Die Hard Geplaatst: 7 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2013 (bewerkt) Het is inmiddels een feit dat heel veel gamers die gisteravond online waren hun character zijn verloren nadat de cloud er opnieuw uit vloog. En zij niet alleen, want ik durf bijna te zeggen dat wel meer dan de helft van alle GTA Online-gamers hun character heeft verloren. Mijn character is gisteravond ook verdwenen en ik ben nog steeds geduldig aan het hopen dat hij op magische wijze verschijnt. Ik heb al meerdere malen gelezen dat de kans dat dit gebeurt miniem is, maar op dit moment heb ik even geen zin meer om alles weer opnieuw te moeten gaan spelen. Er zijn echter ook gamers bij wie hun character wel is teruggekeerd, en ik was benieuwd of er tussen jullie ook gelukkigen zitten bij wie dat is gebeurd. Dus: laat het weten. Bewerkt: 7 oktober 2013 door Die Hard Reageren
gta_player Geplaatst: 7 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2013 Ik ben hem waarschijnlijk gisteren ook verloren. Heb net op social club gekeken en hij staat daar nog steeds niet tussen. Als hij niet terug komt meer vind ik dit een hele kwalijke zaak van rockstar uit. En is het voor mij echt de druppel en zal het spel lekker de verkoop in gaan. Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 7 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2013 Ik verloor mijn level 28 character. Ik maakte per ongeluk een nieuwe aan... Dus is de kans bijna nihil dat ik m charry terug krijg. Reageren
WilsKracht Geplaatst: 7 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2013 ik was al een character van level 19 verloren gisteravond gespeeld en die xp er niet bij gekregen maar ben mn character niet kwijt gelukkig Reageren
--Simon-- Geplaatst: 8 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2013 Rank 28 kwijt geraakt, met een 250k appartement en een aantal toffe auto's. Ben gewoon opnieuw begonnen. Wachten met spelen om te kunnen spelen klinkt een beetje raar. Ik ga gewoon lekker opnieuw beginnen. Ik speel omdat ik het lachen vind om met vrienden in free roam te klooien, of samen missies te doen. Rank boeit mij dan niet zo veel Reageren
W3sl3y Geplaatst: 8 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2013 Rank 28 kwijt geraakt, met een 250k appartement en een aantal toffe auto's. Ben gewoon opnieuw begonnen. Wachten met spelen om te kunnen spelen klinkt een beetje raar. Ik ga gewoon lekker opnieuw beginnen. Ik speel omdat ik het lachen vind om met vrienden in free roam te klooien, of samen missies te doen. Rank boeit mij dan niet zo veel Ik denk dat ik deze mentaliteit ook maar is ga aannemen vanavond. Werkt een stuk chiller denk ik Reageren
--Simon-- Geplaatst: 8 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2013 Rank 28 kwijt geraakt, met een 250k appartement en een aantal toffe auto's. Ben gewoon opnieuw begonnen. Wachten met spelen om te kunnen spelen klinkt een beetje raar. Ik ga gewoon lekker opnieuw beginnen. Ik speel omdat ik het lachen vind om met vrienden in free roam te klooien, of samen missies te doen. Rank boeit mij dan niet zo veel Ik denk dat ik deze mentaliteit ook maar is ga aannemen vanavond. Werkt een stuk chiller denk ik Met die gedachte speel je een stuk relaxer. Dat gefocus op rank en geld maakt de game niks aan. Gewoon lekker je gang gaan en dan komt de rest vanzelf. Ik ben nu ook in één avond rank 14 met 170k op de bank. Survival is trouwens hardstikke leuk, maar gigantisch moeilijk. Wij komen maar niet verder dan wave 4 Reageren
ZeroJens Geplaatst: 8 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2013 Ik wil wel opnieuw beginnen als het moet maar heb bang dat hij terug verloren gaat ofzo Reageren
Michael Geplaatst: 12 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2013 Ik ben hem waarschijnlijk gisteren ook verloren. Heb net op social club gekeken en hij staat daar nog steeds niet tussen. Als hij niet terug komt meer vind ik dit een hele kwalijke zaak van rockstar uit. En is het voor mij echt de druppel en zal het spel lekker de verkoop in gaan. Whut? Je hebt ook nog een prachtige Singleplayer die je kan spelen naast de GTA: Online mode, het hoeft niet. Ik vind niet dat je een spel kan oordelen op paar kleine foutjes, hun doen hun best. Dus ga dan toch lekker de Singleplayer spelen als je niet tevreden met GTA: Online bent? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.