Jump to content

Kom niet verder


Photosmart

Recommended Posts

probeer ook is 1 van deze dingen

ten eerste als je de taxi gedaan hebt heb je de rit dan geskipt ook ? indien niet doe het dan zo is

als dat niet werkt probeer volgende stap:

Laad uw save file en dan doe je een quick save in uw telefoon doe wel op een aparte slot nadien laad je de game opnieuw via die quick save file

sommige mensen hebben zo hun probleem opgelost ook sommige met de taxi

en als dat niet helpt ga dan naar de rockstar support en doe een request met je verhaal wat je allemaal al hebt gedaan http://support.rockstargames.com/hc/en-us/requests/new

Bewerkt: door Variano
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kwam ook niet verder maat heb je de missie al gedaan dat je een geldtranspord auto moet aanvallen en dat mislukt dan komen er super veel agenten. Ik kwam eerst ook niet verder ben nu dus wel een stukje verder. Ik had gelezen dat je dus eerst de voorbereidingen moet treffen dus vlucht auto klaar zetten en je 2 andere personages bellen.

Ik ben zelfs helemaal opnieuw begonnen met het spel en toen liep ik weer tegen geen missies aan.

Maar ben nu verder

Zit nu in de missie dat je politie agent bent en de race auto's moet stelen

Link to comment
Delen op andere websites

probeer ook is 1 van deze dingen

ten eerste als je de taxi gedaan hebt heb je de rit dan geskipt ook ? indien niet doe het dan zo is

als dat niet werkt probeer volgende stap:

Laad uw save file en dan doe je een quick save in uw telefoon doe wel op een aparte slot nadien laad je de game opnieuw via die quick save file

sommige mensen hebben zo hun probleem opgelost ook sommige met de taxi

en als dat niet helpt ga dan naar de rockstar support en doe een request met je verhaal wat je allemaal al hebt gedaan http://support.rocks...us/requests/new

Yeah! Hij doet het weer!

Ik heb de taxirit geskipt en stapte in de missie, bedankt Variano!

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo allemaal,

Ik heb al jullie bericht gelezen en wil eigenlijk ook mijn verhaal kwijt.

Zelf heb ik dus ook deze problemen en heb al van deze opties die jullie hebben gezegd gedaan.

Zit nu zelf op 55,3%.

Ik kan nog wel van karakter wisselen, maar kan geen missies meer doen.

Zie geen letters, geen vraagtekens, geen jobs op mijn telefoon en er staat niks op mijn mini map.

Wat wel raar is, is dat ik bij Franklin een 1-tje heb staan, wat dus betekent dat ik een missie moet doen, maar weet dus niet waar ik heen moet.

Wat ook raar is, is dat bij elk personage er zo'n t-shirt van een kledingwinkel op de mini map staat, maar heb heel die winkel al leeg gekocht, maar gebeurt niks.

Heb daarnet zelf de laatste missie die ik heb gedaan opnieuw gedaan, om te kijken of dat het probleem was, maar ook niet.

Heeft er iemand nog een idee wat ik kan doen, vind dit namelijk echt klote gewoon.

Wil echt heel graag verder, maar zo gaat dat dus niet. En om nou helemaal opnieuw te beginnen vind ik ook zonde.

Als iemand nog een idee heeft, reageer dan aub, je zou me onwijs helpen daarmee.

Alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is de laatste missie die je gespeeld hebt?

De laatste missie die ik naar mijn weten heb gedaan is die dat Franklin als buschauffeur moet spelen en langs een paar haltes moet rijden.

Daarna moet hij een man op de fiets plat rijden en de bus verlaten en de area verlaten.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is de laatste missie die je gespeeld hebt?

De laatste missie die ik naar mijn weten heb gedaan is die dat Franklin als buschauffeur moet spelen en langs een paar haltes moet rijden.

Daarna moet hij een man op de fiets plat rijden en de bus verlaten en de area verlaten.

Een lester missie... stom! Die had je tot het eind moeten bewaren! Maar heel veel spelers geven aan dat zij bij 50% niet meer verder kunnen. Vaak zijn dit spelers (zo ook mijn neefje) van begin de tiener jaren die geen tot slecht engels kunnen.

Vaak moeten zij dan een vlucht auto klaarzetten, dit wordt niet op de kaart weergegeven maar verteld in een filmpje en er komt een melding bij iedere auto waar je in stapt..

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is de laatste missie die je gespeeld hebt?

De laatste missie die ik naar mijn weten heb gedaan is die dat Franklin als buschauffeur moet spelen en langs een paar haltes moet rijden.

Daarna moet hij een man op de fiets plat rijden en de bus verlaten en de area verlaten.

Een lester missie... stom! Die had je tot het eind moeten bewaren! Maar heel veel spelers geven aan dat zij bij 50% niet meer verder kunnen. Vaak zijn dit spelers (zo ook mijn neefje) van begin de tiener jaren die geen tot slecht engels kunnen.

Vaak moeten zij dan een vlucht auto klaarzetten, dit wordt niet op de kaart weergegeven maar verteld in een filmpje en er komt een melding bij iedere auto waar je in stapt..

Maar, kan ik nu nog wel verder? Of komen er echt geen missies meer?

Die missie waar jij het overhebt van de vluchtauto klaar zetten heb ik een tijdje geleden al gedaan en kreeg daarna gewoon nog missies.

Tot nu dus nu, krijg ik niks meer.

Weet jij hoe jou neefje het dan heeft opgelost of lukt het bij hem ook niet meer om verder te komen?

Link to comment
Delen op andere websites

Oké, en de laatste NIET lester missie?

Wellicht dat je namelijk weer 'n vluchtauto moet klaarzetten? Komt namelijk vaker voor dan eens. Dit is iig wel de meest voorkomende reden dat men niet verder komt in het spel. Kun je in principe gauw genoeg zien op het zwarte tekstvenster dat regelmatig linksboven op je scherm verschijnt. Dit venster zou dan tevoorschijn moeten komen zodra je in 'n willekeurige auto stapt om je te vertellen of de auto geschikt is de ja, de nee.

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

Oké, en de laatste NIET lester missie?

Wellicht dat je namelijk weer 'n vluchtauto moet klaarzetten? Komt namelijk vaker voor dan eens. Dit is iig wel de meest voorkomende reden dat men niet verder komt in het spel. Kun je in principe gauw genoeg zien op het zwarte tekstvenster dat regelmatig linksboven op je scherm verschijnt. Dit venster zou dan tevoorschijn moeten komen zodra je in 'n willekeurige auto stapt om je te vertellen of de auto geschikt is de ja, de nee.

Oké, nou dank je wel. Ik ga kijken of dat het is.

Ben inmiddels ook een nieuwe begonnen, maar ga natuurlijk eerst kijken of dat lukt.

Bedankt!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nog niet zover, maar heb bij Franklin ook een 2 staan qua nog te spelen missies. De eerste is de L van Lester die ik helaas dus zal moeten doen, ondanks het feit dat ik daar mee had moeten wachten. Die andere wordt niet weergegeven maar is (denk ik) de missie om 50 space ship parts te zoeken en over te dragen aan die mafkees in de woestijn. Is dat wellicht bij jou ook zo?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nog niet zover, maar heb bij Franklin ook een 2 staan qua nog te spelen missies. De eerste is de L van Lester die ik helaas dus zal moeten doen, ondanks het feit dat ik daar mee had moeten wachten. Die andere wordt niet weergegeven maar is (denk ik) de missie om 50 space ship parts te zoeken en over te dragen aan die mafkees in de woestijn. Is dat wellicht bij jou ook zo?

Ik heb die alle 50 al en terug gebracht

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...