-Roy- Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 je moet proberen zo hoog mogelijk te blijven vliegen dan kunnen die bouwvakkers je niets maken ojah begin bovenaan Reageren
holleratcha Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Geplaatst: 21 juli 2005 ik snap je hele vraag niet zo, want alles wordt uitgelegd zodra je in het busje stapt. Hier een tip. dit moet je echt doen: Ga eerst met de heli ZONDER BOMMEN HET GEBOUW IN en ver moord iedereen met je rotor, vooral de bewakers met pistolen. Dan heb je er straks geen last meer van. Daarna ga je op je dooie akkertje je eerste bom halen enplanten maar. Zorg dat je heli zo min mogelijk beschadigt tijdens dat eerste bezoek. Reageren
broken Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Geplaatst: 31 juli 2005 dus je pakt eerst een busje en dat zit je plots in een helikopter ik pak dan een bom maar wat moet ik dan doen. als je het al heel vaak heb geprobeerd kijk dan ff bij de downloads en download de vice city ultimate rainer, hiermee schakel je de timer uit... Reageren
vice Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 ik zat daar een tijdje geleden ook vast ik heb het heel veel gebropeert maar het lukte maar niet toen gaf ik het op en dus heb ik een safe game genomen en sindsdien heb ik die missie niet meer geprobeert :'D Reageren
Damos Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 waar heb je die savegame gedownload misschien kan de starter die wel gebruiken Reageren
MrKooKie Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 waar heb je die savegame gedownload misschien kan de starter die wel gebruiken Ik zou nooit een save-game downloaden, als erin gecheat is ben je de lul, want dan kan je ehm niet 100% uitspelen. Reageren
roi Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 dus je pakt eerst een busje en dat zit je plots in een helikopter ik pak dan een bom maar wat moet ik dan doen. :huh: je moet gewoon veel oefenen en rustig aan doen dat komt het van zelf een keer dat je hem haalt. Reageren
.Maze. Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 Ik zou nooit een save-game downloaden, als erin gecheat is ben je de lul, want dan kan je ehm niet 100% uitspelen. Als je gewoon een back-up van de save game maakt, is er niks aan de hand. Reageren
nico_b Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 (bewerkt) ja khad er ook moeite mee en een maat van mij had dat spel ook dus ik vraag of hij em wil doen voor me , na 11 keer probere lukt nie, kzeg laat mij nog een keer probere, en hij lukte sindsdien zijn heli's me favo voertiuige :lol: 11KEER!!!!! dam fool! mij lukte et in 2x en nu in 1x de bouwvakkers hebben je et snelst stuk dus hoog vliegen en onderaan beginnen o ja en snel vliegen. Bewerkt: 10 september 2005 door nico_b Reageren
leo teal Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 het is slim om die missi met 2 man te spelen de een doet die nr toetsen aan de rechter kant van het toetsenbord en de ander gebruikt muis en de draai toetsen q en e (kan ook r zijn) zo heb ik hem gehaald Reageren
Joriz Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 Kijk is een keer in de walkthrough. Daar staat elke missie uitgelegd met tips. Reageren
arnie Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 Hier staat alles uitgelegd, ik heb het effe opgezocht in de walktrought maar doe het in het vervolg zelf. Reageren
Simbad12 Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 Voordat je een bom oppakt eerst alle bouwvakkers en bewakers kapot maken met je rotor bladen. hier heb je dan alle tijd voor. daarna hoef je dus niet meer om hun zorgen te maken als je met die bommen vliegt. als ze allemaal weg zijn komen er geen nieuwe. Groetjes Simbad12 Reageren
Svenie Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 gewoon de eerste drie verdiepingen eerst bewaking vrij maken en de boveste is de simpelste ps heb ook lang bij deze missie vastgezeten gewoon veel proberen dan lukt het Reageren
vice Geplaatst: 18 december 2005 Rapport Geplaatst: 18 december 2005 volgens mij is die save-game die ik heb niet gecheat ik heb nog geen enkel probleem gehad! je kan hem vinden op de gtagames site dan ga je naar hoofdmenu je zoekt daar downloads dan scroll je naar beneden tot je vice city save-games ziet staan,ik had een 100% voltooide genomen! (shin shan hier heb ik die save-game gevonden) vice Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.