Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

1. kogelvrijglas,(zoals op me profielfoto te zien is) heb ik een roosevelt, dat ding is voor gewone wapens onverwoestbaar(zelfs minigun heeft geen effect) maar ik word wel mooi iedere keer door me ruit doodgeschoten.

2. niet kunnen worden gekilld in passive mode, nu kun je door: explosieven. aangereden, doodgeschoten als je in een voertuig zit. en dan gewoon zorgen dat je andere mensen ook niet kun killen vanuit een voertuig

3. me hoed kunnen ophouden in de auto(zoals te zien op mijn profielfoto draag ik altijd zon fedora)

4. zelf kunnen bepalen waar crew emblem op de auto zit en hoe groot of op kleding kunnen doen waar je zelf wil, (bijv. de canis mesa, coole auto maar de crew emblem zit op de deur, IK WIL HEM OP DE MOTORKAP)

5. geen granaten/sticky bombs verliezen als ik doodga en in me hand heb.

6. militaire kleding

7. MP-40(smg) en MG-42 (mg)

8. bewapende titan (ac130)

9. pegasus voertuigen kunnen verkopen (en goedkoper maken want 200 of 300k is een beetje erg duur voor een stom vliegtuig)

10. eindelijk eens collectors edition autos available for purchase maken want ik wil de hotknife hebben

1. Akkoord

2. Akkoord

3. Leuk maar vind ik niet noodzakelijk

4. Het zelf bepalen waar je je crew emblem zet vind ik ook een goed idee, ik wil het nl wel op de deuren. Maar dan ook echt op beide deuren.

5. Ook leuk meegenomen.

6. Militaire kleding heb je al voor een deel en dat zou ik dan eerder graag terug zien in een militair thema dlc.

7. WO I / WO II wapens, leuk maar toch liever niet.

8. Bewapende titan .. nee. Eer je gedraaid bent en eindelijk kunt mikken op je doel ben je zelf al neergehaald.

9. Pegasus voertuigen kunnen verkopen vind ik dan wel weer een goed idee. Ik wil mijn boot en monster truck wel verkopen. De bedragen voor zo'n vliegtuigje komen best wel overeen met eentje in real live dus dat vind ik nog niet zo slecht.

10. Nee .. dan had je maar een collectors edition moeten kopen ;). Ik wil ook heel graag die Hotknife, dat gaat niet meer en daar heb ik me bij neergelegd ;).

Wat ik zelf nog heel graag wil zien is een redneck/white trash/biker thema met sowieso de dukes en de slamvan daarin.

Bewerkt: door Swede_Demon
  • Reacties 506
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• ERRWINS

18

• GTA5VehicleFreak

18

• mert17

17

• FcUtreg4Life

16

Top Posters In This Topic

Posted Images

• 2 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Meer variatie in voertuigen zoals kleine busjes meer tractoren, lange files en natuurlijk dieren.

Vriend, ik denk dat je de verkeerde game hebt gekocht. Misschien eens overwegen om Farmville te spelen fzo :puh:
Geplaatst:

Ik mis de goede oude dagen in November, toen er geen hackers waren die het spel verziekten. Eergisteren zat er weer 1 in de server met 4 headshots ging hij maar niet dood. En hij schiet een klein kogeltje richting mij en ik ben wel af. Ik heb hem gerapporteerd, maar weet niet of het echt iets uitmaakt.

Ik zou eigenlijk de missie structuur ook graag anders zien. I.p.v. dat iedereen een sms of via start een missie kan starten zou ik het toch cool vinden als dit anders zal gaan. Namelijk net als in singleplayer dat er een letter verschijnt op de map en dat je daar naar toe moet gaan. De missies kennen maar 1 niveau en diegene die als eerste bij de letter verschijn is ook de host en andere spelers hebben 5 minuten de tijd om deze letter op de map te bereiken. De host bepaald bij start als enige welke auto uit zijn eigen collectie mag starten aan de missie. Als de 5 minuten tijd om is start er een cut scene en vervolgens ga je met de mensen die je joinen de missie starten. Je weet alleen niet welke missie je krijgt en wat de payout is, wel zal de payout erg goed zijn dan wat nu gebruikelijk is. Missies doen zal schaars zijn, maar daarentegen zullen ze wel de moeite waard zijn als het om de payout en Rp's gaan.

Geplaatst: (bewerkt)

De host bepaald bij start als enige welke auto uit zijn eigen collectie mag starten aan de missie. Als de 5 minuten tijd om is start er een cut scene en vervolgens ga je met de mensen die je joinen de missie starten. Je weet alleen niet welke missie je krijgt en wat de payout is, wel zal de payout erg goed zijn dan wat nu gebruikelijk is. Missies doen zal schaars zijn, maar daarentegen zullen ze wel de moeite waard zijn als het om de payout en Rp's gaan.

En waar zit de lol daarin? De missies zijn goed zoals ze zijn maar er mogen er wel wat meer bijkomen op hoger lvl, die brengen nl ook het meeste op. De lager lvl missies zijn ook niet slecht als je het op dat lvl bekijkt, voor een hoger lvl is het niet meer echt de moeite, hoewel ze nog altijd wel lollig zijn om te herspelen :). Ik vind gewoon dat je nog altijd moeite moet doen om iets te bereiken, achteraf heb je er meer plezier van dan dat je met 1 of 2x spelen je doel bereikt hebt. Bewerkt: door Swede_Demon
Geplaatst:

ik mis de sneeuw in gta 5 online

ze zeiden dat het hele kerst zou duren maar het duurder maar 1 dag die sneeuw

Nog even en het is opnieuw kerst :puh:
Geplaatst:

de missies moete meer opleveren ik ben een beetje uitgekeken op gta vanwege dat alles duur is maar de missies niks meer opleveren en huisdieren , koeien, schapen ,honden ,kippen

je een boerderij kan kopen planten kan verbouwen en je voor die planten dan ook geld krijgt meer trekkers je een trailer kan kope waardoor je niet hellemaal naar paleto bay hoeft voor een klote trailer en je dan met die trekker dan ook trailer kan pakke enzo

Geplaatst:

de missies moete meer opleveren ik ben een beetje uitgekeken op gta vanwege dat alles duur is maar de missies niks meer opleveren en huisdieren , koeien, schapen ,honden ,kippen

je een boerderij kan kopen planten kan verbouwen en je voor die planten dan ook geld krijgt meer trekkers je een trailer kan kope waardoor je niet hellemaal naar paleto bay hoeft voor een klote trailer en je dan met die trekker dan ook trailer kan pakke enzo

1. Gebruik eens leestekens en AN aub, het is best vermoeiend lezen na een lange werkdag.

2. De missies brengen het meest op als je er lang genoeg over doet. Neem nu Rooftop Rumble, je kan die missie op je eentje op een 5 tal minuten gedaan hebben maar dan levert het je tussen de 13.500$ en 15.000$ op (bij mij alleszins toch) maar doe je er 10 minuten (of langer) over dan krijg je het maximum bedrag van 22.500$.

3. Wat is dat toch met die drang naar dieren en planten in het spel? Welke meerwaarde hebben nou die koeien, kippen, schapen, etc.?

Geplaatst:

Een formule 1 wagen. Die dan ook niet te goedkoop is (3 milj. ) want anders rijd iedereen erin. En deze moet ook niet via pegasus te koop zijn zodat je hem eventueel kan verpatse

Geplaatst:

Ik zou graag willen dat rockstar stopt met het patchen van grappige glitches die niemand kwaad doen, zoals bijvoorbeeld de maskers met petjes/zonnebrillen combo. Iets anders wat ik graag zou zien, gewoon omdat het tof eruit ziet, is het gebruik maken van 2 pistolen tegelijk. Dual weapons zoals in San Andreas mogelijk was. Segways. Hoe grappig zou het zijn om politie op Segways te zien, of om te vluchten op een Segway? Voor de rest mogen ze van mij passive mode afschaffen, aangezien dat alleen maar misbruikt wordt...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...