TekaLoca Geplaatst: 11 december 2012 Rapport Geplaatst: 11 december 2012 iedereen zijn mening.... Ja man, maar deze gaat erover. Het knifen hierop is zwaar shit Vraag me toch af, als iedereen het zo slecht vind waarom ze het überhaupt nog kopen. Je kunt niet weten of het spel goed is als je het nog niet gespeeld hebt, hé.. Reageren
moechy Geplaatst: 11 december 2012 Rapport Geplaatst: 11 december 2012 True, maar misschien moeten we alles eens met een korreltje zout nemen en het gewoon van ons af laten glijden. We moeten zen blijven. Reageren
Bodemloos Geplaatst: 11 december 2012 Rapport Geplaatst: 11 december 2012 Vraag me toch af, als iedereen het zo slecht vind waarom ze het überhaupt nog kopen. Vraag ik me ook af, wat ik nog 't meest belachelijke vind (no offence) dat ze van tevoren: AWESUMMM GAME!!!! en na een paar dagen is 't bij hun: meh..... en steeds maar kopen. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 12 december 2012 Rapport Geplaatst: 12 december 2012 Mijn epic kill: http://www.youtube.com/watch?v=zmqPIH3X9EM Reageren
Bodemloos Geplaatst: 12 december 2012 Rapport Geplaatst: 12 december 2012 zo epic vond ik die niet Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 12 december 2012 Rapport Geplaatst: 12 december 2012 zo epic vond ik die niet Nee ok, maar ik moest er wel om lachen. (Ik gooide die C4 voordat er iemand kwam) Toen kwam dat gastje en BOEM. Reageren
moechy Geplaatst: 12 december 2012 Rapport Geplaatst: 12 december 2012 Eerder serieuze dosis geluk . Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 12 december 2012 Rapport Geplaatst: 12 december 2012 Ik weet het.. Dat gastje zag me amper denk ik.. Reageren
moechy Geplaatst: 12 december 2012 Rapport Geplaatst: 12 december 2012 Zo dat einde hebben ze ook goed aangepakt . Ben benieuwd naar het alternatieve einde. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 14 december 2012 Rapport Geplaatst: 14 december 2012 Naahhh.. hierjuist bezig op Nuketown. Domination, 2e ronde 46/6 ... ... ... Host migration. Hup match ended D: Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 14 december 2012 Rapport Geplaatst: 14 december 2012 (bewerkt) Zo dat einde hebben ze ook goed aangepakt . Ben benieuwd naar het alternatieve einde. Van de singleplayer bedoel je? Het einde was best te pruimen, alleen het verhaal vond ik persoonlijk het beste in het midden van de game. Het einde is zo overdreven ( vooral de laatste 2 - 3 missies ) De beste missie vond ik toch die uit twee perspectieven, dat je onder andere als Menendez speelt met dat mes. Daar hebben ze echt de moed gehad om eens wat anders kwa gameplay en verhaal te maken. Bewerkt: 14 december 2012 door Sjaakswabber Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 15 december 2012 Rapport Geplaatst: 15 december 2012 Double XP weekend! Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 15 december 2012 Rapport Geplaatst: 15 december 2012 Waarom dat? Niet een DLC uigebracht of zoiets... Maar ga wel wat meer BO doen dan. Vinden jullie de Stock Charges en Bouncing Betty's nogal OP? Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 15 december 2012 Rapport Geplaatst: 15 december 2012 Ja, maar Engineer ftw... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.