Jump to content

Wat heb jij al opgebouwd?


Dj-GTA

Recommended Posts

Ik heb zelf al een auto (Sentinel XS) voorzien van tracker en verzekering en 70000 dollar op de bank verder wat wapens gekocht en ben vandaag tot rank 9 gekomen.

Morgen hopelijk geld voor mn eerste huis zodat ik heists kan gaan doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zelf al een auto (Sentinel XS) voorzien van tracker en verzekering en 70000 dollar op de bank verder wat wapens gekocht en ben vandaag tot rank 9 gekomen.

Morgen hopelijk geld voor mn eerste huis zodat ik heists kan gaan doen.

Oh, oh.. een opschep-topic :7

Zit nu op rank 7 met 11.000 dollar op de bank. Verder bezit ik deze auto (uit m'n hoofd de Phantom/Fantom):

L3RnUZT.jpg

En op dit moment probeer ik zoveel mogelijk geld te verdienen door Missies, Jobs en Robberies te doen ;)

Bewerkt: door Haakontje
Link to comment
Delen op andere websites

4055abf177a46430dfef91f5b6ae033d.png

Dit is hoever ik nu ben. :erm:

Uiteraard wel een aantal uur Online geweest en wat gedaan, maar ja... eerst eens GTA Online fixen zodat ik een online char kan maken dat ik kan saven. :muur:

Bewerkt: door Shorty_D
Link to comment
Delen op andere websites

4055abf177a46430dfef91f5b6ae033d.png

Dit is hoever ik nu ben. :erm:

Uiteraard wel een aantal uur Online geweest en wat gedaan, maar ja... eerst eens GTA Online fixen zodat ik een online char kan maken dat ik kan saven. :muur:

Dat geeft ie bij mij op de social club ook aan, maar ik heb toch echt wel een character gemaakt. Het is nog even geduldig wachten tot het wat vloeiender loopt

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga dalijk eens kijken of mijn char is opgeslagen. Ik hoop het wel!

Ezra waarom zou je geld kopen? Is toch leuker om t zelf te verdienen. Trouwens bij xbox was het nog niet mogelijk om dat geld te kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga dalijk eens kijken of mijn char is opgeslagen. Ik hoop het wel!

Ezra waarom zou je geld kopen? Is toch leuker om t zelf te verdienen. Trouwens bij xbox was het nog niet mogelijk om dat geld te kopen.

Zo zie ik het persoonlijk ook, gelukkig kun je verder niet gek veel omdat je daadwerkelijk moeite moet doen om eerst te levelen voordat je meer dingen kunt kopen (dus kunt doen met je geld), dus eigenlijk is het ook nog eens verspild geld :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan het ook nog steeds niet spelen...

Dan heb je zeker net zoals ik een PS3 :ch: de xbox gebruikers hebben namelijk veeeeel minder last van de problemen en de problemen worden daar snel minder. Lijkt erop dat Rockstar zich in eerste instantie op de xbox richt en niet op de PS3... Android, PS3 ik heb de verkeerde apparaten haha

Maar goed dit forum is daar niet voor bedoeld, ik wil graag meedoen haha

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan het ook nog steeds niet spelen...
Dan heb je zeker net zoals ik een PS3 :ch: de xbox gebruikers hebben namelijk veeeeel minder last van de problemen en de problemen worden daar snel minder. Lijkt erop dat Rockstar zich in eerste instantie op de xbox richt en niet op de PS3... Android, PS3 ik heb de verkeerde apparaten haha Maar goed dit forum is daar niet voor bedoeld, ik wil graag meedoen haha
Natuurlijk fixen ze eerst de Xbox versie die is meer verkocht dan de ps3 versie. Jammergenoeg heb ik ook ps3 mrja ik heb de storymode nog ;)
Link to comment
Delen op andere websites

Bij collectors edition kreeg je een gratis garage en paar autos indd heb zelf de special edition dus voor mij geen gratis garage heb echter wel vandaag mn eerste appartement gekocht had een auto in de garage voorzien van een tracker is mn eerste auto weg...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...