Jump to content

Wat mis jij in GTA: Online?


Joriz

Recommended Posts

  • Reacties 506
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    18

  • GTA5VehicleFreak

    18

  • mert17

    17

  • FcUtreg4Life

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bandana's zijn gewoon te koop hoor, en volgens mij is er ook 'n redelijk lange baard te krijgen. Dat laatste weet ik echter niet zeker, maar die is iig in SP te krijgen dus verwacht van wel.

Ik neem aan dat hij bedoelt dat je de bandana niet voor je mond kan doen, want dat kan inderdaad niet online. Het klopt wel dat je zegt dat er bandanas te koop zijn, maar die kun je alleen op je hoofd doen als een soort poetsvrouw :7
Link to comment
Delen op andere websites

Bandana's zijn gewoon te koop hoor, en volgens mij is er ook 'n redelijk lange baard te krijgen. Dat laatste weet ik echter niet zeker, maar die is iig in SP te krijgen dus verwacht van wel.

Ik neem aan dat hij bedoelt dat je de bandana niet voor je mond kan doen, want dat kan inderdaad niet online. Het klopt wel dat je zegt dat er bandanas te koop zijn, maar die kun je alleen op je hoofd doen als een soort poetsvrouw :7

Whehe, juist ja :puh:

De gehele gangscene van San Andreas blijft wat achterwegen in het spel, die sfeer mis ik wel een beetje.

Link to comment
Delen op andere websites

Bandana's zijn gewoon te koop hoor, en volgens mij is er ook 'n redelijk lange baard te krijgen. Dat laatste weet ik echter niet zeker, maar die is iig in SP te krijgen dus verwacht van wel.

Ik neem aan dat hij bedoelt dat je de bandana niet voor je mond kan doen, want dat kan inderdaad niet online. Het klopt wel dat je zegt dat er bandanas te koop zijn, maar die kun je alleen op je hoofd doen als een soort poetsvrouw :7

Whehe, juist ja :puh:

De gehele gangscene van San Andreas blijft wat achterwegen in het spel, die sfeer mis ik wel een beetje.

Dat komt ook omdat GTA V zich niet concentreert op de gangscene ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik mis een optie om zelf een steevaste sessie aan te maken waar roleplay mogelijk is. Zoals MTA of SAMP.

Ja, ja, ja, en ja. Ik vind dat dit sowieso wel mag komen. Als een actieve roleplayer in Grand Theft Auto Online, en ook wel eerder op San Andreas Multiplayer mis ik deze versie. Van mij mogen ze wel zo'n versie maken dat je bijvoorbeeld gewoon politieagenten hebt die je kunnen aanhouden, en dat je bijvoorbeeld even kan tanken met een auto. Er zijn duizenden roleplay crews in Grand Theft Auto Online maar er wordt er niet heel veel mee gedaan. :{

Link to comment
Delen op andere websites

Als je opblazen bedoeld, moet je geen hacken zeggen. Dat zijn nu eenmaal twee totaal verschillende zaken. Voor 'n plofkraak zou ik iig geen computer gebruiken en voor het hacken van sites als IDeal ofzo geen C4.

Daarover gesproken vind ik het wel jammer dat je de kluizen die in het achterkamertje van (veel) winkels staat niet kan kraken of open blazen..

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...