Lars Geplaatst: 1 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2013 Hoi. Elke keer als ik probeer te verbinen kan hij niet verbinden hij zegt dan: Failed to host a GTA Online session. Please return to Grand Theft Auto V and try again later. Ik doe dit onderhand al sinds 13:00 (na de update) maaf steeds de zelfde fout ik speel op PS3 trouwens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 1 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2013 Rockstar heeft een ongelooflijke drukte op hun servers doordat er duizenden mensen tegelijkertijd verbinding proberen te maken. Dat ligt dus niet aan jou.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst: 1 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2013 Rockstar heeft een ongelooflijke drukte op hun servers doordat er duizenden mensen tegelijkertijd verbinding proberen te maken. Dat ligt dus niet aan jou.. pfoe, gelukkig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jaimy1 Geplaatst: 1 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2013 Hoi. Elke keer als ik probeer te verbinen kan hij niet verbinden hij zegt dan: Failed to host a GTA Online session. Please return to Grand Theft Auto V and try again later. Ik doe dit onderhand al sinds 13:00 (na de update) maaf steeds de zelfde fout ik speel op PS3 trouwens. Zo veel mensen willen nu online spelen dat de servers overbelast worden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtafever Geplaatst: 1 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2013 Zal het in de loop van de avond beter worden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faenty. Geplaatst: 1 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2013 Zal het in de loop van de avond beter worden? Weten wij niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazy-Ghost Geplaatst: 1 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2013 Was toch te verwachten. Nogal slecht. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mynameisjeff Geplaatst: 1 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2013 hoezo slecht? rockstars heeft zelf gezegd dat erg druk kan worden op de servers. ze hadden ons hier voor al gewaarschuwd, en als je na denkt. dan weetje dat er miljoene mense online willen dat gaat niet zo 123 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vldjan Geplaatst: 1 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2013 lekker huilen allemaal! je wist dat dit ging gebeuren Lekker wachten dus tot alles 100% werkt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bossofzeeland Geplaatst: 1 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2013 Was wel te verwachten. Hopelijk dat het et nog voor het weekend doet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
--Simon-- Geplaatst: 1 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2013 Vindt het wel triest, GTA online ligt halfplat en BF4 beta is niet te spelen. Waarom leren bedrijven niet van voorgaande games? Je had kunnen voorspellen dat je een hoop servers nodig hebt als je voor meer dan een miljard winst maakt... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 1 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2013 Vindt het wel triest, GTA online ligt halfplat en BF4 beta is niet te spelen. Waarom leren bedrijven niet van voorgaande games? Je had kunnen voorspellen dat je een hoop servers nodig hebt als je voor meer dan een miljard winst maakt... Hun wisten ook niet dat hun een miljard winst zouden maken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta_player Geplaatst: 1 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2013 Vindt het wel triest, GTA online ligt halfplat en BF4 beta is niet te spelen. Waarom leren bedrijven niet van voorgaande games? Je had kunnen voorspellen dat je een hoop servers nodig hebt als je voor meer dan een miljard winst maakt... Hun wisten ook niet dat hun een miljard winst zouden maken? Zij maken toch de hype eromheen dus ja ze zagen dit wel aankomen!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Beany Geplaatst: 1 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2013 Volgens mij is er geen server in de wereld die de populariteit van GTA V aan kan Hebben ze zich ook van te voren al voor verontschuldigd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 1 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2013 Vindt het wel triest, GTA online ligt halfplat en BF4 beta is niet te spelen. Waarom leren bedrijven niet van voorgaande games? Je had kunnen voorspellen dat je een hoop servers nodig hebt als je voor meer dan een miljard winst maakt... Hun wisten ook niet dat hun een miljard winst zouden maken? Zij maken toch de hype eromheen dus ja ze zagen dit wel aankomen!! Ten eerste, jij bent niet Rockstar Games. Ten tweede, dat hun een hype creëren, maakt meteen niet uit dat ze weten dat er twee miljard mensen op hun servers wil komen? Komt ook bij, dat ik ooit heb gehoord van een zekere man op deze forum dat ze enorm veel servers gingen afhuren, ze hebben hun best gedaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.