Jump to content

Call of Duty Black Ops II


MostWantedKid

Recommended Posts

Wat een gezeik hier joh. Kunnen degene die het spel niet kopen/gaan kopen/gewoon met slechte commentaar gewoon het topic uit. Wil me nu niet als een moderator gaan gedragen maar het is echt irritant zo.

kan je er niet tegen dan? Beetje jammer dat dit gezegd wordt. zeg je dit ook als tegen een spel bent en men geeft af op dit spel? Tegenstanders mogen zich ook uitspreken, misschien voor de medestanders een uitdaging om die groep van gedachte te laten veranderen ipv zo in de verdediging te vliegen en zich op de tenen te laten trappen.

Dus wie kan mij overtuigen, met goede argumenten, om BF3 en MOHW te laten liggen en volop de SP en MP van BO2 te spelen?

Bewerkt: door madviper
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 693
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BiglifeRPG

    111

  • TekaLoca

    87

  • Sammie_GTA

    59

  • PrioX

    53

Top Posters In This Topic

Posted Images

Laat ik dit topic eens vervuilen met hoe vet ik Black Ops 2 vind, met name de singleplayer bevalt me tot nu toe erg goed. Het SF gedeelte is beperkt gebleven, dat vind ik alleen een beetje jammer omdat ik een Halo fan ben. De graphics zijn iets mooier maar kan altijd beter, en de zombies zijn ook een hoogtepunt in deze game. Ik ga weer meteen verder met Black Ops 2 nu.

Ik zal ook even snel zijn. :D Tot nu toe vind ik alle drie de onderdelen fantastisch. De zombies zijn eigenlijk altijd erg goed, maar met de nieuwe maps en een aantal features, zoals dat ze ontploffen als ze in brand staan, maakt de game alleen maar toffer. Ik vind de SP ook erg goed, leuk dat ze doorgaan op het eerste deel, maar er toch een twist aangeven waardoor het iets origineler is/lijkt. De multiplayer is op dit moment ook erg leuk, er zijn nog niet veel ghosts en het speelt erg lekker, maar de irritaties zullen waarschijnlijk al snel komen. De multiplayer is natuurlijk het meeste het zelfde gebleven.

Link to comment
Delen op andere websites

Deze discussie loopt me eerlijk gezegd de spuigaten uit. Is het enigszins mogelijk om in een Call of Duty topic eens geen commentaar terug te vinden als: "de zoveelste DLC" of "wat een bagger game"? Dit hebben we al duizenden malen kunnen lezen en op een gegeven moment moet het ook gewoon stoppen. Waarom is het trouwens altijd Call of Duty die zoveel negatieve commentaar te verduren krijgt? Ik ben zelf ook geen fan van de serie, maar is Battlefield, die tegenwoordig zijn serie ook flink aan het uitmelken is zoveel beter? Elke game heeft zijn trouwe aanhangers en dat moet je accepteren. Ik wil het hier verder niet over hebben. Zoals ik al meerdere malen heb gezegd, dit is een discussie die je gerust hier kunt voeren. Dit topic is er voor de CoD-gamers, niet voor de CoD-haters.

>>> Door Svenie: De volgende persoon die zich negatief komt uitlaten over de game, zonder deze effectief gespeeld te hebben, of puur om spelers van deze game te tergen, mogen van mij een 20% warn verwachten. Dit heeft lang genoeg geduurd.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Heb jij even pech dat ik die Hardened (ik zei Prestige in een van mijn vorige posts, Iknow :7) Edition niet heb. Anders had ik je die zombiemap gewoon gegeven maargoed.. Moest het vroeger bestellen and I didn't knew.. D:

Dat kan toch niet? Zit aan je Gamertag vast hoor.. :puh:

Het is een apparte DLC-code, net als de Nuketown 2025 DLC-map....

Wat een gezeik hier joh. Kunnen degene die het spel niet kopen/gaan kopen/gewoon met slechte commentaar gewoon het topic uit. Wil me nu niet als een moderator gaan gedragen maar het is echt irritant zo.

kan je er niet tegen dan? Beetje jammer dat dit gezegd wordt. zeg je dit ook als tegen een spel bent en men geeft af op dit spel? Tegenstanders mogen zich ook uitspreken, misschien voor de medestanders een uitdaging om die groep van gedachte te laten veranderen ipv zo in de verdediging te vliegen en zich op de tenen te laten trappen.

Dus wie kan mij overtuigen, met goede argumenten, om BF3 en MOHW te laten liggen en volop de SP en MP van BO2 te spelen?

Het is al meerdere keren gezegd geweest, ook door mods, en vandaag nogmaals een keer. Ik ga er verder niet op in..

Bewerkt: door TekaLoca
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn PS3 is al twee keer uitzichzelf uitgegaan tijdens het spelen van black ops 2. Heel vervelend en zo als ik het op internet lees zijn er meer mensen die er last van hebben.

Welke Versie?

Hoe bedoel je precies welke versie? Bedoel je BLES01717. Iemand anders uit mijn vriendenlijst heeft het zelfde probleem ook. Ik denk dat we moeten wachten op een patch. Ik had net al een update gehad toen het spel voor het eerst opstarte.

Bewerkt: door Mazzeltje
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn PS3 is al twee keer uitzichzelf uitgegaan tijdens het spelen van black ops 2. Heel vervelend en zo als ik het op internet lees zijn er meer mensen die er last van hebben.

Welke Versie?

Hoe bedoel je precies welke versie? Bedoel je BLES01717.

Of je de Fat of Slim hebt. ;) Bewerkt: door BiglifeRPG
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de dikke nog met 60gb hardeschijf. Iemand uit mijn vrienden lijst zegt net dat zijn vrienden er ook allemaal last van hebben. Ligt dus denk ik niet aan de playstation. Maar aan activision. Vind het echt erg dat dit gebeurd, heb je zin om te knallen krijg je dit.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom is het trouwens altijd Call of Duty die zoveel negatieve commentaar te verduren krijgt?

Als je rond kijkt op andere fora's zie je dat de andere games ook flink te verduren krijgen. Alleen ja die zijn, naast BF, niet zo actief hier. Er is hier amper wat verteld over MOHW maar daar zijn is ook genoeg over te vertellen door vele. Is maar hoe je het bekijkt. Waarom nu veel kritiek, ach dat zal ik maar niet herhalen want inderdaad soms is het te veel. Vraag is of het terecht is, en daarop zijn ook weer twee antwoorden.

k ben zelf ook geen fan van de serie, maar is Battlefield, die tegenwoordig zijn serie ook flink aan het uitmelken is zoveel beter?

Die zijn ze inderdaad ook aan het uitmelken, maar naar mijn mening op een betere manier. BF3 beter dan COD, ik vind van wel, maar mijn mening staat daarover al in het discussietopic MW3 vs BF3 dus die punten ga ik niet herhalen. Wint BF3 op alle fronten, nee.

Elke game heeft zijn trouwe aanhangers en dat moet je accepteren.

Wie zegt dat ik dat niet doe? Ok misschien vind ik het vreemd als je het alleen koopt voor de zombies, maar ik ga er echt iemand niet voor uitschelden, uitlachen of iets dergelijks. ieder z'n smaak. Jammer dat er weer zo kortzichtig wordt gedacht.

Dit topic is er voor de CoD-gamers, niet voor de CoD-haters.

Dus omdat ik BO2 niet aanbid ben ik ineens een COD-hater? Kom op zeg wat is dit kortzichtig. Heb me vreselijk vermaakt met de vorige COD, vooral de SP's hebben me voor het groot gedeelte geboeid, WaW was een heerlijke WW2 shooter met goeie missies en lekkere sfeer, vooral de laatste missies. Heerlijk lopen klooien met vrienden in WaW and MW2. En omdat ik niet te poren ben voor BO2 ben ik nu eens een COD-hater? Dan voer je me gewoon en dan wil ik je even met de neus op de feiten drukken. Ik moet jou als trouwe fan accepteren, misschien moet je dan ook even naar jezelf kijken en mij accepteren dat ik nogal sceptisch ben voor deze COD game.

Dat je genoeg hebt van de kritiek, snap ik. Dat er dan gedreigt wordt dat tegenstanders van BO2 nu ineens een warn level krijgen. Echt waar gaat dit over. Zoals ik al zei, je kan de tegenstanders voeren door er tegen in gaan en hun fel aan te pakken. Je kan ook de discussie aangaan en ze laten snappen waar BO2 over gaat en waarom het toch een goed spel is. persoonlijk ben ik iemand die soms nogal geirriteerd kan raken als hem zomaar de mond wprdt egsnoerd of een stempel op z'n hoofd krijgt zonder een reden, geeft mij juist meer redenen om een discussie te blijven voeren om er een normaal eind aan te kunnen maken.

En nogmaals ik ben GEEN COD-hater. Mij hebben ze gewoon verloren met het futuristische acpect van het spel. Als je ziet dat er kogel door een 3m dikke betonnen muur kunnen en een sight voor je gun die aangeeft waar de spelers zijn. Nee daar zit ik niet op te wachten, andere zullen daar anders naar kijken en vinden het helemaal geweldig, ok prima dan is BO2 voor jou. De nieuwe mogelijkheden waardoor de SP niet meer vast staat juich ik toe, maar ik heb gewoon niets met dat futuristische gedoe. Want wie wint COD me weer terug bij de volgende game.

Ik koop ook geen HALO, Gears of War etc omdat dat oook niet mijn type spellen zijn, Ben ik dan ook een HALO- of Gears-hater?

Ik wens iedereen veel speel plezier met BO2, hopelijk overtreft het jullie verwachtingen en kunnen jullie misschien (zoals ik al aangaf) ervaringen delen die mij kunnen overtuigen BO2 een kans te geven.

PS: zou het jammer vinden als er reactie komen zoals "en nou is het afgelopen" of "nog één keer en we sluiten het topic". Doet afbreuk aan de discussie lijkt me, ik wil dit op een normale manier af te kunnen sluiten zodat we toch een beetje alles op een laag pitje kunnen zetten, en dat iedereen weer vrolijk verder kan spelen met welk spel dan ook.

Bewerkt: door madviper
Link to comment
Delen op andere websites

Ik geef mijn complimenten aan Treyarch, wat een frisse COD! _O_

Ik heb het gevoel of dat de multiplayer op een paar kleine puntjes na (zoals de UAV spam en de MP7 die weer eens lekker sterk is) dit keer echt gebalanceerd is. Ik zit hem sinds vanmiddag te spelen en ik heb me flink vermaakt. Ik ben nu level 31 en de wapens bevallen me goed.

Het nieuwe create-a-class systeem is echt goed gedaan. Voor mij is deze COD tot nu toe de beste (persoonlijk net iets beter dan COD4). Maar ik heb natuurlijk nog niet alles gezien, dus m'n mening kan nog veranderen. :puh:

Binnenkort maar eens snel aan de campaign beginnen. Vele mensen zeggen dat hij goed is. :)

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...