Jump to content

Call of Duty Black Ops II


MostWantedKid

Recommended Posts

Net de game uitgespeeld, het einde had ik niet verwacht, was al aan het opruimen toen dat filmpje eraan kwam. Opzich wel een mooi einde, er is nu weinig kans dat er nog een Black Ops komt met ongeveer dezelfde storyline. Ook apart wat Menendez in de laatste scène doet...

De laatste missie was wel epic, in Haïti met een reggae muziekje (wat je amper hoort door al de actie) alles en iedereen overhoop knallen. Toch liever wel zo'n over the top einde dan eentje die realistisch is. Toffe SP, vond 'm toch beter dan die van MW3.

EDIT: Hangt natuurlijk wel van de keuze af, ik heb ervoor gekozen om Menendez te sparen.

Alles niet echt duidelijk gemaakt voor het geval dat mensen toch per ongeluk de spoiler openen. Als je de game zelf hebt uitgespeeld hebt begrijp je het wel. :)

Bewerkt: door Jimmiefitz
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 693
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BiglifeRPG

    111

  • TekaLoca

    87

  • Sammie_GTA

    59

  • PrioX

    53

Top Posters In This Topic

Posted Images

Klopt maar dat Host migration was altijd irritant, ging je net lekker met een goeie killstreak, had je nog één kill nodig voor de volgende en schiet je al op hem, bam host migration. Game begint weer, bam dood omdat of de tegenstanders sneller reageert of de tegenstander voor je is weg en een ander schiet je overhoop. Ging em dus ook niet vanwege de tijd maar meer omdat het gewoon het spel onnodig onderbrak.

Wees blij dat dit gebeurd. In Call of duty 4 / 5 was het gewoon de mededeling 'host left game' en je kon opzoek gaan naar een nieuwe game.

Link to comment
Delen op andere websites

In call of duty 4 / 5 had je gewoon stabiel opgezette servers hoor... en tja als die stopt, dan stopt inderdaad die game. Maar ja, ik ben dan ook een echte PC gamer eh...

Ik speelde trouwens pas Black Ops 2 op de X360 samen met wat gozers van Treyarch. Nou met alle respect, maar dat schiet toch niet :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

In call of duty 4 / 5 had je gewoon stabiel opgezette servers hoor... en tja als die stopt, dan stopt inderdaad die game. Maar ja, ik ben dan ook een echte PC gamer eh...

Ik speelde trouwens pas Black Ops 2 op de X360 samen met wat gozers van Treyarch. Nou met alle respect, maar dat schiet toch niet :puh:

Smaken verschillen, ik vind het vet. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Wees blij dat dit gebeurd.

Waarom moet ik blij zijn? Ja het heeft zo z'n goeie functies maar ook slechte. Waarom zou ik blij moeten zijn met iets wat mij persoonlijk zou irriteren. Als ik deze melding kreeg ging BO2 uit en pakte ik een ander spel. Heb geen zin in wachten totdat ik weer een potje kan spelen. Ik wil spelen zoals ik wil, en geen slecht bedachte restrictie tegenkomen.

Meestal word ik dan de host en dan krijg je dat gezeur niet meer.

Als je dan netjes tijdens pauzes weggaat is er inderdaad niets aan de hand, maar zoals ik al zei, vaak zag je niet dat je de host was of lette je er niet op, ging je vroegtijdig weg omdat dat nodig was, dan ja irriteerde je andere mensen.

Ik vind het meer een restrictie welke een te simpel bedachte oplossing is omdat ze een probleem willen tackelen, maar tegelijk niet te veel tijd wilde steken in het knap oplossen.

Bewerkt: door madviper
Link to comment
Delen op andere websites

In call of duty 4 / 5 had je gewoon stabiel opgezette servers hoor... en tja als die stopt, dan stopt inderdaad die game. Maar ja, ik ben dan ook een echte PC gamer eh...

Ik speelde trouwens pas Black Ops 2 op de X360 samen met wat gozers van Treyarch. Nou met alle respect, maar dat schiet toch niet :puh:

Smaken verschillen, ik vind het vet. ;)

nou ja, met voetbal of race -games kan ik het wel begrijpen, dan is zo'n controller veel soepeler. Maar met shooters werkt het gewoon niet zo accuraat :puh:

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

Op dit moment kan ik ook inderdaad nog niet zeggen welke wapens te sterk zijn tegenover andere. Eigenlijk is alles redelijk gebalanceerd.

Soms kan ik me wel aardig irriteren aan de Lightning Strikes. Deze hebben een te grote range en kunnen meteen een hele straat plat gooien met één missle. Maar misschien is dat wel de bedoeling van dat ding. :puh:

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

Wat steekt dit spel me tegen zeg. Knifen is nog erger dan op MW3, je wordt gespawnkilled op Team Deathmatch, campers.. campers everywhere. De mappen zelf zijn ook echt PERFECT gemaakt voor campers, Ghost op level 55.. ik blijf het zeggen: ik (rusher) wordt erdoor zwaar benadeeld. Maar dat is zo niets want zodra ik prestige koop ik Ghost meteen met een token..

Nogmaals: spel steekt zwaar tegen. Het is gewoon geen Black Ops meer --''

Link to comment
Delen op andere websites

Wat steekt dit spel me tegen zeg. Knifen is nog erger dan op MW3, je wordt gespawnkilled op Team Deathmatch, campers.. campers everywhere. De mappen zelf zijn ook echt PERFECT gemaakt voor campers, Ghost op level 55.. ik blijf het zeggen: ik (rusher) wordt erdoor zwaar benadeeld. Maar dat is zo niets want zodra ik prestige koop ik Ghost meteen met een token..

Nogmaals: spel steekt zwaar tegen. Het is gewoon geen Black Ops meer --''

Nee, ik ben er ook een stuk slechter in dan in MW3.. K/D Van 0.81.. :@

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...