Sir_Ballas Geplaatst: 23 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2013 euhm. ik heb in iedergeval niet 0 punten congrats Kiwi Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 23 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2013 (bewerkt) Vijfde, niet verkeerd als er 18 deelnemers meedoen! Mijn lijstje: 1. Slagzin 9 GTAGames.nl is al 10 jaar dé Nederlandstalige GTA-site, omdat er meer dan 25 vrijwillige medewerkers dag en nacht in de weer zijn om GTAGames.nl nóg beter te maken! (6) 2. Slagzin 13 GTAGames.nl is al 10 jaar dé Nederlandstalige GTA-site, omdat gezelligheid en gamen hiervoor gaat! (10) 3. Slagzin 8 GTAGames.nl is al 10 jaar dé Nederlandstalige GTA-site, omdat PatrickW nog steeds hete koffie klaar zet. (2) 4. Slagzin 4 GTAGames.nl is al 10 jaar dé Nederlandstalige GTA-site, omdat er Nederlands gesproken wordt, en geen andere taal. (11) 5. Slagzin 1 GTAGames.nl is al 10 jaar dé Nederlandstalige GTA-site, omdat er geen andere is. (8 ) Die van mij was: GTAGames.nl is al 10 jaar dé Nederlandstalige GTA-site, omdat het de enige gamesite is met een (spam)slet! (5) Gefeliciteerd Hanneswasco! Bewerkt: 23 oktober 2013 door Nyltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 23 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2013 Vijfde, niet verkeerd als er 18 deelnemers meedoen! En als er 13 meedoen, zoals hier het geval was? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 23 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2013 Oh ik dacht dat de contest net begon :< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 23 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2013 Had echt helemaal niet verwacht dat ik zou winnen, maar goed, blijkt dat ik genialer ben dan ik dacht. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 24 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2013 Wow, tweede nog wel. Dat had ik niet zien aankomen. Gefeliciteerd iedereen, met name Hanneswasco natuurlijk, die van jou is erg leuk. Ook moest ik erg lachen om die van Jacky, omdat dat een zin is van drie regels. Verder vond ik die van Phoenyxar ook erg goed bedacht. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 24 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2013 Ik heb geloof ik de mogelijkheid tot stemmen even gemist Maar allemaal geslaagde zinnen, en Hannes is zeker een terechte winnaar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 24 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2013 Vijfde, niet verkeerd als er 18 deelnemers meedoen! En als er 13 meedoen, zoals hier het geval was? Ow fail: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 24 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2013 Gefeliciteerd Hannes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.