Jump to content

GTA V: Stock Market LCN beinvloeden


ditmar154

Recommended Posts

Ik heb me rot gezocht op internet hoe je na het uitspelen van de story mode nog wat geld kan verdienen.

De enige manier om die goed te doen is toch wel de LCN stock trade want die zou je zelf kunnen beinvloeden. Maar op de ene site staat dat je door concurrerende bedrijven te terroriseren je de stocks van jou bedrijf omhoog kunt krijgen,(Bijv. ik heb GoPost aandelen en ik maak dan PostUS busjes kapot), op andere sites staat weer dat dit alleen werkt tijdens de story mode en andere sites melden weer dat dit deze vorm helemaal niet zou werken.

En als het wel werkt hoeveel procent schieten mijn aandelen nou omhoog op zijn max haal ik een groei van 0.68 procent voordat de stock weer daalt naar 0.2 procent. Na bijna een halve middag alle PostUS busjes te hebben vernietigd.

Zou iemand mij hier duidelijk over kunnen geven? Na het uitspelen van de story mode zit ik nu met 30 mil voor iedere character maar daar kun je bij lange na niet alles mee kopen.

Of is de enige manier om geld te maken me story mode opnieuw beginnen en wachten met de Lester missies?

Link to comment
Delen op andere websites

De makkelijkste manier is om gewoon de storyline nogmaals te doen en Lester tot het einde bewaren. Doe ik op het moment ook. Ben na 6 uurtjes al over de helft van de story heen.

story line nog een keer ? kan dat in de zelfde savefile? nadat je hem uit hebt gespeeld ?

Link to comment
Delen op andere websites

Het is bij mij wel degelijk mogelijk om de stock market te beinvloeden (al is het niet veel) ik koop stocks bij MOR, wat een levensverzekering is en jaag allemaal mensen dood. Het aandeel stijgt langzaam. Je moet alleen wel opletten dat je niet dood gaat aangezien de tijd dan weer vooruit gezet word en de aandelen weer dalen.

Link to comment
Delen op andere websites

Op internet wordt veel beweerd maar het uitschakelen van concurrentie is echt marginaal oninteressant. Je bent al meer kwijt aan ammo en moeite. Het heeft alleen effect met miljoenen of met sommige missies.

Toevallig gister Bawsaq even bekeken en daar valt wel echt geld te verdienen. Voor 0,46 aandelen gekocht die nu 2,80 waard zijn...

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij moet je echt goed de assassination missies uitmelken om echt veel winst te maken. Dus na de heists pas de assassination missies doen, dus niet gelijk al veel geld uitgeven. Per assassination missie kan je dan je geld verdubbelen. Zie onderstaande link (erg handig) voor wie concurrent is van wie en welk aandeel je moet kopen bij welke assassination missie.

http://m.ign.com/wik...-5/Stock_Market

Maar goed hier heb je natuurlijk niks aan als je story line al af is, tenzij je de assassination missies nog hebt?

Trouwens je krijgt natuurlijk wel cash van de bedrijven die je hebt gekocht, bij sommige gaat dat nog best snel! En je kan natuurlijk ook nog bezorg missies etc. doen, toch 7k ofzo per run. En als je veel gaat slapen gaat de tijd ook sneller dus haal je sneller je geld binnen ;)

PS: Het beïnvloeden van de LCN markt moet wel werken gezien Rockstar dat zelf aangeeft, zal alleen niet snel gaan.

Bewerkt: door Marakus
Link to comment
Delen op andere websites

Moguh, newb hier....

Ik speel het net zo als Dion, koop laag dan kan je vrijwel niet missen

Ik ben halverwege overnieuw begonnen om dichter bij de 150mlj te zijn als ik de laatste missie speel, ik stel de Franklin Assassination missie's ook uit

Als je een nieuw spel start staan er op de LCN en BAWSAQ altijd enkele aandelen erg laag deze kan je ieg gebruiken om je geld te verdubbelen tot na de Trevor missies

Via BAWSAQ - PiBwasser heb ik met micheal en trevor op het moment minimaal 100% winst, je kan jammer genoeg niet zien voor welke prijs je exact gekocht hebt

*piBwasser staat bij mij via social-club vandaag op 4.22, ik had hem gekocht rond 2

heb me er de laatste dagen behoorlijk in verdiept...

de LCN moet kennelijk beinvloed worden door single player (rockstar*) alhoewel de meeste mensen daar na veel testen geen resultaat zien ?

Tevens las ik dat iemand levensverzekering aandelen had gekocht en toen mensen ging killen waarbij het aandeel omhoog ging ?, terwijl de verzekering dan eigenlijk veel zou moet uitkeren en dus minder waard zou worden ?!

tenzij rockstar's logica is dat meer mensen uit angst een verzekering zouden afsluiten dan de totale uitkering zouden kosten ?!

in dat geval zouden meubels, makelaars etc ook goede aandelen moeten zijn ivm met alle huizen die dan zogenaamd leeg komen !?

de BAWSAQ is voor multiplayer, maar daar staat ook

de Tinkle share waarvan je in de single player een tip krijgt van die gast die je naar het vliegveld moet brengen ??

, op dit punt ben ik opnieuw begonnen om beter voorbereid te zijn ....ik had beter kunnen wachten om te zien wat het aandeel zou doen :puh:

de bawsaq heeft ingame statistieken vd laatste 7uur in tegenstelling tot socialclub van 7 dagen, in die 7uur zie je het aandeel wel eens 100% omhoog en omlaag gaan ten opzichte vd openings prijs, "daytrading" kan dus zeker lonen

aangezien spelers online wapens, huizen, auto's en verzekeringen kunnen/moeten kopen zijn een behoorlijk aantal mensen overtuigd dat dit zeer goede investeringen zijn

Bewerkt: door Salvador_NL
Link to comment
Delen op andere websites

Maar zouden de van BAWSAQ niet meer procenten gaan stijgen en dalen als gta online uitkomt? Omdat die markt over het online kopen van wapens en tune van auto's gaat van ammunation , lossantoscustoms? Terwijl het nu alleen maar stijgt en daalt naar vraag en aanbod van aandelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...