Jump to content

hoe speel je die met die helikopter en die bommen


cj lover

Recommended Posts

  • Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • cj lover

    5

  • Proximitus

    4

  • bigG

    2

  • need my speed

    2

ik snap je hele vraag niet zo, want alles wordt uitgelegd zodra je in het busje stapt.

Hier een tip. dit moet je echt doen:

Ga eerst met de heli ZONDER BOMMEN HET GEBOUW IN en ver moord iedereen met je rotor, vooral de bewakers met pistolen. Dan heb je er straks geen last meer van. Daarna ga je op je dooie akkertje je eerste bom halen enplanten maar. Zorg dat je heli zo min mogelijk beschadigt tijdens dat eerste bezoek.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
dus je pakt eerst een busje en dat zit je plots in een helikopter ik pak dan een bom maar wat moet ik dan doen. 

als je het al heel vaak heb geprobeerd kijk dan ff bij de downloads en download de vice city ultimate rainer, hiermee schakel je de timer uit...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 4 weken later...
ja khad er ook moeite mee :puh: en een maat van mij had dat spel ook dus ik vraag of hij em wil doen voor me , na 11 keer probere lukt nie, kzeg laat mij nog een keer probere, en hij lukte  :D  sindsdien zijn heli's me favo voertiuige :lol:

11KEER!!!!! dam fool! mij lukte et in 2x en nu in 1x de bouwvakkers hebben je et snelst stuk dus hoog vliegen en onderaan beginnen o ja en snel vliegen.

Bewerkt: door nico_b
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Voordat je een bom oppakt eerst alle bouwvakkers en bewakers kapot maken met je rotor bladen. hier heb je dan alle tijd voor. daarna hoef je dus niet meer om hun zorgen te maken als je met die bommen vliegt. als ze allemaal weg zijn komen er geen nieuwe.

Groetjes Simbad12

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

volgens mij is die save-game die ik heb niet gecheat ik heb nog geen enkel probleem gehad!

je kan hem vinden op de gtagames site dan ga je naar hoofdmenu je zoekt daar downloads dan scroll je naar beneden tot je vice city save-games ziet staan,ik had een 100% voltooide genomen!

(shin shan hier heb ik die save-game gevonden)

vice :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...