Jump to content

Wat mis jij in GTA: Online?


Joriz

Recommended Posts

  • Reacties 506
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    18

  • GTA5VehicleFreak

    18

  • mert17

    17

  • FcUtreg4Life

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik vraag me eigenlijk af hoeveel geld een heist missie zal opleveren , het zal vast niet meer zijn dan een rooftop rumble of een potshot , max mss 30 duizend maar meer ook niet , dit in verband met dat ze anders geen cash verdienen aan hun shark cards .. wat denken jullie ?

Link to comment
Delen op andere websites

ik vraag me eigenlijk af hoeveel geld een heist missie zal opleveren , het zal vast niet meer zijn dan een rooftop rumble of een potshot , max mss 30 duizend maar meer ook niet , dit in verband met dat ze anders geen cash verdienen aan hun shark cards .. wat denken jullie ?

ik denk dat je ongeveer 10k per meegespeelde persoon krijgt. De personen die het meest hebben gekild krijgen ook het meest. Eerlijk zat voor mensen die tijdens de heist gewoon doodleuk buiten over straat lopen. Ik denk dat 1 heist gauw 40k kan opbrengen Bewerkt: door TheDutchWesley
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij stond er hier ergens op het forum dat R* had bekendgemaakt dat de heists zo rond de $80.000 zouden opleveren ofzo, maar ik kan ook fout zitten hoor..

EDIT: Ik heb de link gevonden: http://www.gtaforum....age__hl__heists

R* had het blijkbaar dus niet bekendgemaakt, maar het is zullen we maar zeggen een soort van gelekt, maar of het ook waar is is een ander verhaal.

Bewerkt: door Hano_2000
Link to comment
Delen op andere websites

Heb een filmpje gezien waardoor mensen met een modded dns code al de heists konden spelen. Leverde ze 130k op.

Die personen moeten ze gelijk oppakken in deze tijden van crisis in LS. Hoe kunnen ze al heists spelen en uberhaupt jobs spelen als je een DNS gebruikt die helemaal niet van hun zijn? Laat staan 'legaal' geld eraan verdienen. Bewerkt: door TheDutchWesley
Link to comment
Delen op andere websites

Ik mis de mogelijkheid om emergency vehicles (ambulance, politie auto) op te kunnen slaan in mijn garage. Dit zou role-play veel makkelijker maken. Daarnaast zouden dieren (honden, herten) in GTA:Online ook een prachtige toevoeging zijn. Zorgt voor een wat meer levende atmosfeer. Ten slotte vond ik racen in GTA:Online niet leuk omdat iedereen als een soort botsauto's in elkaar beukt. Gelukkig komt er binnekort een update die het mogelijk maakt om te racen zonder contact te maken met andere auto's.

Link to comment
Delen op andere websites

Daarnaast zouden dieren (honden, herten) in GTA:Online ook een prachtige toevoeging zijn. Zorgt voor een wat meer levende atmosfeer.

Dit mis ik ook, niet zozeer de honden maar wel de herten, het lijkt mij namelijk best leuk om met een paar man te jagen.

Wat ik voornamelijk mis of wat ik jammer vind, is dat alles veel kost maar dat de verdiensten (niet meer) redelijk op peil zijn.

Ik kan mij nog herinneren dat ik gigantisch veel potshot heb gedaan om te sparen voor een Enus Super Diamond, opzicht zou 2x de verdiensten beter zijn.

En ik mis de Blimp online, het zou ook een leuke toevoeging zijn, vooral omdat je er gewoon op kan staan en dus eigenlijk 16 man in eens kunt vervoeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...