de map niet in een playlist staat, dan heb je er ook niets aan behalve in custom games. In ranked komt ze nooit meer voor.

Zware lulkoek, dit. Heb zelf BO II niet gekocht, maar dat ze zoiets doen is echt schandalig. Daarbovenop net even op een vriend zijn laptop gespeeld, en bij "one in the chamber" spawn je al nog voor je zelf in de map geladen bent. Ik spawnde drie van de vier matches gewoon op een killcam, met twee van de drie levens over.

Link to comment
Delen op andere websites

Als de map niet in een playlist staat, dan heb je er ook niets aan behalve in custom games. In ranked komt ze nooit meer voor.

Zware lulkoek, dit. Heb zelf BO II niet gekocht, maar dat ze zoiets doen is echt schandalig. Daarbovenop net even op een vriend zijn laptop gespeeld, en bij "one in the chamber" spawn je al nog voor je zelf in de map geladen bent. Ik spawnde drie van de vier matches gewoon op een killcam, met twee van de drie levens over.

Ja inderdaad... Veel mensen pre-orderden voor die map. Nou nu is ie weg.. >.<

Link to comment
Delen op andere websites

Als het niet in de playlist staat, zou het natuurlijk wel erg gierig zijn, maar ik denk dat ie er nog wel bijkomt, als dat niet al het geval is.

David Vonderhaar heeft zelf gezegd dat hij er niet tussen komt te staan. Alleen voor special events.. (Double-XP weekend enz...)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, dat is dan wel minder inderdaad. Snap niet waarom ze 'm er niet gewoon kunnen tussen zetten, is iedereen blij.

Dan gok ik erop dat Highjacked de favo map van de meesten zal gaan worden.

Daar word je van achter geraped man.. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, klopt inderdaad. Als je bijvoorbeeld de campaign hebt uitgespeeld zal je ze niet meer kunnen vinden, dan zijn ze allemaal verdwenen.

Zitten er achievements in van de strike force missies? Als dat zo is kan ik die niet meer halen op mijn huidige savegame. Vorige week had ik ook namelijk alleen die strike force missie in India gehad.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...