Jump to content

Call of Duty Black Ops II


MostWantedKid

Recommended Posts

Het probleem met Call of Duty vind ik toch wel (en nee dit is geen gezeur of gezeik) dat het in het begin heel leuk is en later zijn er allemaal mensen die vervelende methodes vinden om je kapot te irriteren of het gebruik van glitches. Deze mensen moeten zichzelf echt weggooien. Voor de rest zie ik overal positieve reviews dus misschien moet ik hem ook maar eens heel snel in huis halen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 693
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BiglifeRPG

    111

  • TekaLoca

    87

  • Sammie_GTA

    59

  • PrioX

    53

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zo juist de singleplayer uitgespeeld, halverwege de game is het verhaal het sterkste. In het begin is het nogal een drol, en op het laatst leuk maar te over dreven met die missie in L.A dat je de Vice president moet beschermen. In het weekend begin ik met de multiplayer die volgens de meeste recensies tegen valt.

Link to comment
Delen op andere websites

Zo juist de singleplayer uitgespeeld, halverwege de game is het verhaal het sterkste. In het begin is het nogal een drol, en op het laatst leuk maar te over dreven met die missie in L.A dat je de Vice president moet beschermen. In het weekend begin ik met de multiplayer die volgens de meeste recensies tegen valt.

Ty voor de Spoiler.. >.<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben geen COD-fan en ik heb zombies vandaag nog gespeeld op BO2 in de Saturn. Maar weinig verschil met BO vind ik. Treyarch, afzetters...

Daarom heet het ook Black Ops 2......ik denk dat het beter is om minieme verschillen te hebben (wapens, sp, game modes, nieuwe zombie shizzle for ma dizzle) dan een totaal andere game anders wordt heel de wereld afgebroken door al die kleine en grote CoD kindertjes..... grapje voor degenen die nu flippen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek al een tijdje naar een spel om over een lange periode online te kunnen spelen. Het laatste spel waarbij ik dat heel actief gedaan heb was Call of Duty 1, dus uiteraard heb ik Black Ops 2 overwogen. Maar als ik de multiplayer bekijk met die perks, killstreaks en noem het maar op, dan knap ik daar toch behoorlijk op af. Waar is de tijd gebleven dat je alleen met een wapen in je klauwen het slagveld in werd gestuurd? Het moet allemaal zo snel tegenwoordig, en het oogt ook nog eens als een erg ongestructureerd zooitje... Jammer. Ik zet mijn zoektocht maar weer voort. icon_mrgreen.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Dus een lekker gamepotje vinden wat je goed ligt is er niet meer bij zie ik. Mevrouw zegt: "dit schrikt mogelijk hosts van matches af om weg te gaan". Misschien wordt het tijd voor dedicated servers op de consoles, dan heb je dat ook niet meer. Was altijd iets wat ik irritant vond als iemand wegging, zelf vond ik het ook lullig voor andere als ik de host bleek en ik weg moest, maarja wat deed je eraan negen van de tien keer wist je niet dat jij de host was.

Waar is de tijd gebleven dat je alleen met een wapen in je klauwen het slagveld in werd gestuurd?

Denk dat je dan in de richting van COD4:MW en COD5:WaW moet kijken. Die zijn nog niet zo uitgebreid met alle opties zoals attachements, killstreaks etc.

Bewerkt: door madviper
Link to comment
Delen op andere websites

Dus een lekker gamepotje vinden wat je goed ligt is er niet meer bij zie ik. Mevrouw zegt: "dit schrikt mogelijk hosts van matches af om weg te gaan". Misschien wordt het tijd voor dedicated servers op de consoles, dan heb je dat ook niet meer. Was altijd iets wat ik irritant vond als iemand wegging, zelf vond ik het ook lullig voor andere als ik de host bleek en ik weg moest, maarja wat deed je eraan negen van de tien keer wist je niet dat jij de host was.

Dan krijg je gewoon Host Migration? Duurt maximaal 30 secondes..

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt maar dat Host migration was altijd irritant, ging je net lekker met een goeie killstreak, had je nog één kill nodig voor de volgende en schiet je al op hem, bam host migration. Game begint weer, bam dood omdat of de tegenstanders sneller reageert of de tegenstander voor je is weg en een ander schiet je overhoop. Ging em dus ook niet vanwege de tijd maar meer omdat het gewoon het spel onnodig onderbrak.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...