Jump to content

Event via de radio


GTA013

Recommended Posts

Voordat GTA V beschikbaar was, werd aangekondigd dat er ook verschillende events via de radio beschikbaar zullen zijn. Ik hoor ook weleens tijdens het nieuws op de radio wat dingen. Zo hoorde ik over een moordzaak die heropend was (was tijdens een missie, dus kon het bericht niet helemaal horen) en vandaag kwam er op de radio dat er een wandelaar vermist was in het gebied tussen Chiliad Mountain state wilderness en de Raton canyon. In dat gebied ben ik dan ook op zoek gegaan, maar nog niemand kunnen vinden.

Zijn er hier mensen die al wel zo'n event via de radio hebben gedaan?

Bewerkt: door GTA013
Link to comment
Delen op andere websites

Voordat GTA V beschikbaar was, werd aangekondigd dat er ook verschillende events via de radio beschikbaar zullen zijn. Ik hoor ook weleens tijdens het nieuws op de radio wat dingen. Zo hoorde ik over een moordzaak die heropend was (was tijdens een missie, dus kon het bericht niet helemaal horen) en vandaag kwam er op de radio dat er een wandelaar vermist was in het gebied tussen Chiliad Mountain state wilderness en de Raton canyon. In dat gebied ben ik dan ook op zoek gegaan, maar nog niemand kunnen vinden.

Zijn er hier mensen die al wel zo'n event via de radio hebben gedaan?

Ik hoor meestal nieuws over wat voor geweld je in de vorige missie hebt veroorzaakt. Dat is ook een event.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat event waar je het over hebt is de moord op leonara johnson, je kan 'm oplossen door de letter's te vinden. Ik heb verder geen van die soorten events gehad, wel een keer met Trevor een paar fietsers doodgereden en daarna op het nieuws gehoord, maar weet niet zeker of het gewoon toeval was of zo hoorde :puh:

Bewerkt: door Niiek
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...