GTARM Geplaatst: 6 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2013 Vanmorgen even gekeken. Ik kan wel een gratis shotgun halen, maar de garage kost gewoon $25.000. Hoe krijg ik de Elegy RH8 dan? Reageren
--Simon-- Geplaatst: 6 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2013 Vanmorgen even gekeken. Ik kan wel een gratis shotgun halen, maar de garage kost gewoon $25.000. Hoe krijg ik de Elegy RH8 dan? Op de ingame internet ga je naar de Legendary motorsport website. Daar kun je Elegy RH8 gratis bestellen en dan komt ie in één van je garages te staan als je deze hebt. Reageren
Donderdj Geplaatst: 6 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2013 Heel leuk hoor maar dan zou er toch eerst een update uit moeten komen waarna mijn ingame internet weer werkt ! Reageren
ditmar154 Geplaatst: 6 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2013 Mijn garage koste me 34K Maar kon wel een gratis Elegy Kopen via die dure auto website. Ty voor de tip! Reageren
--Simon-- Geplaatst: 6 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2013 Heel leuk hoor maar dan zou er toch eerst een update uit moeten komen waarna mijn ingame internet weer werkt ! Die heeft bij mij nog nooit down gelegen, hoe krijg je dat voor elkaar? Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 6 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2013 Ik kan hem niet gratis krijgen, helaas.. Reageren
mmeijer88 Geplaatst: 7 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2013 Mij lukt het ook niet. Iemand hulp/oplossing? Reageren
Yunvie Geplaatst: 7 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2013 Hee cool! bedankt voor de reminder(: Reageren
Beany Geplaatst: 7 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2013 Heel leuk hoor maar dan zou er toch eerst een update uit moeten komen waarna mijn ingame internet weer werkt ! Heb je wel een mobiel abonnement met 3G :7 Reageren
Thecrimson Geplaatst: 10 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2013 Mij lukt het ook niet helaas. Reageren
raf87 Geplaatst: 11 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2013 (bewerkt) moest helaas gewoon betalen voor het huis. sparen voor het volgende nieuwe stulpje Bewerkt: 11 oktober 2013 door raf87 Reageren
Dragon__rage Geplaatst: 12 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2013 Ik heb een iets andere vraag als wat hier aan de orde is, maar ik denk dat het hier wel tussen past. Als ik bijvoorbeeld al een appartement heb, met 2 garageboxen. Is het dan mogelijk om een garage box voor 10 wagens hiernaast te kopen?? en dan dus 12 voertuigen op kan slaan online??? Of vervalt het appartement zodra je er een garagebox bij neemt? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.