Jump to content

Eerste indruk


Xivallon

Recommended Posts

Hallo allemaal, ik ben nieuw hier op het forum. Ik heb zelf gezocht of dit topic er wel of niet is maar ik vond geen resultaten. Dus nu open ik hem.

Mijn vraag aan jullie is; 'Wat is jullie eerste indruk?'.

Toen ik de game begon te spelen vond ik het een fantastisch spel. Maar nu ik hem heb uitgespeeld bedenk ik toch weer dingen die ik mis. Ik mis vooral het "San Andreas" gevoel. Dit is namelijk Los Santos, maar ook weer niet. Bij San Andreas waren het grote bossen waar tussen kleine dorpjes zaten. Dat mis ik, nu zie ik namelijk meer zoiets als Monaco. Zelf ben ik nog nooit in Los Angeles geweest, dus ik weet ook niet of de omgeving meer bossen of meer bergketens zijn, maar toch. En er is nog iets dat tegen valt, namelijk het feit dat hij kleiner is dan ik dacht en las. Ik las dat het met de snelste auto van het spel 40 minuten duurt voordat je aan de andere kant van de map bent. Ik kan met een camper in 10 minuten van het zuidelijkste puntje naar het noordelijkste puntje rijden. Ik weet niet of er nog lamd bij komt in updates of niet, maar zo niet is dat erg slecht van rockstar games.

Verder, geweldige graphix, leuke onderdelen voor als je het spel hebt uitgespeeld en leuke dingen die je kunt kopen. Ook de humor die in het spel zit is erg leuk, ik heb geen spijt dat ik het gekocht heb. Alleen jammer dat dus niet al mijnverwachtingen zijn uitgekomen..

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...