Jump to content

Frustratie bij het saven


GTA5VehicleFreak

Recommended Posts

Beste allemaal,

Ik heb problemen met het saven wat games in GTA 5. Ik heb 1 missiewereld waar ik echt normaal op speel, 1 klootwereld waar ik op kloot, en 1 die ik eens perongeluk heb aangemaakt. Mijn missiewereld was voor alsnog op 25%, mijn klootwereld op 19% en die andere op 11%.

Vandaag was ik aan het klooten, heel vaak dood gegaan dus weinig geld..... en toen ik net bij een ziekenhuis weg reed kwam ik een geldbusje tegen. Nou netjes overvallen en verder gereden. Toen kwamen meldingen over saven. en autosave enzo. Ik zat niet op te letten dus ik heb ze niet gelezen maar gewoon 2 keer op x gedrukt. Nu kijk ik en dan blijkt het dat ook mijn missiewereld 20% is! Ik heb ook al eerder problemen gehad met het saven. Ik heb de missie tussen 20 en 25% al drie keer overnieuw gedaan omdat autosave opeens uit stond. Wat ik altijd aan had. Ook als ik wil saven met mijn mobiel of in mijn bed, dan kan ik alleen een nieuwe savegame maken of 1 van de 2 anderen. Maar niet degen waar ik in speel! Heeft iemand tips voor mijn problemen? Het stroomt nu toch wel mijn plasbuis uit. Ik wil nog wel 1 keer overnieuw beginnen met missiewereld, maar dan wil ik wel 2 savegames verwijderen. Weet iemand hoe? Anders laat ik die storyline maar voor wat het is en ga ik online. Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Groet.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan ligt het toch echt aan jou, had je gewoon moeten lezen. Sorry, maar meer kan ik niet doen. Ik weet het, lezen is soms zo irritant, maar het moet nou eenmaal.

Ja oke dat was dom van me, maar dan snap ik niet dat autosave was uitgezet, terwijl ie toch echt aan stond. En is het dus niet mogelijk om savegames te verwijderen?

Link to comment
Delen op andere websites

Dan ligt het toch echt aan jou, had je gewoon moeten lezen. Sorry, maar meer kan ik niet doen. Ik weet het, lezen is soms zo irritant, maar het moet nou eenmaal.

Ja oke dat was dom van me, maar dan snap ik niet dat autosave was uitgezet, terwijl ie toch echt aan stond. En is het dus niet mogelijk om savegames te verwijderen?

Overschrijven.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...