Jump to content

Show je rekenmachine!


MegaPilot

Recommended Posts

In dit topic is het toegestaan je rekenmachine te showen.

Het is niet de bedoeling om advies te vragen voor een nieuwe rekenmachine, wend u hiervoor naar dit topic alstublieft!

Mijne is een Casio FX92 2D+:

fx92Bcollege2d+.jpg

Ik had een 2D, maar die ben ik op mysterieuze wijze kwijtgeraakt..De 2D verkochten ze niet meer, dus heb ik me maar de 2D + aangeschaft. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

:7

2 Casio's.

casio-calculator-fx82-ms-67665-1.png

fx-9860GII.jpg

Allebei aanbevolen door school, de eerste heb ik van mijn zus overgenomen, tweede begin dit schooljaar aangeschaft. De tweede heeft mijn zus ook nog. Klein verschil: die van mij is USB 2.0, die van mijn zus komt wel overeen met de foto (1.0?). Maar het enige zichtbare verschil is dat onder de display USB Power Graphic 2.0 staat ;)

Bewerkt: door _Night-Men_
Link to comment
Delen op andere websites

Schopje gegeven naar de "stamkroeg". :)

>>> Door Phoenyxar: Ervaren keeper als ik ben heb ik hem dan ook kunnen pakken!<<<

>>> Door Megadreams: Ik eis een penalty voor die schop die je me erna gaf! :t<<<

>>> Door Phoenyxar: Ik eis voor een beoordeling van de hawk-eye! Ow wait, verkeerde sport?<<<

>>> Door Megadreams: Ik eis een vervanging voor Phoenyxar! Hij weet niet eens meer wat voetbal is.<<<

>>> Door Phoenyxar: Zegt de speler die met volle kracht de bal richting de kantine heeft getrapt! :t <<<

>>> Door Megadreams: :$ Maar ik ben dan ook veel te moe om goed te kunnen sporten.<<<

>>> Door Phoenyxar: Ik eis een vervanging voor Megadreams! Welk Megalid voelt zich geroepen?<<<

>>> Door Megadreams: Geweigerd<<<

>>> Door Phoenyxar: Dan zal ik er NandroDavids en zijn epische Megaledenlijst er even gaan bijhalen! Hmpf!<<<

>>> Door Megadreams: Die heb ik helaas weggegooid. Veel succes ermee!<<<

>>> Door Phoenyxar: Moet je wel best sterk voor zijn, om zomaar even NandroDavids weg te gooien.<<<

>>> Door Megadreams: Dat noemen ze... spieren kweken. :)<<<

>>> Door Phoenyxar: Jaja, steroïden slikken zeker! :t <<<

>>> Door Megadreams: Mooie "&uiml;" heb je daar.<<<

>>> Door Phoenyxar: "Duuuuuutchyyyyy, fixen die handel!"<<<

>>> Door Megadreams: Dutchyyyyyyyyyyyyyyy!<<<

>>> Door Guardian1980: Vermoeiend dit...<<<

>>> Door Megadreams: Typen is ook zooooooo vermoeiend.<<<

>>> Door Phoenyxar: Die rode kleur is vermoeiend voor de ogen. Is er ook roze?<<<

>>> Door Megadreams: Zoals dit?<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Heb een Casio fx92 2D+, een Texas Instruments 34 en een Texas Instruments 84 Plus.

Die eerste en laatste zullen wel gekend zijn, die tweede daarentegen...

775860_BB_00_FB.EPS_1000.jpg

Is verplicht rekenmachine aan de universiteit. De andere twee zouden blijkelijk te geavanceerd zijn en zijn dus ook verbannen bij examens.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...