cj lover Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 dus je pakt eerst een busje en dat zit je plots in een helikopter ik pak dan een bom maar wat moet ik dan doen. :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 kan je de naam van de missie geven A.U.B? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 Dan, dan moet je de walktrough lezen.....Of je vliegt natuurlijk naar zo'n marker en laat daar in een bom vallen, doe dit bij alle markers. Let wel op, als je een bom hebt laten vallen en hij ligt niet goed (als hij goed lit verdwijnt het stipje op de kaart dacht ik) moet je hem weer op pakken en goed leggen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cj lover Geplaatst: 16 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 kan je de naam van de missie geven A.U.B? ik weet de naam niet zo goed maar je weet wel in dat eerste landje die A en die man in die limozine e de 2de missie daar van. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cj lover Geplaatst: 16 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 hoe laat je ook alweer zoon bom vallen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 Das inderdaad een moeilijke missie. Ik heb hem niet zelf gedaan maar iemand anders dee hem voor mij . Het beste is om bovenaan te beginnen en de tijd te nemen of veel mensen die je op je weg krijgt te vermoorden met je roterblad. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 ja khad er ook moeite mee en een maat van mij had dat spel ook dus ik vraag of hij em wil doen voor me , na 11 keer probere lukt nie, kzeg laat mij nog een keer probere, en hij lukte sindsdien zijn heli's me favo voertiuige :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cj lover Geplaatst: 16 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 ja khad er ook moeite mee en een maat van mij had dat spel ook dus ik vraag of hij em wil doen voor me , na 11 keer probere lukt nie, kzeg laat mij nog een keer probere, en hij lukte sindsdien zijn heli's me favo voertiuige :lol: hoe deed je het. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 oow, das al zo lang gelede, een jaar ofzo maar euh, ik vind het het lekkerste spelen met deze besturing: W: Omhoog A: gehele heli links S: omlaag D:gehele heli rechts 9: Vooruit 6: Achteruit 4: naar links draaie 5: naar rechts draaie en dan liet ik de bom met nul valle, maar das hetzelfde als de schietknop opzich ging het best moeilijk, maar naarmate ik later int spel met heli vloog begon ik er steeds beter mee te worde... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 Heel simpel toch? In 2 keer gehaald. En begin niet boven aan! Dan heb je gelijk die schietende gekken achter je aan. En ik heb het gewoon met de pijl toetsen gedaan hoor. :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 ja mar ik speel niet lekker met me handen dicht bij elkaar, in de auto gebruikt ik pijltjes en muis, en met heli/vliegtuig die toetse Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cj lover Geplaatst: 16 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 oow, das al zo lang gelede, een jaar ofzo maar euh, ik vind het het lekkerste spelen met deze besturing:W: Omhoog A: gehele heli links S: omlaag D:gehele heli rechts 9: Vooruit 6: Achteruit 4: naar links draaie 5: naar rechts draaie en dan liet ik de bom met nul valle, maar das hetzelfde als de schietknop opzich ging het best moeilijk, maar naarmate ik later int spel met heli vloog begon ik er steeds beter mee te worde... het is voor ps2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 ik begin boven aan en ga naar beneden alleen ik word snel neergeschoten het is me een keer met geluk gelukt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 oow, das al zo lang gelede, een jaar ofzo maar euh, ik vind het het lekkerste spelen met deze besturing:W: Omhoog A: gehele heli links S: omlaag D:gehele heli rechts 9: Vooruit 6: Achteruit 4: naar links draaie 5: naar rechts draaie en dan liet ik de bom met nul valle, maar das hetzelfde als de schietknop opzich ging het best moeilijk, maar naarmate ik later int spel met heli vloog begon ik er steeds beter mee te worde... het is voor ps2 ja zet dat er dan ook bij <_< :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 Het is dan gewoon hetzelfde als met helicopter ofzo nl: x is vliegen o is bom laten vallen r2 is rechts sturen l2 is links sturen Het is wel gemakkelijk maar niet supersnel vliegen want dan vlieg je overal tegen gewoon rustig aan en het lukt wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.