Jump to content

Investeren


Herzensburger

Recommended Posts

LCS market is voor iedereen anders. De BAWSAQ market is online en voor iedereen het zelfde en ik heb momenteel geld staan op Pißwasser en maak er heel veel winst mee.

Hoe maak jij winst met Pißwasser dan?

Link to comment
Delen op andere websites

LCS market is voor iedereen anders. De BAWSAQ market is online en voor iedereen het zelfde en ik heb momenteel geld staan op Pißwasser en maak er heel veel winst mee.

Hoe maak jij winst met Pißwasser dan?

Gewoon je koopt zoveel aandelen je kunt want het aandeel stijgt nu constand. En verkoopt als het winst heeft gemaakt en dan doe je terug hetzelfde ?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb door de assasination missies 368m op Micheal, 172m op Franklin en 112m op Trevor. Maar ik lees net dat je die al gedaan hebt, je kan nog steeds erg veel geld verdienen door in het juiste bedrijf te investeren. Je moet in het begin een beetje leren hoe dat precies werkt dus ik zal niet al je geld er in het begin in gaan spenderen anders heb je later misschien niks als je het verknalt hebt! :puh: onthoud wel dat de stock market altijd een gok blijft, ik heb ook weleens 10m verlies gemaakt helaas...

ik heb nu juist de assassination missies gedaan na de story en ik heb 1,2 miljard binnengehaald :puh:

kijk hier naar mijn laatste bericht de werkwijze is een klein beetje veranderd waarschijnlijk na die updates

normaal zou je na die derde missie van fruit 50% aandelen winst hebben maar nu is dat maar 25% want het gaat niet hoger meer dan 25% en moet je na dat je die fruit verkocht heb investeren op fascade kijk maar hier http://www.gtaforum.nl/topic/128135-vraag-aandelen/page__st__30

snap er ook geen hol van.. heb nu wel wat geld gepompt in Piswasser ofzo... hoe t nou precies zit.. i dontb know hahhahh

hier heb je er meer uitleg over staan op de walkthrough van het gta forum daar zie je ook de concurenten van elkaar

http://nl.wikigta.org/wiki/BAWSAQ

ps: sorry moderator ik wist niet of ik 2 quotes bij elkaar kon zetten daarom dat ik het in 2 keer schreef op elk zijn vraag.

>>> Door .Timothy: Even samengevoegd ;) Dat kan gewoon, door op 'Citeren' te klikken in plaats van 'Reageren'. Als je vervolgens op de zwarte knop rechts onderin klikt, krijg je ze allemaal (dit werkt zelfs tussen topics). <<<

Bewerkt: door .Timothy
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...