Jump to content

Kom niet verder


Photosmart

Recommended Posts

Ik heb jullie hulp nodig,

Ik zit nu op 49% maar kom niet verder. Ik ben nu Franklin maar ik kan niet meer switchen naar Trevor en Michael.

Daarnaast kan ik ook geen missies meer doen. Er staat 2X de 'M' bij het huis van Michael. Maar ik kan het huis niet in omdat ik Franklin ben.

Ik speel trouwens op de PS3

Dus wat moet ik nu doen?!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb precies hetzelfde probleem als jou (en nog een paar anderen), ik kan ook niet naar Michael toe switchen. Het schijnt een gevolg te zijn van een patch die recentelijk is uitgebracht. Er valt nu eventjes niks anders te doen dan te wachten, tenzij je zelf een geniale oplossing hebt (of die op internet vindt). Gelukkig zijn er voor me genoeg andere leuke dingen te doen in Los Santos & omstreken. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb sinds vandaag precies hetzelfde probleem! Ik heb nog 1 submissie waarbij ik die Beverly moet fotograferen, maar als ik de camera op m'n telefoon open dan zegt hij "Scanning storage" en dat duurt zo lang dat de missie failed. Best vervelend.

Link to comment
Delen op andere websites

Beste gamers ik heb een vraag

Ik zit op 40% van het spel en ik kan geen missies meer doen

Ik heb geen letters meer en geen vraagtekens

Wat moet ik doen

Ik zelf wist het niet en heb zelfs game mania gebelt en die kon me ook niet helpen, ze zeiden speel het opnieuw en kijk dan

Dat heb ik dus gedaan opnieuw begonnen

Ben weer bij 40% en kom weer niet verser.

Geen geen letters geen vraagtekens

Wie kan me hier wat over vertellen

Ik heb het over de offline versie dus de store mode

Link to comment
Delen op andere websites

Beste gamers ik heb een vraag

Ik zit op 40% van het spel en ik kan geen missies meer doen

Ik heb geen letters meer en geen vraagtekens

Wat moet ik doen

Ik zelf wist het niet en heb zelfs game mania gebelt en die kon me ook niet helpen, ze zeiden speel het opnieuw en kijk dan

Dat heb ik dus gedaan opnieuw begonnen

Ben weer bij 40% en kom weer niet verser.

Geen geen letters geen vraagtekens

Wie kan me hier wat over vertellen

Ik heb het over de offline versie dus de store mode

switch eens van personage en ga er 10 minuten mee rondrijden, je wordt of gebeld, je zit dan direct in een missie.

Link to comment
Delen op andere websites

kijk is in je telefoon op het rechtse bovenste icoon en zie of er daar missies zijn die actief staan ,ik denk toch dat dat voor actieve missions zijn die nie niet bij het menu staan, probeer iedereen is te bellen misschien dat 1 vrouw nog opdrachten heeft met die takelwagem

Link to comment
Delen op andere websites

kijk is in je telefoon op het rechtse bovenste icoon en zie of er daar missies zijn die actief staan ,ik denk toch dat dat voor actieve missions zijn die nie niet bij het menu staan, probeer iedereen is te bellen misschien dat 1 vrouw nog opdrachten heeft met die takelwagem

In mijn telefoon staan geen actieve missies. Ik heb iedereen al een paar keer gebeld, maar niemand neemt op... Ook Trevor en Michael niet.

Bewerkt: door Photosmart
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb jullie hulp nodig,

Ik zit nu op 49% maar kom niet verder. Ik ben nu Franklin maar ik kan niet meer switchen naar Trevor en Michael.

Daarnaast kan ik ook geen missies meer doen. Er staat 2X de 'M' bij het huis van Michael. Maar ik kan het huis niet in omdat ik Franklin ben.

Ik speel trouwens op de PS3

Dus wat moet ik nu doen?!

in welke kleuren staan die 2 m's ?

probeer anders is op de m's te klikken tot je een waypoint hebt , wees er zeker van dat je juist op de m klikt dat kan je doen door in de lijst dat rechts van map staat naar de mission van m's te gaan en dan klik op x je

als je dat gedaan hebt probeer dan eeen taxi te bellen misschien dat de taxi u naar de exacte plaats brengt

Bewerkt: door Variano
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb jullie hulp nodig,

Ik zit nu op 49% maar kom niet verder. Ik ben nu Franklin maar ik kan niet meer switchen naar Trevor en Michael.

Daarnaast kan ik ook geen missies meer doen. Er staat 2X de 'M' bij het huis van Michael. Maar ik kan het huis niet in omdat ik Franklin ben.

Ik speel trouwens op de PS3

Dus wat moet ik nu doen?!

in welke kleuren staan die 2 m's ?

probeer anders is op de m's te klikken tot je een waypoint hebt , wees er zeker van dat je juist op de m klikt dat kan je doen door in de lijst dat rechts van map staat naar de mission van m's te gaan en dan klik op x je

als je dat gedaan hebt probeer dan eeen taxi te bellen misschien dat de taxi u naar de exacte plaats brengt

De m's zijn blauw en groen en staan bij het huis van Michael.

Bij de blauwe M staat er dat ik terug moet komen als Trevor of Michael, nou dat kan dus niet..

En bij de groene M gebeurt er niets. Er is ook nergens een deur of raam waardoor ik naar binnen kan.

En met de taxi heb ik al geprobeerd, maar dan word ik aan de weg afgezet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...